Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Sekretny klucz Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMAT: Aeros Combat 12.7C

Aeros Combat 12.7C 2016/02/10 11:33 #2020118

Jacku co do Flarm, to raczej nie jest aż tak potrzebne, bo poco? :)
Lotnia Aeros Combat 13.5GT, Paralotnia NIVIUK ARTIK5
www.aeros.com.ua
www.aerospara.com
www.kievprop.com/index.html
www.youtube.com/user/RuslanBushchak/videos
www.facebook.com/ruslan.bushchak
Skype: ruslan-b,
tel. +48 503 547 987
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Aeros Combat 12.7C 2016/02/10 18:06 #2020122

Lotnia Aeros Combat 13.5GT, Paralotnia NIVIUK ARTIK5
www.aeros.com.ua
www.aerospara.com
www.kievprop.com/index.html
www.youtube.com/user/RuslanBushchak/videos
www.facebook.com/ruslan.bushchak
Skype: ruslan-b,
tel. +48 503 547 987
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Załączniki:

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez Ruslan Bushchak.

Aeros Combat 12.7C 2016/02/10 19:17 #2020123

  • Mesiek
  • Mesiek Avatar
  • Wylogowany
  • Pilot, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Pilot, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Jezu jak się cieszę z tych króciutkich wskrzeszeń.
  • Posty: 970
  • Oklaski: 9
  • Otrzymane podziękowania: 148
Eee... Kiepski ten kombat. Napis do góry nogami i brakuje z 150-ciu zdjęć szczegółów, od podkładki do przekładki, wrzucanych po jednym dziennie...
lotnie: Atlas, Moyes GTR, WW RamAir, Laminar MR700

Sklep/serwis MOTOR
ul. Bystrzańska 75
43-300 Bielsko-Biała
www.sklepmotor.pl
www.sklep-motor.pl
Podziękowali: fotolot

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Aeros Combat 12.7C 2016/02/10 20:23 #2020124

Maciek ale polatał by taką loteńką :D nie gadaj.. dobrze, że konkurują z największymi. To się chwali :)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez Matthew.

Aeros Combat 12.7C 2016/02/11 01:57 #2020125

FLARM zaczyna byc coraz bardziej doceniany wsrod lotniarzy. Szczegolnie tych, ktorzy lataja w miejscach, gdzie jest tez duzo szybowcow. Ale nie tylko. W jednym z moich Pinczowskich lotow, tym na kierunek Stalowej Woli, mialem bliskie spotkanie z 4, moze 6sciomiejscowym samolocikiem. Byl bardzo szybki, agresywna, oplywowa konstrukcja. Zobaczylem go jak przemyka ze 150 metrow odemnie, troche nizej. nastepnie w kilka, moze gora 10 sekund oddalil sie na tyle, ze stracilem go z pola widzenia. Bardzo to szybko przebiegalo. Bez wiekszych szans na jakas spokojna reakcje wymijania, w razie gdyby kursy okazaly sie kolizyjne. Podejrzewam, ze pilot tego samolotu mogl kompletnie nie wiedziec, ze przelecial tak blisko. Wystarczyloby, ze akuart w tych 10 sekundach przesledzil zegary w kokpicie,albo zamienil kilka slow patrzac na pasazera.
Bardzo dynamiczna sytuacja, dajaca wiele do myslenia.
I o ile lotniowe flarmy conajwyzej pipcza ze cos gdzies jest blisko, to juz szybowcowe, lub samolotowe pokazuja dokladnie gdzie cos jest i jak to ominac najlepiej. Zasieg lotniowego FLARMA tez chyba jest znacznie mniejszy niz samolotowego, wiadomo, bateryjka vs alternator silnika lub akumulator szybowca. Ale 5 km zasiegu daje samolotowi lecacemu 300kmh minute na wykonanie manewru unikajacego kolizji.

Oczywiscie tutaj napisalem o tym flarmie dla zartu, ze z technora jest konieczny, ale jednak troche prawdy w tym jest, bo te czerwone pasy, lub szara biel nie sa tak widoczne jak bialy dakron.

Odnosnie samego Aerosa i innych lotni z technora, to ciekawostka jest taka, ze te biale strefy na krawedzi natarcia maja wazna funkcje. Okazalo sie bowiem, ze jak pokrycie bylo cale z przezroczystej technory, to slonce bez trudu rozgrzewalo czarne elementy konstrukcji. Tutaj czarne moga byc weglowe krawedzie natarcia i dzwigar, dlatego zapewne starano sie to oslonic od slonca jak najbardziej.
W Atosach jest to wielki problem. Okazalo sie, ze podczas oczekiwania na start w upale, srodek takiego technorowego atosa nagrzewa sie to bardzo wysokich temperatur, groznych dla wegla. I tu FLARM nie pomaga.. :)
Podziękowali: Mikołaj

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez dane usuniete.

