Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Sekretny klucz Zapamiętaj mnie

TEMAT: Moje Lądowisko - Hohries, Bawaria

Odp:Moje Ladowisko z lotu Ptaka 2008/08/13 00:01 #2004889

  • Piotrolot
  • Piotrolot Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Posty: 4289
  • Oklaski: -258
  • Otrzymane podziękowania: 578
Pilot Szybowcowy 326 h. Prak Instr. kl 2. Mech.Osługi s-ków do 5700 kg według CZLZ-4i-1311/4/78. Pilot Motolotni Nr. 1072 (25 h) Pilot Moskito - 1 h

Delta Piotrolot

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp:Moje Ladowisko z lotu Ptaka 2008/08/19 23:23 #2004913

  • Piotrolot
  • Piotrolot Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Posty: 4289
  • Oklaski: -258
  • Otrzymane podziękowania: 578
Hochries - widok na schronisko na szczycie i startowisko Lotniowo - paralotniowe " Wystawione " na Zachod . Ostatnio na zielony pas trawy na szczycie wypuszczono krowy, ktore porobily mase KUP uniemozliwiajac bezpieczne zmontowanie lotni. Chlop potega jest i BASTA nawet w Gorach !!!



Edytowany przez: piotrolot, w: 2008/08/19 23:28
Pilot Szybowcowy 326 h. Prak Instr. kl 2. Mech.Osługi s-ków do 5700 kg według CZLZ-4i-1311/4/78. Pilot Motolotni Nr. 1072 (25 h) Pilot Moskito - 1 h

Delta Piotrolot

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp:Moje Ladowisko z lotu Ptaka 2008/08/20 12:49 #2004919

  • Piotrolot
  • Piotrolot Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Posty: 4289
  • Oklaski: -258
  • Otrzymane podziękowania: 578
Zapraszam na Swietna Impreze w Bawarii !!!!


SKYLEINE PARTY MOYES MEETING 30 - 31 Sierpnia .
Rowniez w tym roku Skylein wystawia tradycyjnie Party Moyes Meeting - Testiwal- Airshow i Red Bull Fly na ladowisku Wessner Hof Pettendorf / Marquarstein . Swietowane bedzie w ramach DUZEGO SWIETA LOTNICZEGO z lotniami Paralotniami - UL - Sztywnoplaty - Skoki Spadochronowe i ze wszystkim co lata. Corinna bedzie moderowac.
Bedzie Konstruktor Dragona Bob Bailey , ktory chetnie bedzie opowiadal o swojej konstrukcji. Bedzie latal Atos z napedem Elektro . Na impreze Przyleca 3 - 4 Dragony plus Treicke i bedzie mozna sie holowac .
Wieczorem ognisko obozowe -Video - Bar
Zdiecia z poprzedniej imprezy znajdziecie w watku o DRAGONIE czy Holu lotni za Moto
Warto zaliczyc !!!
http://www.skyline-flightgear.de/index.php?page=newsdetail&id=620


Ale ceny ; 500 metrow hol - 20 Euro
1000 metrow hol - 40 Euro


Edytowany przez: piotrolot, w: 2008/08/20 20:27
Pilot Szybowcowy 326 h. Prak Instr. kl 2. Mech.Osługi s-ków do 5700 kg według CZLZ-4i-1311/4/78. Pilot Motolotni Nr. 1072 (25 h) Pilot Moskito - 1 h

Delta Piotrolot

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp:Moje Ladowisko z lotu Ptaka 2008/09/01 10:49 #2005016

