Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Sekretny klucz Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: Naviter przejmuje Flytec

Naviter przejmuje Flytec 2016/09/20 12:45 #2021282

  • air_viking
  • air_viking Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Pilot, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Pilot, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Posty: 619
  • Oklaski: 20
  • Otrzymane podziękowania: 493
Hej,

Pojawiła się informacja o przejęciu firmy Flytec przez słoweńskiego Naviter-a. Naviter słynie z bardzo zaawansowanego oprogramowania analizy lotów SeeYou. Flytec wiadomo legenda swobodnego latania. Dla mnie jako wieloletniego użytkownika produktów obu marek to świetna wiadomość.:

http://www.naviter.com/2016/09/naviter-acquires-flytec-products/

Pozdrawiam,
air_viking

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Naviter przejmuje Flytec 2016/09/20 16:13 #2021283

  • Mikołaj
  • Mikołaj Avatar
  • Wylogowany
  • Pilot, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Pilot, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Posty: 1014
  • Oklaski: 10
  • Otrzymane podziękowania: 451
Dla mnie ta wiadomość nie jest świetna. Nic tak dobrze nie robi nam konsumentom jak konkurencja a jej brak najlepiej widać na przykładzie A.I.R. Dobrze, że chociaż nastąpiło przejęcie a nie plajta Flytec.
"Każdy lot ma swoje dostojeństwo" Saburo Sakai

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Naviter przejmuje Flytec 2016/09/20 19:56 #2021284

  • musick
  • musick Avatar
  • Wylogowany
  • Pilot-Uczeń, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Pilot-Uczeń, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Posty: 135
  • Oklaski: 1
  • Otrzymane podziękowania: 40
Sluszna uwaga Mikolaj

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Naviter przejmuje Flytec 2016/09/21 09:02 #2021288

  • air_viking
  • air_viking Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Pilot, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Pilot, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Posty: 619
  • Oklaski: 20
  • Otrzymane podziękowania: 493
Hej,

Jeśli dyskusja zmierza w kierunku kosztów to wszystko zależy od tego jak wycenimy rzecz, o której myślimy, że jest aktualnie najlepszym produktem w swoim segmencie na świecie. W kontekście Atosa jego finansowa waga wynosi 100 pln za godzinę lotu. Zakładam przy tym, że zdatność do lotu uda się utrzymać przez 15 lat oraz, że będę nim robił roczny nalot nie mniejszy niż 50 godzin. To jest cena pełnego komfortu jaki masz decydując się na fabrycznie nową sztukę. Kiedy skończy się ten zakładany resurs będę miał niemal 60 lat. Wnioski każdy może wysunąć własne. Podobnie jest z wariometrem. Jeśli po połączeniu działalności Flytec i Naviter będą w stanie udostępnić elektronikę skupiającą cechy, z których obie marki słyną nawet za 1k EUR to doczepiając ten instrument do sterownicy muszę się zgodzić z kosztem 5,7 pln/h. Zgodzę się, że taniej wychodzi godzina lotu transatlantyckiego LOTem czy inną Lufthansą ale wtedy przyjemność sterowania ma kto inny ;-)

Pozdrawiam,
air_viking
Podziękowali: michalo

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Naviter przejmuje Flytec 2016/09/21 09:25 #2021289

Interesujące podejście do kalkulacji kosztów.
Lotnie:
Air Wave - Magic Kiss 144,
Wills Wing - HP AT 158
Moyes - Xtralite 147,
Seedwings - Spyder 14
Quasar - Relief 215C
ŚK - od 2007r.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Naviter przejmuje Flytec 2016/09/21 09:28 #2021290

  • Mikołaj
  • Mikołaj Avatar
  • Wylogowany
  • Pilot, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Pilot, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Posty: 1014
  • Oklaski: 10
  • Otrzymane podziękowania: 451
Koszty to jedno ale są też inne równie ważne kwestie. Jakość produktu, obsługa klienta, częstotliwość aktualizacji, postęp technologiczny; działania marketingowe - np. Flytec Air Race. Jest wiele obszarów, które stymuluje obecność konkurencji.
Zobaczymy. Działania Flyteca w ostatnich latach, w tym zarzucenie już ogłoszonego 7030 na korzyść Connect i rozwijanie tego drugiego w bólach, wyraźnie wskazywały na chaos organizacyjny. Ale Oudie Droplet też jeszcze nie pojawił się w sprzedaży. GoFly z rurką Pitota wciąż pozostaje nieosiągalny... Rynek lotni się kurczy, taka jest moja konkluzja.
"Każdy lot ma swoje dostojeństwo" Saburo Sakai

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Naviter przejmuje Flytec 2017/03/15 19:51 #2022394

  • air_viking
  • air_viking Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Pilot, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Pilot, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Posty: 619
  • Oklaski: 20
  • Otrzymane podziękowania: 493
Hej,

Podczas imprezy Thermikmesse i Stubai Cup 2017 padły konkretne deklaracje ze strony Navitera w sprawie dostarczenia nowoczesnego systemu nawigacyjnego dla lotniarzy na bazie istniejącego instrumentu Oudie4:



Zbiegło się to w czasie z rozpoczęciem dystrybucji GoFly v6 Basic Airspeed. Rewolucja w przedmiocie instrumentów speedbarowych wyraźnie puka do mych drzwi...

Pozdrawiam,
air_viking

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Naviter przejmuje Flytec 2017/03/16 01:40 #2022395

Jak zwykle z V6 jest troche poslizgu, ale bylem zamawiajacym nr 8, wiec juz niedlugo sie przekonam jak to dziala..

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Naviter przejmuje Flytec 2017/03/16 08:15 #2022397

  • musick
  • musick Avatar
  • Wylogowany
  • Pilot-Uczeń, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Pilot-Uczeń, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Posty: 135
  • Oklaski: 1
  • Otrzymane podziękowania: 40
Ja tez :D

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Naviter przejmuje Flytec 2017/03/16 11:19 #2022398

  • Mikołaj
  • Mikołaj Avatar
  • Wylogowany
  • Pilot, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Pilot, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Posty: 1014
  • Oklaski: 10
  • Otrzymane podziękowania: 451

air_viking napisał: Hej,

Podczas imprezy Thermikmesse i Stubai Cup 2017 padły konkretne deklaracje ze strony Navitera w sprawie dostarczenia nowoczesnego systemu nawigacyjnego dla lotniarzy na bazie istniejącego instrumentu Oudie4:


Z tego co zrozumiałem wersja dla lotniarzy jest wciąż rozwijana ale nie jest jeszcze gotowa.

Jednak wersja Oudie dla lotniarzy według mnie pojawi się wkrótce.

Niedawne doniesienia Davisa Strauba wskazują, że prawdopodobnie od 2018 roku będą wymagane instrumenty obliczające cylindry według współrzędnych WGS 84 a nie FAI sphere. Druga plotka głosi, że to właśnie Naviter ma odpowiadać za nowe oprogramowanie obliczające wyniki konkurencji paralotniowych i lotniowych (zamiast FS Comp).

Oznacza to, że stare dobre Braunigery Compeo i Compeo + (Flytec 6030) odejdą do lamusa. Na ich miejsce muszą zostać wprowadzone nowe instrumenty. Na dzień dzisiejszy dostępne są Digifly Air oraz Gofly.
"Każdy lot ma swoje dostojeństwo" Saburo Sakai

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • Strona:
  • 1
  • 2
Moderatorzy: Leslawsterylnymichalo
Zasilane przez Forum Kunena