Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Sekretny klucz Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: Sliczny WW Ultra Sport na DHV

Sliczny WW Ultra Sport na DHV 2010/03/11 02:55 #2010889

To jest wlasnie poprzednik ww sport2 o ktorym pisalem, ze jest brakujacym ogniwem w ofercie aerosa. W ogloszeniach na dhv do kupienia w niemczech za 550 euro. Skrzydlo z 1998 roku z waznym przegladem. Gdybym ja byl dzis po kursie to pewnie bym sobie je wlasnie jechal kupic. Oczywiscie trzeba pogadac i obejrzec wiecej fotek, ale raczej juz bym sie na nie slinil..

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp:Sliczny WW Ultra Sport na DHV 2010/03/11 11:46 #2010891

  • daf
  • daf Avatar
  • Wylogowany
  • Pilot
  • Pilot
  • |_ /\ T /\ /\/\
  • Posty: 557
  • Oklaski: -3
  • Otrzymane podziękowania: 38
Hmmm...po kursie nie jestem jeszcze, ale to chyba jest okazja, jesli chodzi o cene. Wysle kontrolne zapytanie:P , nawet na moja wage moze by bylo(tak pokazuje przynajmniej deltaclub82). Tym razem napisalem po niemiecku, bo jakos niemcy nie odpowiadaja na maile po ang....:S

Edytowany przez: daf, w: 2010/03/11 12:06
Airborne FUN 160 >> Thalhofer Vector >> Airborne Blitz 146
ZK-B 2012r., w powietrzu 18 godz.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp:Sliczny WW Ultra Sport na DHV 2010/03/11 19:33 #2010895

Wsumie miałem zrobić swój wątek ale może podepnę się pod ten ;)

Mianowicie znalazłem sobie - bo tak wspaniale się składa że WW ma atest DHV i Discus też ;) atesty DHV do obu lotni ;)


www.dhv.de/DHVonlineDB/source/technictes...esetid=-1&nopr=1

www.dhv.de/DHVonlineDB/source/technictes...esetid=-1&nopr=1

i tak sobie porównując te 2 lotnie wg tych testów, to w sumie przy wyłączonej windzie oba skrzydła zachowują się dość podobnie ;)

I zastanawia mnie szczególnie to co Rusłan napisałeś pod postem Meśka, że discus cię "wystaszył" czy mógłbyś konkretnie napisać co miałeś na myśli - bo wspominałeś kilka razy już o tym jednak nigdy dokładnie nie napisałeś co takiego się stało

bo w sumie to skrzydło do VG 33% to jest takie 1-2

i jeszcze test 14tki
www.dhv.de/DHVonlineDB/source/technictes...esetid=-1&nopr=1


doczytałem komenty właśnie pod art Meska
co do mojego startu na discusie - wiało wtedy pod 10 m/s potem jak startowałem zeszło może pod 8 ;) start jest nagrany na telefonie i "rwie się nieco" nie był może perfekcyjny :P ale nie był z figlami - a na oczy widziałem doświadczonych pilotów z tej strony jak w górach startowali z większymi atrakcjami jak delikatnie zadarty dziób - wiało na tyle mocno że można sobie było na to pozwolić ;p
po wtóre TO BYŁ mój pierwszy raz na tej lotni.
Lądowanie no cóż, wiele było powodów dla których nie wyszło - ale niech odezwie się pilot który nie przyfanzolił chociaż raz przy lądowaniu.

Dziwi mnie troche teraz twoja postawa Rusłan bo zachwalałeś mi discusa przez ostanie 3 lata jako mega wypas i ze bede zajebiscie zadowolony, jeszcze co dopiero targeta kupiłem a już mówiłeś ze discus kupuj więc teraz nie mow mi zebym na targecie latał.

w powietrzu skrzydło zachowywało sie przyjaźnie polatałem na nim 20 minut może więcej i nie powiedziałbym żeby to był delikatny zimowy żagielek więc nie domonizuj mi jacku co by z biednym gumim było jakby była terma - bo w powietrzu masła nie było.




pokaż mi jacku ten strach na starcie, ze mi lotnia gdzieś przepada albo skręca na starcie

start wojtka


proponuje podkręcić dźwięk będzie słychać jak wiało
a co do jeszcze hasła że co taki targetowy pilot zrobi jak rozpędzi discusa a potem odda sterownice - nikt chyba nie jest nienormalny żeby wypychać sterownice po wcześniejszym rozpędzeniu lotni. Targeta myślę też można na tyle rozpędzić zeby po wypchnięciu figla zrobił ;)

Edytowany przez: gumi_krakus, w: 2010/03/11 20:34

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp:Sliczny WW Ultra Sport na DHV 2010/03/11 21:02 #2010897

