Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Sekretny klucz Zapamiętaj mnie

TEMAT: Nano Trajka Aerosa

Nano Trajka Aerosa 2015/04/08 13:04 #2017692

Coraz to mocniejsze silniki dają na ANT :)


Lotnia Aeros Combat 13.5GT, Paralotnia NIVIUK ARTIK5
www.aeros.com.ua
www.aerospara.com
www.kievprop.com/index.html
www.youtube.com/user/RuslanBushchak/videos
www.facebook.com/ruslan.bushchak
Skype: ruslan-b,
tel. +48 503 547 987
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Załączniki:

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez Ruslan Bushchak.

Nano Trajka Aerosa 2015/04/11 22:09 #2017726

Ewolucja ? nano trajki w kierunku maxi trajki. Może wyjsć na to że lepsze wrogiem dobrego.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Nano Trajka Aerosa 2015/04/12 11:21 #2017734

jacekwasil napisał: Ewolucja ? nano trajki w kierunku maxi trajki. Może wyjsć na to że lepsze wrogiem dobrego.


Jednym to się podoba drugim nie podoba się i każdy ma prawo na swoje upodobania. Jak by nie było ale statystyka nie kłamie. W zeszłym roku firma Aeros sprzedała o wiele więcej ANT -nanotrajka jak klasyczne motolotnie na silniku Rotax. Zresztą zobacz jak się szybko rozwija sprzęt paralotniowy z napędami. Ostatnio mi kolega mówił że jego paralotnia tandem + wózek i 2 osoby po 100kg, lecąć po prostej z prędkością 80km/h a jak nabiera wysokość, to ma 6m/s wznoszenia.
ANT to sprzęt pomiędzy klasyczną lotnią i motolotnią. Ma swoje zalety i za to zdobywa coraz, to więcej swoich zwolenników na całym Świecie. :) Bardzo dobrze że jest z czego wybierać i każdy może dobrać sobie taki sprzęt jaki mu będzie odpowiadać i sprawiać radochę z latania :)








Lotnia Aeros Combat 13.5GT, Paralotnia NIVIUK ARTIK5
www.aeros.com.ua
www.aerospara.com
www.kievprop.com/index.html
www.youtube.com/user/RuslanBushchak/videos
www.facebook.com/ruslan.bushchak
Skype: ruslan-b,
tel. +48 503 547 987
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Załączniki:

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Nano Trajka Aerosa 2015/04/12 11:42 #2017737

Tak jak pisałem ze co raz więcej pilotów lata na podobnych lekkich wózkach :)



Lotnia Aeros Combat 13.5GT, Paralotnia NIVIUK ARTIK5
www.aeros.com.ua
www.aerospara.com
www.kievprop.com/index.html
www.youtube.com/user/RuslanBushchak/videos
www.facebook.com/ruslan.bushchak
Skype: ruslan-b,
tel. +48 503 547 987
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Nano Trajka Aerosa 2015/10/17 21:20 #2019141

Lotnia Aeros Combat 13.5GT, Paralotnia NIVIUK ARTIK5
www.aeros.com.ua
www.aerospara.com
www.kievprop.com/index.html
www.youtube.com/user/RuslanBushchak/videos
www.facebook.com/ruslan.bushchak
Skype: ruslan-b,
tel. +48 503 547 987
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Załączniki:

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Nano Trajka Aerosa 2015/10/29 15:51 #2019213

  • musick
  • musick Avatar
  • Wylogowany
  • Pilot-Uczeń, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Pilot-Uczeń, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Posty: 135
  • Oklaski: 1
  • Otrzymane podziękowania: 40
A czy ta mocniejsza wersja z silnikiem pollini 36 KM nadawalaby sie np na holowke?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Nano Trajka Aerosa 2015/10/29 17:05 #2019216

musick napisał: A czy ta mocniejsza wersja z silnikiem pollini 36 KM nadawalaby sie np na holowke?


A po co? :)
Lotnia Aeros Combat 13.5GT, Paralotnia NIVIUK ARTIK5
www.aeros.com.ua
www.aerospara.com
www.kievprop.com/index.html
www.youtube.com/user/RuslanBushchak/videos
www.facebook.com/ruslan.bushchak
Skype: ruslan-b,
tel. +48 503 547 987
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Nano Trajka Aerosa 2015/10/29 17:22 #2019217

  • musick
  • musick Avatar
  • Wylogowany
  • Pilot-Uczeń, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Pilot-Uczeń, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Posty: 135
  • Oklaski: 1
  • Otrzymane podziękowania: 40

Ruslan Bushchak napisał:

musick napisał: A czy ta mocniejsza wersja z silnikiem pollini 36 KM nadawalaby sie np na holowke?


A po co? :)

nie rozumiem twojego pytania w tej odpowiedzi

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Nano Trajka Aerosa 2015/10/29 19:15 #2019219

Przepraszam już postaram się króciutko odpowiedzieć.
Po pierwsze ANT nie jest przeznaczony do holowania lotni. Jak pooglądasz nasze filmy z holowania się w Pińczowie, to zauważysz że motolotnia, co holuje w Pińczowie, w trakcie startu używa maksymalnej mocy, żeby zespół spokojnie i bezpiecznie oderwał się od ziemi. A Rotax 582 ma o wiele większą moc i to czasami jest na styk, jak trafiamy w duszenie. Lepiej nie kombinować i zostawić holowanie tym co to robią i umieją robić. Holowanie się za motolotnią, to dosyć odpowiedzialne zajęcie i wymaga od pilota holów-ki, sporego doświadczenia i wyobraźni. :)
Lotnia Aeros Combat 13.5GT, Paralotnia NIVIUK ARTIK5
www.aeros.com.ua
www.aerospara.com
www.kievprop.com/index.html
www.youtube.com/user/RuslanBushchak/videos
www.facebook.com/ruslan.bushchak
Skype: ruslan-b,
tel. +48 503 547 987
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Nano Trajka Aerosa 2015/10/29 20:23 #2019221

  • musick
  • musick Avatar
  • Wylogowany
  • Pilot-Uczeń, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Pilot-Uczeń, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Posty: 135
  • Oklaski: 1
  • Otrzymane podziękowania: 40

Ruslan Bushchak napisał: Przepraszam już postaram się króciutko odpowiedzieć.
Po pierwsze ANT nie jest przeznaczony do holowania lotni. Jak pooglądasz nasze filmy z holowania się w Pińczowie, to zauważysz że motolotnia, co holuje w Pińczowie, w trakcie startu używa maksymalnej mocy, żeby zespół spokojnie i bezpiecznie oderwał się od ziemi. A Rotax 582 ma o wiele większą moc i to czasami jest na styk, jak trafiamy w duszenie. Lepiej nie kombinować i zostawić holowanie tym co to robią i umieją robić. Holowanie się za motolotnią, to dosyć odpowiedzialne zajęcie i wymaga od pilota holów-ki, sporego doświadczenia i wyobraźni. :)

no i takiego wlasnie mamy na miejscu ( instruktor motolotniowy i UL) tylko sprawnej duzej motolotni brak na razie. Ok dzieki za odpowiedz.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Moderatorzy: Leslawsterylnymichalo
Zasilane przez Forum Kunena