Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Sekretny klucz Zapamiętaj mnie

TEMAT: Krym - szkolenia lotniowe

Odp:Krym - szkolenia lotniowe 2010/02/19 11:29 #2010712

W sprzęt trzeba inwestować prawie ciągle. Jeśli przyjmiemy, że każdy ze składników naszego wyposażenia (lotnia, kokon, kask, wario, GPS, radio, wyczep do holowania, zapas) posłuży nam średnio około 5-6 lat to wyjdzie na to, że co roku powinniśmy wymieniać jeden z elementów na nowy. Do tego dochodzą koszty wyjazdów.
Ale mimo to warto próbować, i lepiej odpuścić sobie kupno nowego TV czy czegoś innego równie zbędnego i zacząć latać.
Lotnie:
Air Wave - Magic Kiss 144,
Wills Wing - HP AT 158
Moyes - Xtralite 147,
Seedwings - Spyder 14
Quasar - Relief 215C
ŚK - od 2007r.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp:Krym - szkolenia lotniowe 2010/02/19 12:29 #2010713

  • Mikołaj
  • Mikołaj Avatar
  • Wylogowany
  • Pilot, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Pilot, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Posty: 1014
  • Oklaski: 10
  • Otrzymane podziękowania: 451
Umowilem sie ze Smykiem na szkolenie teoretyczne!
"Każdy lot ma swoje dostojeństwo" Saburo Sakai

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp:Krym - szkolenia lotniowe 2010/02/24 09:50 #2010766

  • Mikołaj
  • Mikołaj Avatar
  • Wylogowany
  • Pilot, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Pilot, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Posty: 1014
  • Oklaski: 10
  • Otrzymane podziękowania: 451
Ruslan: czy mozemy sie jakos skontaktowac bezposrednio?
"Każdy lot ma swoje dostojeństwo" Saburo Sakai

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp:Krym - szkolenia lotniowe 2010/02/24 21:17 #2010767

  • Leslaw
  • Leslaw Avatar
  • Wylogowany
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Posty: 809
  • Oklaski: 13
  • Otrzymane podziękowania: 397
Jesli moge cos doradzic to absolutnie nie oplaca sie w pierwszej, podstawowej fazie uczyc latac sie na wlasnej lotni.
To co Ruslan pisze o roznicy w cenie w przypadku wlasnej lotnie to powiem ze przy pierwszych lotach skokach statystycznie patrzac w co drugim lamie sie boczna rurke trojkata.(bylem na Krymie i szkolenie obserwowalem na wlasne oczy) To 150 Eur w rurkach szybko sie "rozplynie".
A jesli dojdzie do uszkodzenia rury - krawedzi natarcia to hm....... Dlatego pal to 150 Eur ucz sie na poczatek latac na lotni danej do dyspozycji przez szkole a Ruslan po udanym szkoleniu i tak bedzie mial czas sprzedac Ci lotnie.

pozdrawiam i zycze duzo wytrwalosci

leslaw
Lotnia: Wills Wing RamAir 154
Seedwings Merlin 148
Finsterwalder Funfex
Seedwings Spyder 14

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp:Krym - szkolenia lotniowe 2010/02/24 23:30 #2010769

  • Mikołaj
  • Mikołaj Avatar
  • Wylogowany
  • Pilot, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Pilot, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Posty: 1014
  • Oklaski: 10
  • Otrzymane podziękowania: 451
Dzięki Lesławie! Nie upadłem na głowę, żeby najpierw kupować lotnię a potem się na niej uczyć latać :))) albo samochód :silly:
"Każdy lot ma swoje dostojeństwo" Saburo Sakai

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp:Krym - szkolenia lotniowe 2010/02/26 10:09 #2010770

miko napisał:

Dzięki Lesławie! Nie upadłem na głowę, żeby najpierw kupować lotnię a potem się na niej uczyć latać :))) albo samochód :silly:



Czyli ja upadłem. Ale nie żałuje nauczyłem się latać na własnym sprzęcie nie wyrzuciłem 150 E w błoto. Mam oblatane skrzydło , przyzwyczaiłem się do niego. Nie wiem co by było gdybym przeszedł szkolenie na krymie potem miał zimową przerwe podczas której kupiłbym sprzęt i potem od nowa musiał bym nauczyć się jej słuchać.

ps. Samochód też miałem długo przed prawkiem...ba motocykl też:) i samolot pewnie też będę miał!

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp:Krym - szkolenia lotniowe 2010/02/26 11:55 #2010772

  • Mikołaj
  • Mikołaj Avatar
  • Wylogowany
  • Pilot, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Pilot, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Posty: 1014
  • Oklaski: 10
  • Otrzymane podziękowania: 451
Kowis: może to kwestia pieniędzy, może podejścia... ja mam inne. Nie ma co się o to spierać - najważniejsze, że dla Ciebie się sprawdza taka metoda.
Ja mam takie doświadczenie z nurkowaniem. W trakcie podstawowego kursu zacząłem nabywać sprzęt. Wkrótce okazało się, że część nie pasuje mi. Po prostu kupiłem za duże buty - na powierzchni były dobre a pod wodą już nie. Oczywiście pływałem w nich dalej w końcu wydałem na nie masę kasy...
"Każdy lot ma swoje dostojeństwo" Saburo Sakai

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp:Krym - szkolenia lotniowe 2010/02/26 21:46 #2010773



w oczekiwaniu na samochód w serwisie skleiłem na szybko film z krymu. Generalnie zlot z północnego zbocza nakręcony telefonem:sick: + kilka zdjęć.

Biję się w pierś że nie nakręciłem lotów po drugiej stronie góry te widoki zostaną na zawsze w mojej pamięci. Niestety byłem za bardzo podniecony tym że zaraz będę fruwał i nie miałem czasu na pierdoły.

Pozdrawiam jeszcze raz całą szkołę Impuls
Michaiła, Alexa , Rusłana i całą ekipę z góry Koktebel

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp:Krym - szkolenia lotniowe 2010/02/27 01:22 #2010774

Niech zgadnę...w samochodzie naprawiałeś zawieszenie?;)
Lotnie:
Air Wave - Magic Kiss 144,
Wills Wing - HP AT 158
Moyes - Xtralite 147,
Seedwings - Spyder 14
Quasar - Relief 215C
ŚK - od 2007r.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp:Krym - szkolenia lotniowe 2010/02/27 08:19 #2010778

niestety nie zgadłeś. według mnie a ukrainie są lepsze drogi niż w Polsce. Na szczęcie mam taki samochód że się ne muszę tym martwić

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Moderatorzy: Leslawsterylnymichalo
Zasilane przez Forum Kunena