  • Piotrolot
  • Piotrolot Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Posty: 4289
  • Oklaski: -258
  • Otrzymane podziękowania: 578
Quest Air- Florida Fly Ranches przyjechalo do Europy !!! Bob Bailey z Florydy przylecial do nas na zaproszenie Organizatora Wolfganga Ganghamera - Skyleine. Bob pokazal nam co naprawde potrafi jego konstrukcja UL.
Drugi Dragon przylecial z malej miejscowosci z pod Greifenburga. Trzeciego zabraklo ! ale za to lataly dwa Treicke , a jeden holowal lotnie. To byl moj najpiekniejszy Dzien w zyciu na Ladowisku lotniowym ! Na Meeting przybylo wielu Fanow lotniowych z Wegier -Austri- Niemiec. Byl Leslaw z Aneta i dziecmi i wielu okolicznych mieszkancow, ktorzy poprostu w upalny dzien chcieli polatac nad poteznym jeziorem Chimsee. Dragonem wystartowalem trzy razy na holu na 500 metrow , bo na 1000 nie widzialem sensu . Raz jeden przezylem LASZOWANIE na Typ i Bob Bailey pozwolil mi polatac maszyna z pierwszego fotela . Jak zawsze powiesilem aparat foto z prawej i z 5-co minutowego lotu za 10 Euro zrobilo sie 15 minut . Przypadkowo drugi Dragon byl w powietrzu i zaczelismy latac w szykach! Ostatni lot wykonalem z ciezkim aparatem foto na rurze kilowej. Wage aparatu rownowazyly dwa kamienie . Do startu Merlin byl ryzykownie obciazony na Kil i mialem watpliwosci czy nie wyrzuci mnie z pasa na rozbiegu , czy nie podwieje. Startowalismy z rozbiegu bez wozka startowego. Startowy Michi Frisenbichler podtrzymal mi kil i zaczela sie nerwowka bo z takim oporem na ogonie lotnia zaczela sie inaczej zachowywac. Przezylem i ten start ,a szczegolowa relacje ze zdieciami zobaczycie w Przegladzie Lotniczym .Zrobilem trzy filmy przezroczy i na pewno cos z tego bedzie sie kwalifikowac .



Na zdieciu Quest Air - Floryda

Edytowany przez: piotrolot, w: 2008/09/01 10:52
Pilot Szybowcowy 326 h. Prak Instr. kl 2. Mech.Osługi s-ków do 5700 kg według CZLZ-4i-1311/4/78. Pilot Motolotni Nr. 1072 (25 h) Pilot Moskito - 1 h

Delta Piotrolot

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp:Moje Ladowisko z lotu Ptaka 2008/09/01 14:58 #2005017

