Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Sekretny klucz Zapamiętaj mnie

TEMAT: przygotowania do nowego sezonu

przygotowania do nowego sezonu 2014/06/25 18:46 #2015135

  • Mesiek
  • Mesiek Avatar
  • Wylogowany
  • Pilot, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Pilot, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Jezu jak się cieszę z tych króciutkich wskrzeszeń.
  • Posty: 970
  • Oklaski: 9
  • Otrzymane podziękowania: 148
Zbladłem jak przeczytałem. Wojtku to jest KOSMOS! Niepojęte...
Jeśli będziesz potrzebował do polatania jakiegoś skrzydła na teraz, to z uwagi na to, że ja jeszcze przez 2-3tygodnie (bardzo optymistyczna wersja), a może i znacznie dłużej nie oderwę tyłka od ziemi, to masz do dyspozycji mojego Laminara. Dzwoń bez skrupułów!
lotnie: Atlas, Moyes GTR, WW RamAir, Laminar MR700

Sklep/serwis MOTOR
ul. Bystrzańska 75
43-300 Bielsko-Biała
www.sklepmotor.pl
www.sklep-motor.pl
Podziękowali: Wojtek S.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez Mesiek.

przygotowania do nowego sezonu 2014/06/25 19:10 #2015136

  • VEGA
  • VEGA Avatar
  • Wylogowany
  • Instruktor, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Instruktor, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Posty: 990
  • Oklaski: 16
  • Otrzymane podziękowania: 295
Jak "przedstawiciel" nie ma własnej lotni do lotów próbnych, to wykorzystuje te, które ma dostarczyć klientowi.
Dlatego sztucznie wydłuża czas dostawy, aby poczekać na następną.
I znowu zainteresowani mają co próbować. Itd...
Czasy są ciężkie, wiadomo, że mało lotni się sprzedaje. Ciekawe czy chociaż lata na własnej WW,
czy tylko właśnie wykorzystuje lotnie klientów i sam lata?
Ale zaskoczyła mnie odpowiedź z WW. Mógł chociaż przeprosić w imieniu firmy, obiecać w prezencie
np. zapasowe ramię czy coś w tym stylu. Ja bym tak zrobił bez względu na okoliczności.
... a tu "pocałuj się w du...!"
Miałem wielu przedstawicieli w całej Europie i warunkiem był zakup własnej lotni do lotów próbnych!
Ciekawe, że oblatana w lutym, a mamy czerwiec. Płynęła do Europy Titanicem?
Pozdrawiam Pawel by VEGA
Lotniowe aktualności z Austrii i Niemiec, wyniki VEGA XC-CUP, historia lotniarstwa, zawody, techniczne porady itp - zapraszam na:
www.vega-lotnie.eu

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

przygotowania do nowego sezonu 2014/06/25 20:04 #2015137

  • grzybol
  • grzybol Avatar
  • Wylogowany
  • Instruktor, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Instruktor, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Posty: 261
  • Oklaski: 21
  • Otrzymane podziękowania: 275
Nie zagladalem tu 1 dzien i widze ze duzo sie wydarzylo.

Przykro sie czyta to "wyjasnienie" z WW, tym bardziej ze ten facet to gryziporek w tej firmie.

Popieram "dym" ale tuz przed tym sprawdz lotnie z ta lista:

Zacznijmy od wyposarzenia lotni T2C w standarcie:

Pokrycie:
1) wyglada ze standartowe dla T2C (oprocz tego ze nieprzyzwoicie zeswiechtane!)
2) Keson: ze zdjec widze ze pogiety - sprawdz czy mam racje (wyjmij i zrob zdjecie jesli jest pogiety)
3) powinienes miec w poszyciu na krawedziach natarcia 2 "wkladki" z wlokna weglowego/kevlaru - takie cirka na 1.5m dlugosci
4) Tzw "speed sticks - carbon" (na krawedzi splywu) 8 sztuk.

Konstrukcja:
1) Krawedz natarcia (przednia czesc) - Duralowa
2) Krawedz natarcia (tylna czesc) - Carbon
3) Dzwigar - Carbon
4) Spogs (4 sztuki) - Carbon
5) Kil Duralowy przednia i tylna czesc.
6) Ramiona sterownicy - duralowe - srebrne.
7) Speedbar - Carbon
8 ) Wszystkie profile Duralowe

Tak to jest standard T2C.

W opcjach jest tylko kilka zmian:

1) Tylna czesc kila - Carbon - za dodatkowe chyba $275
2) Czarne ramiona sterownicy
3) Kolorowa krawedz natarcia w poszyciu (standard - biala)

Wojtek przyslij mi wszystkie zdjecia jakie zrobiles tej lotni jesli masz wiecej niz te ktore upubliczniles.

