Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Sekretny klucz Zapamiętaj mnie

TEMAT: Nanotrajkowe przemyślenia

Nanotrajkowe przemyślenia 2017/01/30 10:53 #2022123

Witam ! nie rozumiem tego bicia piany wokół prezentacji lekkiej motolotni ANT. Myślałem że to forum jest dla ludzi pragnących "utrzymać przy życiu" ginący gatunek... Zgłaszam niniejszym propozycję utworzenia oddzielnego działu dla malkontentów, pozdrawiam Artek W.
Podziękowali: sterylny, Ruslan Bushchak

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Nanotrajkowe przemyślenia 2017/01/30 18:33 #2022125

JacekJJ napisał: fajne takie latanie. ciche. ciekawe ile baterie daja rade takiego walesania sie po niebie..


Aeros od jakieś czasu testuje silniki elektryczne. Na dzień dzisiejszy, to akumulatorem 29kg, można polatać 80 minut :)
Lotnia Aeros Combat 13.5GT, Paralotnia NIVIUK ARTIK5
www.aeros.com.ua
www.aerospara.com
www.kievprop.com/index.html
www.youtube.com/user/RuslanBushchak/videos
www.facebook.com/ruslan.bushchak
Skype: ruslan-b,
tel. +48 503 547 987
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Nanotrajkowe przemyślenia 2017/01/31 01:23 #2022129

  • fotolot
  • fotolot Avatar
  • Wylogowany
  • Pilot-Uczeń, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Pilot-Uczeń, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Posty: 165
  • Oklaski: -33
  • Otrzymane podziękowania: 87

Natenczas Wojski napisał: Witam ! nie rozumiem tego bicia piany wokół prezentacji lekkiej motolotni ANT. Myślałem że to forum jest dla ludzi pragnących "utrzymać przy życiu" ginący gatunek... Zgłaszam niniejszym propozycję utworzenia oddzielnego działu dla malkontentów, pozdrawiam Artek W.



W imieniu lotniowej Braci i wdzięcznych Fanów witaj Natenczas Wojski na tym wolnym forum dyskusyjnym :) .

Miło by było Artku jak byś się przywitał (nie koniecznie z wykrzyknikiem) tak zwyczajowo jak to większość z nas pasjonatów lotniarstwa tu zrobiła ;) . Jeśli czegoś technicznie nie rozumiejąc, widzisz jakąś "pianę"(zacytuj konkrety i odnieś się swoim przemyśleniem) i z automatu" zgłaszasz swoją(potwierdzoną też podziękowaniem przez Sterylnego i Rusłana) propozycję podziałów przeciw wolnej wymianie
doświadczeń,rozważań,opinii to tym samym niestety w izolacji utrudniacie sobie przejrzenie na oczy :( .

Tematów bezpieczeństwa nie należy bagatelizować i jak najbardziej je skrupulatnie rozwijać , jeśli widzisz i jesteś świadomy zagrożeń życia to koniecznie nas tu jak najbardziej szczegółowo ostrzeż.

Zawsze warto rozmawiać dyskutując z rozwojową, konstruktywną krytyką bo cnota oparta na prawdziwych walorach się jej nie boi :) (jedynie braterstwo wyznawców w sektach polega na izolacji od wolnej wymiany myśli i postępu :( ).

Pozdrawiam Cię Serdecznie Wiesiek :) .

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez fotolot.

Nanotrajkowe przemyślenia 2017/01/31 10:01 #2022131

fotolo przestań wypisywać swoje kłamstwa na temat ANT. Jak już kiedyś pisałem że nie latałeś na ATN a nawet go nie widziałeś na własne oczy a wypisujesz na forum swoje chore teksty. Piszesz kłamstwa na temat motolotni i osiągów ANT. Przestań wreszcie bić pianę na forum, bo tylko szkodzisz lotniarstwu a nie pomagasz w jego rozwoju.
I jak piszesz na forum, to pisz w swoim imieniu a nie w imieniu lotniarzy. Ciągle wypisujesz o jakichś spiskach i ciemnotach. co ty chłopie tu wypisujesz? Jakie spiski? Jak ktoś chce latać to zapisuje się na kurs, kończy go i spokojnie lata. O jakim spisku ty ciągle wypisujesz?
I jeszcze jedno, nie życzę sobie żebyś pisał w moim imieniu, rozumiesz?!!!
Lotnia Aeros Combat 13.5GT, Paralotnia NIVIUK ARTIK5
www.aeros.com.ua
www.aerospara.com
www.kievprop.com/index.html
www.youtube.com/user/RuslanBushchak/videos
www.facebook.com/ruslan.bushchak
Skype: ruslan-b,
tel. +48 503 547 987
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Nanotrajkowe przemyślenia 2017/01/31 12:57 #2022132