  • Leslaw
  • Leslaw Avatar
  • Wylogowany
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Posty: 774
  • Oklaski: 13
  • Otrzymane podziękowania: 378
O imprezie w Marquartstein dowiedzialem sie na lotnie.pl
(Autor tekstu Piotrolot), na stronie DHV jakos przeoczylem informacje o pikiniku lotniowym Moyesa.
Wczesniej planowalem wyjazd na ten koniec tygodnia do Greifenburg ale pewnie z lenistwa cel wyprawy ulegl zmianie. Nie ma tez co ukrywac, ze takie imprezy nie maja miejsca co tydzien a Greifenburg nie zajac ;)
Wiec bo blyskawicznym pakowaniu bylismy juz o 11:30 na autostardzie ( Troche z mojej winy bo musialem wrocic sie po koleczka i koncowki do skrzyde, ktore byly w innym worku niz zazwyczaj)
Korki na autostradzie tez nie zostaly nam oszczedzone wiec na miejscu wyladowalismy tak okolo 14.00
Corina biegala z mikrofonem po polu i komentowala, przeprowadzala wywiady (ze mna nie chciala - bo nie wiedziala ze ma przed soba przyszlego mistrza swiata - coz jej strata ;) ) a w powietrzu bzykaly Dragony ciagnac coraz to nowe lotnie.
Mialem przy sobie przyczep do holu za motolotnia (Piotrolot mnie kiedys w niego zaopatrzyl) ale nigdy sie za nim nie holowalem i cykor mnie oblecial.
Tak stoje i patrze, czas leci a moja lotnia ciagle na dachu auta. W koncu decyduje sie na wjazd na gorke - Hochplatte z roznica wysokosci 400 m. Powiem krotko ze po starcie okolo 16.00 mialem bardzo krotki a lot ale za to prawie trawilem w kolo wylozone do ladowania na cel ( kolo wylozone przez Piotrolota o czym dowiedzialem sie pozniej)Ale nowa gorka zaliczona.
Po wyladowaniu pojawia sie Piotrolot - krotkie ale serdeczne przywitanie - i Piotrolot mnie od razu "wkorzyl" bo zaliczyl juz hol za Dragonem. No coz lotnia rozlozona a Piotrek opowiada o holu i opowiada a motywator z niego niezly. Robi sie coraz pozniej ale po konsultacji z glowa rodziny czyli moja zona zostaje mi udzielona zgoda na start z Dragonem. W koncu dzieci moga spac w aucie jak juz bedzie pozno a czas pedzil.
Wykupilem hol na 500 m -koszt 20 Eur i zaciagam lotnie na start. Piotrolot w kolejce do holu dwie lotnie przede mna. A Dragony ja na zlosc woza tylko pasazerow.
Po 40 min robie sie niecierpliwy i zamierzam juz rezygnowac z holu i pewnie bym nie polecial gdyby nie Piotrolot. Ustepuje mi swoje miejsce w kolejce przez co czas czekanie skraca sie diametralnie. Po ropoczeciu holu pierwszy lotniarz zrywa zaraz po starcie bezpiecznik, drugi lotniarz zostaje poprawnie wyholowany a trzeci w kolejce po zamianie z Piotrkiem to juz ja.
Nowy zaczep, nowy rodzaj startu bo z nog a nie jak wielokrotnie wczesniej z wozka, nowy holownik - oj Lesiu po co ci to wszystko na zakonczenie dnia.
A Piotrolot podtrzzymuje na duchu przez co chyba mam sily ustac na nogach.
Start i lot bez wiekszych problemow - jednak wbrew temu co Piotr opowiadal musialem sie niezle napracowac aby utrzymac lotnie na kursie. Zatrzep zadzialal bezblednie. Napewno hol za Dragonem jest latwiejszy nie za zwykla motolotnia - ale tej roznicy to za bardzo w tym locie nie odczulem.
Pare minut polatalem podtrzymujac sie malym zagielkiem i dzien zakonczony. Niestety nie moglem zostac na szykujace sie ognisko oraz dalszy ciag imprezy.
Zaliczylem hol bo mialem w przeszloscie zalatwiony zaczep przez Piotrlota.
Zaliczylem hol bo zostalem zmotywowany przez Piotrolota.
Wystartowalem bo Piotrolot ustapil mi swoje miejsce w kolejce - w innym przpadku musialbym zrezygnowac bo robilo sie juz jak dla mojej rodziny bardzo pozno a czekal nas jeszcze powrot do domu.
Dzieki Piotrek !
Niedziele poswiecilem w calosci rodzinie a
Piotrolot zostal jeszcze na drugi dzien imprezy.
Na pewno bedzie to ciekawa relacja jesli opublikuje nam zdjecia, ktore porobil z narazeniem zycia z powietrza.
Ja niestety zadnych zdjec nie dolacze bo akurat jak startowalem za Dragonem to mojej coreczce sie zachcialo srac i moj prywatny fotograf zamiast dokumentowac moj lot spedzil ten czas z cora na kiblu.
Ale to nic. Moich przezytych wrazen zadna kamera sfotografowac sie i tak by nie mogla.

pozdrawiam

leslaw
Lotnia: Wills Wing RamAir 154
Seedwings Merlin 148
Finsterwalder Funfex
Seedwings Spyder 14

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp:Moje Ladowisko z lotu Ptaka 2008/09/01 18:32 #2005019

