Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Sekretny klucz Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: Woopy - młodszy brat lotni

Woopy - młodszy brat lotni 2008/11/28 17:16 #2005833

  • Krasy
  • Krasy Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Pilot
  • Pilot
  • Posty: 173
  • Oklaski: 8
  • Otrzymane podziękowania: 76
apropo lotni i zimy:

www.woopyjump.com/index.php?option=com_c...;id=23&Itemid=40

szczegolnie polacam filmik "Woopy stroumpf" ktory wyjasnia jak to powstalo ;)
...
Synairgie Club 15 > Tecma Nuage 150
Napęd "Glebogryzarka"

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp:Woopy - młodszy brat lotni 2008/11/28 17:38 #2005834

  • Piotrolot
  • Piotrolot Avatar
  • Wylogowany
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Posty: 4295
  • Oklaski: -258
  • Otrzymane podziękowania: 583
Woopy byl testowany w Fly & Glide 12 / 2001. Jak sie wyspi po porannej sluzbie tramwajarz , to wstawi Wam test z wyrywkowym tlumaczeniem !!!


Edytowany przez: piotrolot, w: 2008/12/06 10:01
Pilot Szybowcowy 326 h. Prak Instr. kl 2. Mech.Osługi s-ków do 5700 kg według CZLZ-4i-1311/4/78. Pilot Motolotni Nr. 1072 (25 h) Pilot Moskito - 1 h

Delta Piotrolot

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp:Woopy - młodszy brat lotni 2008/11/28 22:49 #2005836

Tu mozna poczytac o tym wynalazku
www.woopyjump.com/index.php?option=com_c...;id=23&Itemid=40
Pozdrawiam Ruslan
Lotnia Aeros Combat 13.5GT, Paralotnia NIVIUK ARTIK5
www.aeros.com.ua
www.aerospara.com
www.kievprop.com/index.html
www.youtube.com/user/RuslanBushchak/videos
www.facebook.com/ruslan.bushchak
Skype: ruslan-b,
tel. +48 503 547 987
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp:Woopy - młodszy brat lotni 2008/11/30 14:51 #2005855

  • Piotrolot
  • Piotrolot Avatar
  • Wylogowany
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Posty: 4295
  • Oklaski: -258
  • Otrzymane podziękowania: 583


Od dwudziestu lat Szwajcar Laurent de Kalbermatten sni o zmodernizowanej maszynie latajacej. Jego nowy projekt to nie lotnia i nie paragleit . To cos posiada po troche z tych latajacych maszyn.

Edytowany przez: piotrolot, w: 2008/11/30 14:57

Edytowany przez: piotrolot, w: 2008/11/30 15:06
Pilot Szybowcowy 326 h. Prak Instr. kl 2. Mech.Osługi s-ków do 5700 kg według CZLZ-4i-1311/4/78. Pilot Motolotni Nr. 1072 (25 h) Pilot Moskito - 1 h

Delta Piotrolot

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp:Woopy - młodszy brat lotni 2008/11/30 15:09 #2005856

  • Piotrolot
  • Piotrolot Avatar
  • Wylogowany
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Posty: 4295
  • Oklaski: -258
  • Otrzymane podziękowania: 583
Pilot Szybowcowy 326 h. Prak Instr. kl 2. Mech.Osługi s-ków do 5700 kg według CZLZ-4i-1311/4/78. Pilot Motolotni Nr. 1072 (25 h) Pilot Moskito - 1 h

Delta Piotrolot

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp:Woopy - młodszy brat lotni 2008/12/06 10:19 #2005961

  • Piotrolot
  • Piotrolot Avatar
  • Wylogowany
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Posty: 4295
  • Oklaski: -258
  • Otrzymane podziękowania: 583
Woopy jest w 10-minut gotowy do startu. Krawedz natarcia jest w pelni zamknieta jak w legendarnym Genair . Material podobny do paragleitowego o nazwie Skytex pochodzi z firmy Porcher Marine.Ale gdzie tu widoczna jest uprzaz ???Kilka zamkow na skrzydle umozliwa zagladniecie do wewnatrz. Na krawedzi natarcia lezy jedny sztywny element skrzydla. Trzy czesciowa mufwana rura z Aluminium konczy sie przejsciem we dweie cienkie rurki z karbonu. Przytomnieje jak patrze i widze ze Holm nigdzie nie jest przymocowany. W Achterliek czyli krawedzi splywu widzimy dalsze karbonowe sztangi . Umozliwiaja one umocowanie duzej pletwy ogonowej ,ktora jest umocowana na wielu cieniutkich rurkach
Pilot Szybowcowy 326 h. Prak Instr. kl 2. Mech.Osługi s-ków do 5700 kg według CZLZ-4i-1311/4/78. Pilot Motolotni Nr. 1072 (25 h) Pilot Moskito - 1 h