  • fotolot
  • fotolot Avatar
  • Wylogowany
  • Pilot-Uczeń, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Pilot-Uczeń, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Posty: 165
  • Oklaski: -33
  • Otrzymane podziękowania: 87

Ruslan Bushchak napisał: fotolo przestań wypisywać swoje kłamstwa na temat ANT. Jak już kiedyś pisałem że nie latałeś na ATN a nawet go nie widziałeś na własne oczy a wypisujesz na forum swoje chore teksty. Piszesz kłamstwa na temat motolotni i osiągów ANT. Przestań wreszcie bić pianę na forum, bo tylko szkodzisz lotniarstwu a nie pomagasz w jego rozwoju.
I jak piszesz na forum, to pisz w swoim imieniu a nie w imieniu lotniarzy. Ciągle wypisujesz o jakichś spiskach i ciemnotach. co ty chłopie tu wypisujesz? Jakie spiski? Jak ktoś chce latać to zapisuje się na kurs, kończy go i spokojnie lata. O jakim spisku ty ciągle wypisujesz?
I jeszcze jedno, nie życzę sobie żebyś pisał w moim imieniu, rozumiesz?!!!


Po kolei, teraz oczekuję odpowiedzi od Artka. Powyższy post skierowany był do Natenczas Wojskiego(mam nadzieję, że nie jest w tym nicku podstawiona fałszywa kukła) gdyż poruszył sprawę jakiegoś "śmiertelnego zagrożenia lotniarstwa",ale i z Tobą Rusłanie też jak zawsze chętnie merytorycznie podyskutuję. Wierzę, że na spokojnie wszystkie nieporozumienia da się wyjaśnić czytając ze zrozumieniem i cytując dany konkret całym zdaniem. Obiecuję dodatkowe wytłumaczenia ,a jeśli nadal będziesz twierdził, że to ja jestem kłamcą? podającym fałszywe osiągi dla tej motolotni to specjalnie dla innych zaciekawionych przekażę moje kontakty do użytkowników ANT, którym ufam(jednego znam osobiście i jego ANT też, jest On poważnym przedsiębiorcą).

Zacytuj np. dwa zdania z powyższych postów w tym temacie ("chore teksty"?, "szkodzące lotniarstwu"?) i przy każdym osobno odnieś się konkretnie technicznie ,ewentualnie zapytaj być może jako inteligentnemu Konstruktorowi przyznam Ci jakąś oczywistą rację lub przekonam do walorów pokazanej ES-trajki opracowanej typowo dla lotniarzy względem ANT.

Pozdrawiam Cię serdecznie Rusłanie i wierzę, że jednak się wzajemnie na spokojnie zrozumiemy i bedziemy np. na lotniowych spotkaniach normalnie rozmawiać :)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez fotolot.

Nanotrajkowe przemyślenia 2017/01/31 14:05 #2022133

Odnośnie osiągów nano trajki i przydatności jej do szybowania z wyłączonym silnikiem, kiedyś korespondowałem z jednym gościem który odezwał się do mnie bo wyparzył że latam termicznie z napędem.
Podziękowali: sterylny, fotolot, Michał

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez dane_usuniete.

