Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Sekretny klucz Zapamiętaj mnie

TEMAT: Nieudane ladowania

Odp:Nieudane ladowania 2007/03/12 21:11 #2000772

  • Piotrolot
  • Piotrolot Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Posty: 4294
  • Oklaski: -258
  • Otrzymane podziękowania: 583
Red Bull akro Meister - Heli Pilot - Lufthansa Kapitan Guido Gehrmann i pies z kulawa Lapa

Pilot Szybowcowy 326 h. Prak Instr. kl 2. Mech.Osługi s-ków do 5700 kg według CZLZ-4i-1311/4/78. Pilot Motolotni Nr. 1072 (25 h) Pilot Moskito - 1 h

Delta Piotrolot

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp:Nieudane ladowania 2007/12/27 16:02 #2002291

  • Piotrolot
  • Piotrolot Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Posty: 4294
  • Oklaski: -258
  • Otrzymane podziękowania: 583
Pilot Szybowcowy 326 h. Prak Instr. kl 2. Mech.Osługi s-ków do 5700 kg według CZLZ-4i-1311/4/78. Pilot Motolotni Nr. 1072 (25 h) Pilot Moskito - 1 h

Delta Piotrolot

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp:Nieudane ladowania 2007/12/27 16:03 #2002292

  • Piotrolot
  • Piotrolot Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Posty: 4294
  • Oklaski: -258
  • Otrzymane podziękowania: 583
Pilot Szybowcowy 326 h. Prak Instr. kl 2. Mech.Osługi s-ków do 5700 kg według CZLZ-4i-1311/4/78. Pilot Motolotni Nr. 1072 (25 h) Pilot Moskito - 1 h

Delta Piotrolot

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp:Nieudane ladowania 2007/12/29 04:21 #2002332

  • Piotrolot
  • Piotrolot Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Posty: 4294
  • Oklaski: -258
  • Otrzymane podziękowania: 583
Tu recepta na nieudane ladowania . Co zrobic w ostatniej chwili aby nie zrobic sobie krzywdy . Do dzisiaj zagladam na ta instrukcje i goraco polecam kazdemu !!!
Zaliczylem sytuacje nr.3 o zamarzniety snieg ! bylo bolesne !

Edytowany przez: piotrolot, w: 2007/12/29 04:25
Pilot Szybowcowy 326 h. Prak Instr. kl 2. Mech.Osługi s-ków do 5700 kg według CZLZ-4i-1311/4/78. Pilot Motolotni Nr. 1072 (25 h) Pilot Moskito - 1 h

Delta Piotrolot

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp:Nieudane ladowania 2008/02/01 20:51 #2003226

  • Piotrolot
  • Piotrolot Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Posty: 4294
  • Oklaski: -258
  • Otrzymane podziękowania: 583
Waldemar Kruk naprowadzil mnie na strone do WW a tam swietne kola na profilowana sterownice . Kosztuja 140 zielonych plus przesylka !

Pilot Szybowcowy 326 h. Prak Instr. kl 2. Mech.Osługi s-ków do 5700 kg według CZLZ-4i-1311/4/78. Pilot Motolotni Nr. 1072 (25 h) Pilot Moskito - 1 h

Delta Piotrolot

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp:Nieudane ladowania 2008/02/02 03:40 #2003231

  • Leslaw
  • Leslaw Avatar
  • Wylogowany
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Posty: 809
  • Oklaski: 13
  • Otrzymane podziękowania: 397
Rys1
a)Szybkie vertykalne "spadochronowanie" w wyniku za szybkiego wypchniecia. Jednak lepiej wypchnac mocno za wczesnie niz nie wypychac wogole.
b)Koncowka rury kilowej i nogi absorbuja uderzenie.
c)Rece przed glowa, ze zlaczonymi nogami i kolanami na sposob spadochroniarza na bok -lub jesli mozliwe przez bark do tylu sie przeturlikac.

Rys2
a)Alternatywa, jesli za pozno sie wypchnelo lub przy tylnym wietrze biec szybko, szybko i nie wloczyc nogami
b)w ostatnim momencie przed uderzeniem przez trapez skoczyc do przodu
c)i oprzec sie do tylu o uprzaz. Wten sposob cala sila bedzie wylapana przez lotnie, pasy uprzezy i nogi.

Rys3
a)Co teraz
b)Gorszy sposob ladowania.Za pozne wypchniecie, nogi daleko z tylu, pozycja ciagle lezaca
Nie przygotowany pilot wyciaga swoje rece i probuje uderzenie cale uderzenie zamortyzowac latwymi do uszkodzenia czesciami ciala
c) To boli Rece, ramiona, pachy (Achsel) sa szybko uszkodzone jesli twarz nawet w to nie chce wierzyc

Rys 4 Kto nie na czas skrzydla wyprostuje powinien raczej zaliczyc cyrkiel niz ryzykowac ladawanie na brzuchu. Moral z historii. Jesli juz crash to najpierw powinna lamac sie lotnia.