Delta Piotrolot

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp:Woopy - młodszy brat lotni 2008/12/06 10:20 #2005962

  • Piotrolot
  • Piotrolot Avatar
  • Wylogowany
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Posty: 4295
  • Oklaski: -258
  • Otrzymane podziękowania: 583
Pilot Szybowcowy 326 h. Prak Instr. kl 2. Mech.Osługi s-ków do 5700 kg według CZLZ-4i-1311/4/78. Pilot Motolotni Nr. 1072 (25 h) Pilot Moskito - 1 h

Delta Piotrolot

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp:Woopy - młodszy brat lotni 2008/12/06 10:28 #2005963

  • Piotrolot
  • Piotrolot Avatar
  • Wylogowany
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Posty: 4295
  • Oklaski: -258
  • Otrzymane podziękowania: 583

Kalbermatten napelniaja dwie male turbiny wmontowane we dwoch rurach wentylacyjnych w dolnej czesci oplotnienia. Pomalu rozwija sie skrzydlo pompowane powierzem " jak przychodzacy na swiat motyl z kokonu " Spektakuläre Metamorphose trwa 3 do 4 minut.

Pilot Szybowcowy 326 h. Prak Instr. kl 2. Mech.Osługi s-ków do 5700 kg według CZLZ-4i-1311/4/78. Pilot Motolotni Nr. 1072 (25 h) Pilot Moskito - 1 h

Delta Piotrolot

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp:Woopy - młodszy brat lotni 2008/12/06 10:43 #2005964

  • Piotrolot
  • Piotrolot Avatar
  • Wylogowany
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Posty: 4295
  • Oklaski: -258
  • Otrzymane podziękowania: 583

Turbiny w skrzydle sluza tylko do pompowania Maty przed startem i nadaniu mu formy . Co bedzie jak zabraknie pradu na startowisku ??? W czasie lotu sluza one do podtrzymania cisnienia w komorach. Musi tam byc co najmniej 0,5 Milibara. Znaczaca role w utrzymaniu formy skrzydla przejmuje spietrzone powietrze, ktore dochodzi jednak przez wentyle. Przy predkosci 44 km/h cisnienie wewnatrz wynosi 0,6 do 0,7 Milibara. Nawet bez aktywnych turbin mozna mata latac i bezpiecznie wyladowac. Niestety w turbulencjach jest nie zalecane latanie Mata. Dlatego mata ma dwie turbiny ,ktore jak to bywa w Zegludze Powietrznej - kiedy jeden system zawiedzie to musi drugi z turinami zadzialac !



Edytowany przez: piotrolot, w: 2008/12/06 10:45
Pilot Szybowcowy 326 h. Prak Instr. kl 2. Mech.Osługi s-ków do 5700 kg według CZLZ-4i-1311/4/78. Pilot Motolotni Nr. 1072 (25 h) Pilot Moskito - 1 h

Delta Piotrolot

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp:Woopy - młodszy brat lotni 2008/12/06 10:59 #2005965

  • Piotrolot
  • Piotrolot Avatar
  • Wylogowany
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Posty: 4295
  • Oklaski: -258
  • Otrzymane podziękowania: 583

Wentylatory sa napedzane przez Baterie Akkus 7,2 Volt i 3000 Miliamper . Waza one 300 gram i umozliwiaja lot 3 do 4 godzin ! Zielona i czerwona dioda pokazuje ciagle stan ladowania. Kiedy zwiedzie zasilanie w prad pilot jest ostrzegany poprzez wiele systemow elektronicznych. Kiedy Aku dostarcza ostatni prad przez 30 minut wlancza sie syrena ostrzegawcza. :whistle:
Po podwieszeniu sie w podobnej uprzezy jak paralotniowa pilot bierze w dlonie sterownice z karbonu ktora prowadzi do krawedzi splywu . Plywajacy dzwigar " Lozyskowany " jest tylko tasmami C d n

Pilot Szybowcowy 326 h. Prak Instr. kl 2. Mech.Osługi s-ków do 5700 kg według CZLZ-4i-1311/4/78. Pilot Motolotni Nr. 1072 (25 h) Pilot Moskito - 1 h

Delta Piotrolot

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • Strona:
  • 1
  • 2
Moderatorzy: Leslawsterylnymichalo
Zasilane przez Forum Kunena