Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Sekretny klucz Zapamiętaj mnie
Podforum dla wszystkich naszych lotniowych komarów.. no dobra może latających na komarach i podobnych.. Czyli tutaj specyficzne rozmowy napędowe.
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: Start i lądowanie z napędem

Start i lądowanie z napędem 2012/02/07 18:54 #3719

Witam!
Dosyć ciekawe rozwiązanie

Serdecznie pozdrawiam Ruslan
Lotnia Aeros Combat 13.5GT, Paralotnia NIVIUK ARTIK5
www.aeros.com.ua
www.aerospara.com
www.kievprop.com/index.html
www.youtube.com/user/RuslanBushchak/videos
www.facebook.com/ruslan.bushchak
Skype: ruslan-b,
tel. +48 503 547 987
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp: Start i lądowanie z napędem 2012/02/08 01:01 #3723

  • Agi
  • Agi Avatar
  • Wylogowany
  • Sympatyk, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Sympatyk, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Posty: 2953
  • Oklaski: 19
  • Otrzymane podziękowania: 338
Heh, nawet niezłe... :cheer:

Nieraz widziałam, że klasyczny (nożny) start z mosquito, - to niezły TRI-athlon, czyli połączenie 3 dyscyplin sportu:
sprintu, maratonu i podnoszenia ciężarów... :lol:

"Dzień bez zaglądnięcia na Forum, jest dniem straconym" - Dr Flatter
"Jak jest?? Jest lotnie!!"

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp: Start i lądowanie z napędem 2012/05/02 06:37 #4648

pozdrawiam

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez dane_usuniete.

Odp: Start i lądowanie z napędem 2012/09/02 19:53 #5886

pozdrawiam

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez dane_usuniete.

Odp: Start i lądowanie z napędem 2012/09/03 06:56 #5888

  • Piotrolot
  • Piotrolot Avatar
  • Wylogowany
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Posty: 4295
  • Oklaski: -258
  • Otrzymane podziękowania: 583
O ja :blink: " pierwszego maja " ale miales szczescie Remigiusz . To sa gory wlasnie . Na rybolowiu ciezko o takie niespodzianki - Pozdrowka
Pilot Szybowcowy 326 h. Prak Instr. kl 2. Mech.Osługi s-ków do 5700 kg według CZLZ-4i-1311/4/78. Pilot Motolotni Nr. 1072 (25 h) Pilot Moskito - 1 h

Delta Piotrolot

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp: Start i lądowanie z napędem 2012/09/03 09:19 #5890

  • JWracing
  • JWracing Avatar
  • Wylogowany
  • Pilot 100+
  • Pilot 100+
  • Pilot 400+ ŚK-brak
  • Posty: 76
  • Oklaski: -65
  • Otrzymane podziękowania: 16
''...że gdy powietrze mocno się "rusza", to często przez jakiś czas nie sposób przebić się wyżej niż 20-50 metrów.''
- latałem w różnych warunkach pogodowych w rożnym terenie na różnych wysokościach,testowałem kilka skrzydeł i śmigieł i nigdy nie było sytuacji w której powietrze ''przytrzymało'' mnie od wznoszenia dłużej jak parę SEKUND(nie jakiś czas????!!!!)-
kiedyś Ci dałem rade którą twój instruktor zapomniał albo był niedouczony -abyś poluzował linki ograniczając bo sobie krzywdę zrobisz, widziałem ze rade wziołeś sobie do serca bo następne loty były już bez tych niebezpiecznych linek

nie będe Ci mowił co zle robisz i czym była ta konkretna sytuacja spowodowana (twoj filmik ostatni) nie mam zamiaru Cię pouczać każdy ma swoja technikę - nic mi do tego

dam Ci rade- przejzyj silnik , gaznik , tłok , pierscienie, układ paliwowy i zapłonowy bo to nie jest normalne ze nie mozesz sie przebić ''przez jakic czas'' z wysokości 30-50m , miałem podobna sytuacje ale od około 150-200 nie szło przebić sie przez ten pułap długo w termiczny dzień ,krotko potem wymieniałem pierścienie i tłok
moja max masa startowa to około 135-145

mam pytanie Roland - opowiadasz o lotach w termikę na mosquito ,masz choć jeden filmik bez muzyki jak wykręcasz podstawę komina i słychać wariometr? oczywiście ze zgaszonym silnikiem ?
pozdr.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp: Start i lądowanie z napędem 2012/09/03 13:19 #5899

pozdrawiam

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez dane_usuniete.

Odp: Start i lądowanie z napędem 2014/07/20 17:21 #2015321

  • MarekK
  • MarekK Avatar
  • Wylogowany
  • Pilot, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Pilot, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Posty: 21
  • Oklaski: 1
  • Otrzymane podziękowania: 0
Witam.
W nawiązaniu do postu powyżej mam pytanie dlaczego nikt nie używa linek ograniczających (nie znalazłem na umieszczanych filmach) i dlaczego według niektórych użytkowników są niebezpieczne??

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp: Start i lądowanie z napędem 2014/07/21 07:26 #2015327

pozdrawiam
Podziękowali: Piotrolot

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez dane_usuniete.

Start i lądowanie z napędem 2014/09/05 20:38 #2015862

  • MarekK
  • MarekK Avatar
  • Wylogowany
  • Pilot, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Pilot, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Posty: 21
  • Oklaski: 1
  • Otrzymane podziękowania: 0
Cześc..
Z napędem mam mało doświadczenia więc pytanie jakie macie średnie wznoszenie i prędkości podczas lotów. Pytam ponieważ latałem dzisiaj po południu i przez 40 min udało mi się osiągnąc 600 m. Wydaje mi się raczej cienko. Leciałem większośc czasu pod wiatr na sterownicy dośc mocno ściągniętej więc może stąd ten wynik, ale porównania nie mam więc pytam.?

Lotnia "impuls" a moja waga 90 dyszek bez mała

Pozdrawiam

MK

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • Strona:
  • 1
  • 2
Moderatorzy: Leslawsterylnymichalo
Zasilane przez Forum Kunena