  • Piotrolot
  • Piotrolot Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Posty: 4289
  • Oklaski: -258
  • Otrzymane podziękowania: 578
Leslaw dzieki za te Cieple slowa ale to Ty jestes Pod Ochrona jako mlody Tata i nalezalo robic wszystko aby Anetka wytrzymala do konca . Mysle ze sie nam to udalo ! Anetka Dzieki. A my mamy kolejne doswiadczenia. Zapomnielismy powiedziec pilotowi prosto w twarz - Prosimy o powolny hol ! Tak uzgodnilem z Pilotem Austryiackim i pierwszy hol byl " malina " a ja mialem czas rozgladac sie na boki . Bob Bailey holowal bez helmu i kontaktu radiowego . Nasi Startowi rowniez zostawiali nas sobie samemu a gotowosc do startu pokazywalisy sobie przez podniesienie nogi na boki . Lechu to byl prawdziwy akord i Kombinat przed koncem dnia . Wiec nie dziw sie ,ze Bob holowal jak prawdziwych profi ! Z reszta Jestes Profi po tym co przeszedles u Rudiego Aumera za Motolotnia. Potrzebny jest nam tylko coroczny KTP - Kontrola techniki Pilotarzu za moto przed rozpoczenciem sezonu. Robia to wszyscy w aeroklubie i jeszcze musza zdawac egzaminy okresowe - a my idziemy do holu z marszu!

Tak to wygladalo ! Foto z prasy Fly & Glide . Moje foty za tydzien

Pilot Szybowcowy 326 h. Prak Instr. kl 2. Mech.Osługi s-ków do 5700 kg według CZLZ-4i-1311/4/78. Pilot Motolotni Nr. 1072 (25 h) Pilot Moskito - 1 h

Delta Piotrolot

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp:Moje Ladowisko z lotu Ptaka 2008/09/02 00:40 #2005021

  • Piotrolot
  • Piotrolot Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Posty: 4289
  • Oklaski: -258
  • Otrzymane podziękowania: 578
Sa pierwsze foty od pasazera z Marquarstein Pana Meikaela Feil

Stoimy we dwa Dragony gotowi do startu

Pilot Szybowcowy 326 h. Prak Instr. kl 2. Mech.Osługi s-ków do 5700 kg według CZLZ-4i-1311/4/78. Pilot Motolotni Nr. 1072 (25 h) Pilot Moskito - 1 h

Delta Piotrolot

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp:Moje Ladowisko z lotu Ptaka 2008/09/02 00:41 #2005022

  • Piotrolot
  • Piotrolot Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Posty: 4289
  • Oklaski: -258
  • Otrzymane podziękowania: 578
i jazda nad rzeke dzielaca malownicza osade

Pilot Szybowcowy 326 h. Prak Instr. kl 2. Mech.Osługi s-ków do 5700 kg według CZLZ-4i-1311/4/78. Pilot Motolotni Nr. 1072 (25 h) Pilot Moskito - 1 h

Delta Piotrolot

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp:Moje Ladowisko z lotu Ptaka 2008/09/02 00:42 #2005023

  • Piotrolot
  • Piotrolot Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Posty: 4289
  • Oklaski: -258
  • Otrzymane podziękowania: 578
Pilot Szybowcowy 326 h. Prak Instr. kl 2. Mech.Osługi s-ków do 5700 kg według CZLZ-4i-1311/4/78. Pilot Motolotni Nr. 1072 (25 h) Pilot Moskito - 1 h

Delta Piotrolot

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp:Moje Ladowisko z lotu Ptaka 2008/09/02 00:45 #2005024

  • Piotrolot
  • Piotrolot Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Posty: 4289
  • Oklaski: -258
  • Otrzymane podziękowania: 578


Kiedy robilismy szyki Bob wszedl mi w stery i zaczelo sie zblizanie skrzydlo w skrzydlo
Pilot Szybowcowy 326 h. Prak Instr. kl 2. Mech.Osługi s-ków do 5700 kg według CZLZ-4i-1311/4/78. Pilot Motolotni Nr. 1072 (25 h) Pilot Moskito - 1 h

Delta Piotrolot

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Moderatorzy: Leslawsterylnymichalo
Zasilane przez Forum Kunena