Nanotrajkowe przemyślenia 2017/01/31 16:17 #2022134

Roland a teraz opowiedz nam ile ty razy miałeś nieudanych startów? Ile połamałeś sterownic i ile razy przyglebiłeś przy lądowaniu? I dopiero wtedy możesz opowiadać swoje bajeczki o przydatności określonego sprzętu do latania.
Wiadomo że sztywniak ma super parametry i fantastycznie szybuje, to ot-dawna wiadomo. Ale nie tylko samo szybowanie jest ważne. Bardzo ważny jest łatwy start, lądowanie, wygoda w lataniu, transporcie i tak dalej.
Każdy wybiera, to co mu odpowiada, ale nie mów że używanie sprzętu sztywniak+Mosquito, jest bardzo łatwe i przyjemne!!!
Jak chcesz się dzielić informacją o sprzęcie na którym latasz, to pisz wszystko. Plusy i minusy, wady i zalety, łatwość i upierdliwość nu i oczywiście bezpieczeństwo w trakcie eksploatacji.
Lotnia Aeros Combat 13.5GT, Paralotnia NIVIUK ARTIK5
www.aeros.com.ua
www.aerospara.com
www.kievprop.com/index.html
www.youtube.com/user/RuslanBushchak/videos
www.facebook.com/ruslan.bushchak
Skype: ruslan-b,
tel. +48 503 547 987
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Nanotrajkowe przemyślenia 2017/02/01 08:10 #2022141

pozdrawiam
Podziękowali: Leslaw, fotolot

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez dane_usuniete.

Nanotrajkowe przemyślenia 2017/02/01 08:43 #2022142

Roland załóż nowy wątek o lataniu na Mosquito i dokładnie opisz wszystko. To zrobi dobrą robotę dla pilotów, którzy zdecydują się na Mosquito. Opisz jak co i kiedy, dla czego tak a nie inaczej. To pomorze nowym nabywcom Mosquito na nowo nie wymyślać rower i nie popełniać błędów jakie popełniacie.
nie rozumiem kto Wam wbił do łba ze ja coś manipuluje? Ja staram się dzielić informacją jaką zdobywam sam osobiście. Mówię co i jak a nie żadne tam manipulacje.
Nu tak nu tak, prośba o nowym wątku o używaniu Mosquito, to też jest potężną manipulacją z mojej strony. Kurde ale dobry jestem aż sam siebie zadziwiam!!!
Lotnia Aeros Combat 13.5GT, Paralotnia NIVIUK ARTIK5
www.aeros.com.ua
www.aerospara.com
www.kievprop.com/index.html
www.youtube.com/user/RuslanBushchak/videos
www.facebook.com/ruslan.bushchak
Skype: ruslan-b,
tel. +48 503 547 987
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez Ruslan Bushchak.

Nanotrajkowe przemyślenia 2017/02/01 11:50 #2022143

  • fotolot
  • fotolot Avatar
  • Wylogowany
  • Pilot-Uczeń, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Pilot-Uczeń, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Posty: 165
  • Oklaski: -33
  • Otrzymane podziękowania: 87
Zadziwiające"zwroty i akrobacje? :ohmy: . Przecież Roland w pierwszej wypowiedzi nie pisał o swoim Mosquito , a podał tylko przykład parametrów lotnych gościa, który latał właśnie na lotniowej trajce (Avio Delta takiej jak w poniższym linku- warto o niej też podyskutować).

cyt. Rusłan: "Każdy wybiera co mu odpowiada" - ZGADZAM SIĘ :) (a jednak
zaczynamy powoli się rozumieć ? ), gdyż możliwości wolnego wyboru jest wiele, aby każdy pilot dopasował napęd do swoich prywatnych indywidualnych potrzeb i predyspozycji fizycznych oraz finansowych.
Lotniarz jak i Paralotniarz ma prawo kupić np. b. drogą ANT lub Mosquito czy też na miarę finansów zbudować sobie proste lub bardzo ambitne rodzaje lekkich pomocniczych napędów . Mamy też prawo na tym forum NORMALNIE dyskutować o naszych lotniczych pasjach bez tego rodzaju jakby nabytej ,starej, typowo KaGeB-owskiej zawziętej manipulacji, zastraszania i rozkazywania - niestety takie to robi na mnie smutne wrażenie. ( "Musi to w Rusi...")

Wiele przykładów seryjnych i amatorsko budowanych napędów jest na ciekawie i otwarcie prowadzonej stronie: appulma.org/chariot_pour_delta.html

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez fotolot.
Moderatorzy: Leslawsterylnymichalo
Zasilane przez Forum Kunena