Tlumaczenie bez gwarancji poprawnosci.

leslaw
Lotnia: Wills Wing RamAir 154
Seedwings Merlin 148
Finsterwalder Funfex
Seedwings Spyder 14

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp:Nieudane ladowania 2008/02/02 10:12 #2003235

Odnosnie kolek do ktorych link dal Piotrolot to wlasnie do swoejgo Talona kupilem takie i musze powiedziec ze precyzja i jakosc ich wykonania sa swietne. Dodatkowo to ze kolka sa odrgine przed speedbarem powoduje ze powstaje moment obrotowy do tylu, dzieki czemu lotnia w razie czego ma o wiele mniejsza tendencje do dziobowania.
Tylko raz na szczescie mialem okazje je sprawdzic kiedy pojechalem troche po ziemii przy starcie za wyciagarka bez wiatru - sprawily sie swietnie, ale nastepnym razem i tak bede biegl szybciej..

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp:Nieudane ladowania 2008/03/27 15:50 #2003917

  • Piotrolot
  • Piotrolot Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Posty: 4294
  • Oklaski: -258
  • Otrzymane podziękowania: 583
Znalazlem kufy Skyline na profilowany s....

Pilot Szybowcowy 326 h. Prak Instr. kl 2. Mech.Osługi s-ków do 5700 kg według CZLZ-4i-1311/4/78. Pilot Motolotni Nr. 1072 (25 h) Pilot Moskito - 1 h

Delta Piotrolot

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp:Nieudane ladowania 2008/04/12 04:49 #2004038

  • Piotrolot
  • Piotrolot Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Posty: 4294
  • Oklaski: -258
  • Otrzymane podziękowania: 583
Aby udanie ladowac firma WW zaleca przykracanie linki spadochronika hamujacego , tak aby sie nie zaplatal na rurze kilowej. Mnie sie juz raz to zdarzylo w Szmidgaden w czasie holowania za motolotnia. Kiedy sie wyczepilem i poprobowalem slabej termy to postanowilem powalczyc z psychoza "hamowania" na duzym aeroklubowym lotnisku. Po trzecim zakrecie na kregu uaktywnilem spadochron hamujacy . Robilem to wielokrotnie i bylem tego 100 % pewny . Na prostej poczulem nagle ciagniecie w prawo i lot na dziesiecioletnie brzozy . Weszlem ile sil w rekach na lewy zakret . W efekcie przyziemilem cyrklem . Nie stety calosc musial to widziec Lesmian
i opisal to w watku Kto kogo albo kto z kim ! No coz ten typ nie ladowal nigdy na hamulcu. Po krotkiej konsultacji z Fachowcem Rudim Aumerem zalecil mi on abym ciol linke tak aby spadak " Majtal sie " przed koncem rury kilowej. Tak tez zrobilem ! ;)

Pilot Szybowcowy 326 h. Prak Instr. kl 2. Mech.Osługi s-ków do 5700 kg według CZLZ-4i-1311/4/78. Pilot Motolotni Nr. 1072 (25 h) Pilot Moskito - 1 h

Delta Piotrolot

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp:Nieudane ladowania 2008/04/12 05:11 #2004039

  • Leslaw
  • Leslaw Avatar
  • Wylogowany
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Posty: 809
  • Oklaski: 13
  • Otrzymane podziękowania: 397
Piotrolot a nauczyles sie juz wezlow tak zebys nie gubil zaczepu w czasie holu.
Moze bys poruszyl ten temat bo ja niestety podobnie jak ze spadochronikiem hamujacym nie mam doswiadczenia z "odlatywaniem" nieprawidlowo przywiazanego zaczepu w czasie holu.

Pozdrawiam serdecznie

Leslaw


Ps ..cd... day after ;) .tekst powyzszy napisalem wieczorem po malym drinku .. i stalo sie dalem sie sprowokowac zaczepkami piotrolota - szkoda bo w koncu znam cie na tyle dobrze, ze wiem ze chcesz poprostu zaistniec - nie wazne w jakiej formie ale Z A I S T N I E C a poniewaz juz od dluzszego czasu ja cie nie zauwazalem no to poszedl odstrzal.
Szkoda ze sie nie opanowalem. Piotrolot - pomimo ze sobie postanowilem ani o tobie ani z toba dyskutowac musisz uwazc bo bo drinku nie zawsze sie kontroluje...
Jak juz pisalem ty prowokujesze i sie cieszysz jak jestes zauwazany i nie ma dla ciebie znaczenia jaka forme to zauwazanie przyjmuje. To jest smutne.........
Nie spodziewalem sie jednak, ze czytajac "nieudane ladowania" znajde tam zaczepke do mojej osoby Na przyszlosc po drinku bede omijal twoje posty bo potem moglbym jescze wiele innych zabawnych historyjek opowiedziec a po co... - ja lubie wprawdzie kabaret - ale dobry kabaret a blazny przestaly mnie juz dawno bawic..........

ps2 do admina .... tekst nie na temat wiec jak przeszkadza to usunac ... ;)

Edytowany przez: Leslaw, w: 2008/04/12 16:57
Lotnia: Wills Wing RamAir 154
Seedwings Merlin 148
Finsterwalder Funfex
Seedwings Spyder 14

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Moderatorzy: Leslawsterylnymichalo
Zasilane przez Forum Kunena