Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Sekretny klucz Zapamiętaj mnie

TEMAT: Jedziemy jutro na latanie

Odp: Jedziemy jutro na latanie 2018/08/11 21:51 #2023446

Kruk napisał: witam,
szukam namiarów na pilotów z regionu Żar.
pozdrawiam,
marek


Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Nie traktuj życia poważnie i tak nie wyjdziesz z niego żywy.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Jedziemy jutro na latanie 2018/09/17 15:57 #2023474

  • Leslaw
  • Leslaw Avatar
  • Wylogowany
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Posty: 724
  • Oklaski: 12
  • Otrzymane podziękowania: 333
Ktos chetny na Dolomity na koniec tygodnia?
Lotnia: Wills Wing RamAir 154
Seedwings Merlin 148
Finsterwalder Funfex
Seedwings Spyder 14

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Jedziemy jutro na latanie 2018/09/17 16:13 #2023475

  • frnandu
  • frnandu Avatar
  • Wylogowany
  • Pilot 100+
  • Pilot 100+
  • POLtugalczyk
  • Posty: 716
  • Oklaski: 2
  • Otrzymane podziękowania: 207
Tak, jak prognozy sie utrzymują, to od piątku lub sobota. Też jedziesz?
Czy Leci z Nami Pilot?
……………………………………………………………………………………
Lotnie: Aeros Combat L , Wills Wing U2 160 , Seedwings Space 14 , Synairgie Club 15 (ŚK od 2011)
Motolotnia: Jazz2000 Stratus P2L Rotax 582 (ŚK od 2012)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Jedziemy jutro na latanie 2018/09/17 17:26 #2023476

  • Leslaw
  • Leslaw Avatar
  • Wylogowany
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Posty: 724
  • Oklaski: 12
  • Otrzymane podziękowania: 333
W piatek bym wyruszal na sobote i niedziele. Niestety w niedziele musze juz wracac.Od poniedzialku znowu do pracy .. A kto by jeszcze reflektowa na taki wyjazd. Przypuszczam ze z Polski warto zostac dluzej niz na WE szczegolnie ze wtedy bedzie tam setki paralotniarzy. Po ostatnim i jak do tej pory jedynym pobycie powiedzialem sobie ze o tej porze juz nie pojade ale ciagnie mnie....i trzeba by bylo jakos fajnie zakonczyc sezon.
Lotnia: Wills Wing RamAir 154
Seedwings Merlin 148
Finsterwalder Funfex
Seedwings Spyder 14

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez Leslaw.

Jedziemy jutro na latanie 2018/09/18 10:09 #2023478

  • frnandu
  • frnandu Avatar
  • Wylogowany
  • Pilot 100+
  • Pilot 100+
  • POLtugalczyk
  • Posty: 716
  • Oklaski: 2
  • Otrzymane podziękowania: 207
Sobota sie pogorszyła, za to wyglada że niedziela, pon i wtorek mogą byc bardzo dobry. Nastawiam sie na wyjazd w sobota i powrot wtorek lub sroda. Ktos jeszcze?
Czy Leci z Nami Pilot?
……………………………………………………………………………………
Lotnie: Aeros Combat L , Wills Wing U2 160 , Seedwings Space 14 , Synairgie Club 15 (ŚK od 2011)
Motolotnia: Jazz2000 Stratus P2L Rotax 582 (ŚK od 2012)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Jedziemy jutro na latanie 2018/09/19 23:06 #2023484

  • Leslaw
  • Leslaw Avatar
  • Wylogowany
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Posty: 724
  • Oklaski: 12
  • Otrzymane podziękowania: 333
Dalej te same plany? Wiatr ponad 30 km no i 9 stopni


Dodane o 13.15

Niestety po sprawdzeniu pogody na ten koniec tygodnia nie widze w Dolomitach warunkow do latania...
Lotnia: Wills Wing RamAir 154
Seedwings Merlin 148
Finsterwalder Funfex
Seedwings Spyder 14

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez Leslaw.

Jedziemy jutro na latanie 2018/09/26 15:25 #2023485

  • sterylny
  • sterylny Avatar
  • Wylogowany
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Posty: 660
  • Oklaski: 8
  • Otrzymane podziękowania: 221
Wybieram się na sobotę i niedzielę do Pińczowa. Oczywiście, że z nadzieją na polatanie.
Pogoda ma być... łaskawa (temperatury plusowe)
nooo ale gdyby jednak nie, to i tak powinno być fajnie, W ostatni weekend września zawsze jest w Pińczowie więcej gości. Wiadomo zakończenie sezonu. W tym roku skromniej, bez pompy i bez jakiegoś specjalnego zapraszania się. Kto chętny na wyszynk organizuje się sam :)

Do miłego zobaczenia. Cześć
Podziękowali: michalo

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Jedziemy jutro na latanie 2018/10/10 16:45 #2023507

  • bodzio
  • bodzio Avatar
  • Wylogowany
  • Pilot-Uczeń, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Pilot-Uczeń, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Posty: 396
  • Oklaski: 5
  • Otrzymane podziękowania: 37
Hej wybiera się ktoś jutro na Stranik? Ew Habruvka ? Na Straniku taxi już nie działa zaznaczam.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Dolomity 2019 wrzesieni 14/15 2019/09/10 14:41 #2023900

  • Leslaw
  • Leslaw Avatar
  • Wylogowany
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Posty: 724
  • Oklaski: 12
  • Otrzymane podziękowania: 333
Ktos by sie wybral w Dolomity w nadchodzacy koniec tygodnia? 14/15 wrzesnia
W piatek po pracy chcialbym wyruszyc, jesli nic nieprzewidzianego nie stanie na przeszkodzie. Niestety z braku urlopu zostaje u mnie tylko koniec tygodnia. Przypuszczam, ze jak ktos sie z Polski wybierze to dluzej niz tylko na dwa dni.
Pozdrawiam

Leslaw
Lotnia: Wills Wing RamAir 154
Seedwings Merlin 148
Finsterwalder Funfex
Seedwings Spyder 14

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Dolomity 2019 wrzesieni 14/15 2019/09/16 12:49 #2023906

  • bartek
  • bartek Avatar
  • Wylogowany
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Posty: 1206
  • Oklaski: 16
  • Otrzymane podziękowania: 247
Lesław - i jak? udało się?
Atos VR, Aeros Discus C, Mosquito NRG
(wcześniej Aeros Discus, UP TRX, Kanion Bravo)
ŚK 2001

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Moderatorzy: Leslawsterylnymichalo
Zasilane przez Forum Kunena