musick napisał: Fajne te filmiki. Ja pierdykam. 30 lat juz minelo, a my praktycznie dalej w miejscu stoimy lub tzw d...e.
Cos sie jednak zaczelo ruszac i czekamy na przelom. Zarowno jesli chodzi o przepisy jak i konstrukcje.
Keep going.
Jeśli byśmy się mieli porównać do sąsiedniego mikrolotowego Mocarstwa czeskiego to Oni uwolnili się od stalinowskich paragrafów ok. 25 lat temu . Proste i swobodne przepisy sworzyła grupka kilku konstruktorów(dziś już nie mają tak fajnie ze względu na absurdy UE) i to był początek radosnej wolności, następnie była ciężka praca, powstawało wiele prototypów, niektóre nie latały,straszyły ale co 10-ty nieżle latał , a co 20-ty był piękny i pięknie latał no a dziś to jest światowy zawrót głowy(Atosy też powstają głownie w Czechach). A mnie by się mażyły do latania termicznego polskie pochodne BKB , Swift-opodobne czy licencyjne Impacty i wtedy podobny jak dla kadry PPG spnsoring dla kadry lotniowej i trenera.
No ale cóż narazie jak napisałeś (jeśli chodzi o mikroloty to raczej od 70 lat cierpliwie) stoimy w tzw. d....e ale spoko mimo że zaczęło się ruszać to nic ciekawego się nie urodzi dopóki kilku z Nas nie ruszy d....p by podziękować uroczyście za stare wysłużone pieczęcie,serdeczną pomoc i współpracę kilku zatwardziałym starszym Panom którym d...y przyrosły do motolotni i nic innego nawet nie są sobie w stanie wyobrazić( a konkretnie jak mogli by wyrywać kasę z odmieńców). Przełom = ruszenie kilku Naszych d...p , a ciekawe ambitne konstrukcje = kilka lat trudnej pracy Pasjonatów ale wierzę że już w pierwszym roku można by liczyć na proste i wygodne ułatwienia w tanim lataniu rekreacyjnym np. dla skromnych emerytów lotniarzy(tak by nikt nie ubolewał że: " w termice powinno się latać ciężkimi motolotniami czy właśnie takim ANT tylko Ci lotniarze są jacyś(biedni?) żeby nie mieć na to te 20-30 tyięcy ?
")
?
Pozdrawiam Wiesiek.