PS. Strasznie duzo zaplaciles za to skrzydlo a w zamian otrzymales sprzet uzywany. Latalem z Tulio kilka razy (nawet miesiac temu) na zawodach ale nigdy bym nie przypuszczal ze tak moze ochydnie postapic! Tu nie ma wytlumaczenia na 2.5 miesieczne opoznienie w przeslaniu sprzetu z IT do Polski. Napisz do mnie na e-mail.
“Jesli w wieku 20 lat nie jestes liberalem to znaczy nie masz serca, jeli w wieku 40 lat nie jestes konserwatysta to znaczy nie masz rozumu” – Winston Churchill.
Podziękowali: sterylny, frnandu, Wojtek S.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez grzybol.

przygotowania do nowego sezonu 2014/06/27 17:32 #2015155

  • art_c
  • art_c Avatar
  • Wylogowany
  • Pilot Motolotni
  • Pilot Motolotni
  • Posty: 383
  • Oklaski: 14
  • Otrzymane podziękowania: 205

grzybol napisał: Przykro sie czyta to "wyjasnienie" z WW, tym bardziej ze ten facet to gryziporek w tej firmie.


Poza tematem wątku - może się mylę, ale wydaje mi się, że to jednak ktoś więcej, że to fachman od badań lotni.
Pzdr-
Artur.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

przygotowania do nowego sezonu 2014/06/27 19:55 #2015156

  • grzybol
  • grzybol Avatar
  • Wylogowany
  • Instruktor, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Instruktor, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Posty: 261
  • Oklaski: 21
  • Otrzymane podziękowania: 275
Mike Meier i Steve Pearson sa partnerami wlascicielami WW. Steve Pearson jest mozgiem designerem i pilotem natomiast Mike jest odpowiedzialny za sprzedazy i kontakt z klientem. (Byc moze bral udzial w badaniach lotni).
“Jesli w wieku 20 lat nie jestes liberalem to znaczy nie masz serca, jeli w wieku 40 lat nie jestes konserwatysta to znaczy nie masz rozumu” – Winston Churchill.
Podziękowali: art_c

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

przygotowania do nowego sezonu 2014/11/07 23:00 #2016424

-troche odbiegajac od tematu chcial bym zadac Koledze takie pytanie=daaawno temu,
latajac na "zawodach" lotniowych kolo NCK w Nowej Hucie ponoc utrzymywal sie Pan w powietrzu znacznie dluzej,niz inni zawodnicy...\tak twierdzi Leszek Wojtasiewicz\.

=tlumaczyl to specyficznym sposobem aktywnego,dynamicznego sterowania lotnia
\lot falowy\...

-bardzo mnie to zjawisko interesuje,szczegolnie po przeczytaniu artykulu dr Wolfa=

bkb.koendu.pl/doc/Wolf%20OSCILLATING%20WING%20PROPULSION.pdf

=mam przygotowane podwieszenie z elementami sprezystymi\guma ekspandorowa\.

PS=moje pytanie kieruje rowniez do innych Pilotow lotni...

PS2= w wolnych chwilach od emerytury powoli buduje cos na ksztalt latajacego pojazdu=



www.reaa.ru/yabbfiles/Attachments/22_057.JPG
www.reaa.ru/yabbfiles/Attachments/23_036.JPG
www.reaa.ru/yabbfiles/Attachments/11_127.JPG

=licze na doskonalosc ponad 20!

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez henryk.doruch.

przygotowania do nowego sezonu 2014/11/11 15:30 #2016431

Noo Andrelo, nie daj sie prosic, nie odpowiesz Panu? Liczyłem na Twoja polemike z artykulem doktora WOLFA..
Masz przeciez tyle doswiadczen, przemyslen, nie probowales juz Atlasem na fali czegos? Ponoc na 7200m ostatnio fajnie nosilo tylko bylo troche zimno -28 stopni C i wialo troche mocno 120km/h.. nie wybrales sie?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez dane usuniete. Powód: Jesienna ofensywa w wyborach samorzadowych

przygotowania do nowego sezonu 2014/11/11 16:42 #2016432

  • Andrelo
  • Andrelo Avatar
  • Wylogowany
  • Czasowo zablokowany
  • Czasowo zablokowany
  • Posty: 1347
  • Oklaski: -172
  • Otrzymane podziękowania: 35
Nie, ale ostatnio widziałem AcLent na Straniku... przy 6m/s na szczycie i koło 8m/s powyżej. Lataly lotnie i tandemy.
Jak się przyzwyczaję na Funfexie do turbulencji to się wybiorę, bo w porównaniu do Atlasa przechodzi przez nie dość nerwowo.





Jak nie wierzysz- idź sobie nad dowolny strumień... powietrze jak woda, zawsze faluje.
A jak ktoś chce się bujać jak Wolf... jego sprawa, mnie to nie przekonuje.
Lataj, wnusiu, nisko i powoli
i zwalniaj na zakrętach

Finsterwalder Funfex

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez Andrelo.

przygotowania do nowego sezonu 2014/11/12 00:32 #2016435

-moze Ktos probowal takiego sposobu latania?

\bardzo dawno temu takie "pompowanie" prawdopodobnie uprawial Kol Laciak?\
Podziękowali: Marcin GIE

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Moderatorzy: Leslawsterylnymichalo
Zasilane przez Forum Kunena