Aeros Combat 12.7C 2016/02/11 11:31 #2020126

  • Rusek
  • Rusek Avatar
  • Wylogowany
  • Pilot-Uczeń
  • Pilot-Uczeń
  • Posty: 234
  • Oklaski: 2
  • Otrzymane podziękowania: 62
www.aeros.com.ua/news.php?lang=english&id=428


Mnie tam w Nowym Aeroua interesuja linki do sprogow z dynemy i mozliwosc transportu, jesli hangling sie poprawi moze byc interesujaca konstrukcja.
Merlin 158>Climax c4,Litespeed S 4.5> Litespeed S4
Viper S

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Aeros Combat 12.7C 2016/02/11 11:36 #2020127

Tak to prawda że trzeba uważać jak się lata. No z drugiej strony, motolotnie czy samoloty mają obowiązek ustąpić tobie drogę, więc to oni muszą uważać jak lecą. Ale generalnie, to trzeba się rozglądać na boki w trakcie lotu :)
Lotnia Aeros Combat 13.5GT, Paralotnia NIVIUK ARTIK5
www.aeros.com.ua
www.aerospara.com
www.kievprop.com/index.html
www.youtube.com/user/RuslanBushchak/videos
www.facebook.com/ruslan.bushchak
Skype: ruslan-b,
tel. +48 503 547 987
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Aeros Combat 12.7C 2016/02/11 11:50 #2020128

Rusek napisał: www.aeros.com.ua/news.php?lang=english&id=428


Mnie tam w Nowym Aeroua interesuja linki do sprogow z dynemy i mozliwosc transportu, jesli hangling sie poprawi moze byc interesujaca konstrukcja.


Oleg mówił ze Combat C 12,7 jest bardzo przyjemny w locie. Super sprzęt do latania i ścigania się w zawodach. Ale niestety taka super zabaweczka swoje kosztuje. Na dzień dzisiejszy cena na Combat C to:

Combat C (three-piece carbon LE, carbon swivels, carbon speedbar, 10 mm carbon battens, tail) - 11685 euro brutto, cena zawiera VAT23%
Combat C (three-piece carbon LE, carbon swivels, carbon speedbar, 10 mm carbon battens, tail, carbon inserts, technora sail) - 12398,4 euro brutto


Lotnia Aeros Combat 13.5GT, Paralotnia NIVIUK ARTIK5
www.aeros.com.ua
www.aerospara.com
www.kievprop.com/index.html
www.youtube.com/user/RuslanBushchak/videos
www.facebook.com/ruslan.bushchak
Skype: ruslan-b,
tel. +48 503 547 987
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Załączniki:

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Aeros Combat 12.7C 2016/02/11 22:40 #2020130

  • art_c
  • art_c Avatar
  • Wylogowany
  • Pilot Motolotni
  • Pilot Motolotni
  • Posty: 383
  • Oklaski: 14
  • Otrzymane podziękowania: 205

Ruslan Bushchak napisał: Tak to prawda że trzeba uważać jak się lata. No z drugiej strony, motolotnie czy samoloty mają obowiązek ustąpić tobie drogę, więc to oni muszą uważać jak lecą. Ale generalnie, to trzeba się rozglądać na boki w trakcie lotu :)


Powyższe jest nadmiernym uproszczeniem, bo ma zastosowanie jedynie w przypadku zbliżenia statku silnikowego i bezsilnikowego na kierunkach zbieżnych.
Jak pamiętamy, zgodnie z przepisami ruchu lotniczego - załącznik nr 2 do konwencji o międzynarodowym lotnictwie cywilnym, zasady w przypadku zbliżenia statków powietrznych są następujące:
- Zbliżanie się na kierunkach przeciwnych.
Jeśli dwa statki powietrzne zbliżają się do siebie na kierunkach przeciwnych lub prawie przeciwnych i grozi to niebezpieczeństwem zderzenia, dowódca każdego z nich zmienia swój kurs w prawo.
- Zbliżanie się na kierunkach zbieżnych.
Jeśli dwa statki powietrzne lecą na kierunkach zbieżnych mniej więcej na tym samym poziomie lotu, dowódca statku powietrznego, który ma inny statek powietrzny po swojej prawej stronie, daje mu pierwszeństwo drogi, jednakże:
a) statki powietrzne o napędzie silnikowym cięższe od powietrza dają pierwszeństwo drogi sterowcom, szybowcom i balonom,
b) sterowce dają pierwszeństwo drogi szybowcom i balonom,
c) szybowce dają pierwszeństwo drogi balonom,
d) statki powietrzne o napędzie silnikowym dają pierwszeństwo drogi statkom powietrznym holującym inne statki powietrzne lub przedmioty.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez art_c.

Aeros Combat 12.7C 2016/02/12 08:31 #2020131

Pilot co lata za pomocą silnika, to powinien ustąpić drogę, pilotowi co lata swobodnie, bez silnika. Krótko mówiąc jak lecisz na motolotni, samolot, paralotnia z napędem czy lotnia z napędem, to lecąc nie przeszkadzasz pilotowi, co leci swobodnie. Masz silnik odwijasz i nie doprowadzasz do sytuacji, kiedy trzeba się rozejść skrzydło w skrzydło jak na żaglu.
Lotnia Aeros Combat 13.5GT, Paralotnia NIVIUK ARTIK5
www.aeros.com.ua
www.aerospara.com
www.kievprop.com/index.html
www.youtube.com/user/RuslanBushchak/videos
www.facebook.com/ruslan.bushchak
Skype: ruslan-b,
tel. +48 503 547 987
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3
Moderatorzy: Leslawsterylnymichalo
Zasilane przez Forum Kunena