Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Sekretny klucz Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: Cumulus trike

Cumulus trike 2021/04/03 10:44 #2024216

Pilot lotniowy od 1998 r.
Up-comet , Icaro XS , Moyes XS , Enterprise Wings Desire, Icaro Laminar 14ST , Flight Design GhostBuster , Atos V . Napęd własnej konstrukcji Solo 210, Napęd własnej konstrukcji Radne Raket 120 . Mini trajka własnej konstrukcji
Podziękowali: Leslaw, fotolot, TomaszP

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Cumulus trike 2021/04/04 10:56 #2024217

  • piotr6641
  • piotr6641 Avatar
  • Wylogowany
  • Pilot, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Pilot, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Posty: 582
  • Oklaski: 29
  • Otrzymane podziękowania: 446
He, he, nawet ja się załapałem w filmie z nową trajką Janusza. Super niezależność od dosłownie, wszystkiego i super latanie, na silniku, bez silnika, na termice, bez termiki, na żaglu, bez żagla, nisko, wysoko... Tylko brać sprawdzony lekki sprzęt, a nalot sam się będzie robił.
Lotnia: Atos, Seedwings Merlin 158, Atlas,
napęd własnej konstrukcji
ŚK od 2011
Podziękowali: JanuszHa

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Cumulus trike 2021/04/05 17:48 #2024218

  • fotolot
  • fotolot Avatar
  • Wylogowany
  • Pilot-Uczeń, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Pilot-Uczeń, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Posty: 169
  • Oklaski: -33
  • Otrzymane podziękowania: 89
[quote="piotr6641".. Super niezależność od dosłownie, wszystkiego i super latanie, na silniku, bez silnika, na termice, bez termiki, na żaglu, bez żagla, nisko, wysoko....[/quote]
Cieszę się, że dzięki garstce zwolenników niezależności oraz decyzyjnych Ludzi dobrej woli z ULCu. Zostały również w PL przyjęte, formalne możliwości rozwoju, różnorakiej maści nano-lekkich konstrukcji amatorskich. Co jakiś czas powstaje coś nowego. Złośliwi pewnie i tak taką trajkę, nazwą po swojemu "motolotnia"...? . Ale Janusz, jak widać, wcale nie zmierza w tym kierunku, a bardziej lekkości i mimimalizacji oporów. By osiągać zalety wymienione tu przez Piotrka. Czyli zbliżone do "mosquitowych", jednak bez wymogu, bycia atletą, gdy kręcąca terma, dmuchnie przy rozbiegu w plecy. Myślę że to jest dobry kierunek rozwoju, nie wiele cięższych od Mosquito, a o wiele wygodniejszych i bezpieczniejszych w użytku konstrukcji napędów pomocniczych. Tym bardziej, że raczej nie ma się co łudzić, że dotychczasowi starzy lotniarze, fizycznie będą młodnieć...
Pozdrawiam Świątecznie
Wszystkich Latawców
Wiesiek
Podziękowali: JEmil, JanuszHa

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez fotolot.

Cumulus trike 2021/04/07 12:45 #2024220

  • bartek
  • bartek Avatar
  • Wylogowany
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Posty: 1231
  • Oklaski: 16
  • Otrzymane podziękowania: 259
Taaaa, młodsi to nawet młodsi nie będą :)
W kontekście mosquito, a i startów i lądować na lotni bez napędu, to warto polegać na liczbach i porównywać swoje wyniki sprintu na 30-50m do tych w poprzednich sezonach.
Słabsze wyniki powinny skłaniać do bardziej krytycznego podejścia do akceptowalnych warunków startu/ lądowania.
Atos VR, Aeros Discus C, Mosquito NRG
(wcześniej Aeros Discus, UP TRX, Kanion Bravo)
ŚK 2001

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Cumulus trike 2021/04/07 14:23 #2024221

  • Leslaw
  • Leslaw Avatar
  • Wylogowany
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Posty: 774
  • Oklaski: 13
  • Otrzymane podziękowania: 378
Zaczynam oszczedzac Panowie - jakie jest koszt tych Waszych cudownych statkow powietrznych? Zakladajac ze nie bede robil tego sam - z braku "czasu" :-) ( Bozia mnie niestety technicznymi zdolnosciami nie obdarzyla)
Lotnia: Wills Wing RamAir 154
Seedwings Merlin 148
Finsterwalder Funfex
Seedwings Spyder 14

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Cumulus trike 2021/04/08 18:34 #2024222

Lesław !
Jak jesteś zainteresowany to zadzwoń , zawsze deko rozmowy lepsze jest niż kilo pisania .;)
Mój tel. 501 872 388
Pilot lotniowy od 1998 r.
Up-comet , Icaro XS , Moyes XS , Enterprise Wings Desire, Icaro Laminar 14ST , Flight Design GhostBuster , Atos V . Napęd własnej konstrukcji Solo 210, Napęd własnej konstrukcji Radne Raket 120 . Mini trajka własnej konstrukcji

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Cumulus trike 2021/04/09 13:09 #2024223

  • piotr6641
  • piotr6641 Avatar
  • Wylogowany
  • Pilot, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Pilot, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Posty: 582
  • Oklaski: 29
  • Otrzymane podziękowania: 446
Konstrukcja Janusza jest tak przemyślana i dobra, że może śmiało rozpocząć produkcje seryjną Natomiast moja, moja jest tak fenomenalna, że powstał tylko JEDEN egzemplarz Jak kiedyś będę go sprzedawał, bedzie bezcenny. Taki żarcik...
Lotnia: Atos, Seedwings Merlin 158, Atlas,
napęd własnej konstrukcji
ŚK od 2011

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Cumulus trike 2021/07/31 21:24 #2024372

Pilot lotniowy od 1998 r.
Up-comet , Icaro XS , Moyes XS , Enterprise Wings Desire, Icaro Laminar 14ST , Flight Design GhostBuster , Atos V . Napęd własnej konstrukcji Solo 210, Napęd własnej konstrukcji Radne Raket 120 . Mini trajka własnej konstrukcji

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Cumulus trike 2021/08/01 13:21 #2024374

bartek napisał: Taaaa, młodsi to nawet młodsi nie będą :)
W kontekście mosquito, a i startów i lądować na lotni bez napędu, to warto polegać na liczbach i porównywać swoje wyniki sprintu na 30-50m do tych w poprzednich sezonach.
Słabsze wyniki powinny skłaniać do bardziej krytycznego podejścia do akceptowalnych warunków startu/ lądowania.



Jak dla mnie to bieg podczas startu nie jest jakimś wyzwaniem zwłaszcza jak jest wiaterek , o wiele więcej wysiłku zabierają czynności przed startem. Wpinanie się w uprząż na klęczkach ,wstawanie , oraz stanie na zgiętych kolanach podczas uruchamiania i grzania silnika , sam bieg to już nie problem . Zawsze po lataniu z mosquitem bolą mnie uda. Chyba każdy kto polata trochę z mosquitem dochodzi do wniosku ,że potrzebne są koła.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Cumulus trike 2021/08/08 19:45 #2024379

Pilot lotniowy od 1998 r.
Up-comet , Icaro XS , Moyes XS , Enterprise Wings Desire, Icaro Laminar 14ST , Flight Design GhostBuster , Atos V . Napęd własnej konstrukcji Solo 210, Napęd własnej konstrukcji Radne Raket 120 . Mini trajka własnej konstrukcji

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • Strona:
  • 1
  • 2
Moderatorzy: Leslawsterylnymichalo
Zasilane przez Forum Kunena