Witam!
Andrzej nie potrzebnie się pieklisz. Ja wszystko co robię i pisze w twój adres to tylko w dobrej intencji:)
Myślę że lepiej tu się nie rozpisywać w tym wątku.
Pozdrawiam Ruslan
Lotnia Aeros Combat 13.5GT, Paralotnia NIVIUK ARTIK5
www.aeros.com.ua
www.aerospara.com
www.kievprop.com/index.html
www.youtube.com/user/RuslanBushchak/videos
www.facebook.com/ruslan.bushchak
Skype: ruslan-b,
tel. +48 503 547 987
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp:Sliczny WW Ultra Sport na DHV 2010/03/11 21:11 #2010898

nieno dostałem ciśnienia nagle jak zakupiłem wymarzone skrzydło za majątek wsumie jak dla mnie - 3 lata mi Rusłan mówiłeś - kupuj discusa - dopiero ostatnio coś spuściłeś z tonu w temacie a teraz piszesz że to może ostre skrzydło jak 3 lata mi mówisz super loteńka krzywdy ci nie zrobi. To uwierz mi że można ciśnienia dostać jak tu Jacek pokazuje WW super za ułamek ceny

a targeta musiałem sprzedać, bo nie stać mnie było na discusa

Edytowany przez: gumi_krakus, w: 2010/03/11 21:12

przy czym tak wogole porównując testy DHV to az takiego demona nie widzę więc interesuje mnie co Rusłan masz na myśli ze jest ostre jako user chce wiedzieć poprostu

Edytowany przez: gumi_krakus, w: 2010/03/11 21:18

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp:Sliczny WW Ultra Sport na DHV 2010/03/12 01:00 #2010904

o ja troche swiatla rzuce na to co chcialem wykazac. Otoz Gumi, nie umniejszam twoich zaslug. Poradziles sobie nadzwyczaj dobrze jak na doswiadczenia, ktore masz, ale z calym sacynkiem.. termy tam nie bylo, tylko mocny wiatr ktory zdmuchnal ewentualne resztki czegokolwiek termicznego. Zostaly tylko szarpanka wynikajace z turbulencji od silnego wiatru.
Terma to jest takie ustrojstwo, ze nagle na starcie wieje w tylek, za chwile jest cisza, a potem nagle chuzia daje w czolo. to z boku to z tylu, mimo ze srednio wieje trojeczka w pysk na starcie. terma to strzaly +6 i duszenia -5. To wyrzucanie w bok z komina i stawianie skrzydla w pionie. Oj lubilo tak byc we wrzesniu na lijaku, ale i w lesznie zdarzaly mi sie kominy ktore odpuszczalem, bo mna tak rzucalo w nich ze mialem dosyc. Brakowalo mi umiejetnosci zeby sie w nich trzymac rowniej. Lotnia wyagala wiecej automatyzmu w ruchach, bo na myslenie nie bylo czasu. Nie chce straszyc, ze wszystkim mozna sobie poradzic i to z usmiechem na ustach i przyjemnoscia, ale ... nie tak od razu, nie w pierwszym rou i nie w drugim. Bardzo mi sie podoba podejcie Jurasa J77RS ktory wylatal juz cos kolo 200 godzin i wyszalal sie akrobacyjnie ze hej, ale on sobie zdaje sprawe z tego ze takie sztuczki robi sie w spokojnym powietrzu. On sie w srodku lata o 13 nie pcha w powietrze. Bo co innego generowac cos samemu a co innego sie nauczyc reakcji na niewidzialne.
Taki endrju, Maestro, czy Vega to maja wszystko opanowane jak oddychanie i sie za bardzo nie stresuja, ale ja juz czasem sie zastanawiam czy ogartniam danego dnia pogode czy jednak nie wiem o co kaman.

teraz tak, Discus to swietna lotnia, nowa ma swoja wartosc i tej wartosci nie ma co porownywac do skrzydla z 98 roku, norma. Tyle, ze discus nie byl dla ciebie. Dla ciebie jest to brakujace ogniwo miedzy targetem a discusem. mysle ze zamiast nowego discusa pasowalby do ciebie WW Sport2 nowy poprostu. I wtedy ladowanie by ci sie zapewne udalo i mialbys wiecej przyjenosci i mniej stresu.
Ja niestety tez popelnilem bledy zachlannosci, za szybko zmienialem skrzydla na lepsze niz moje umiejetnosci. Łakomstwo to bylo na osiagi.osiagi ktore mial sprzet, ale nie w dudecie ze mna, bo ja bylem tam tylko wystraszonym wisiorem.
A Ruslan zastosowal to co Chinski restaurator w skeczu ani mru mru, czyli "chłyt matyrkidody", chinski, ale dziala..
Swoja droga to ja juz nawet Ruslana nie zachecam do latania lotnia, bo widze, ze sie chlopina wystraszyl powaznie, ale myslalem, ze przekuje te doswiadczenia na innych, lecz nie przekul..
Ale jak juz debiut masz za soba, to troche sie nameczysz i wkoncu dotrwasz do czasu kiedy z discusem bedziecie dobra para.. Tylko po co te stresy przez jakis czas..

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp:Sliczny WW Ultra Sport na DHV 2010/03/12 01:12 #2010905

mądre słowa ogólnie piszesz ;)
tyle że, kasa nie liście na drzewie mi nie rosną ;)
Discus mi się marzył Rusłan się nie wymiga ale agitacje prowadził, ja nie mowie ze to źle ale niech nie mówi ze nie reklamował tego skrzydła dlatego nieco mnie zdziwiła jego wypowiedź pod art. Meśka ;)

2 zanim się tam wczytałem to wogóle zacząłem o czymś innym

mianowicie
Porównaj sobie Parametry z testu DHV nie wiem czy jest sens puszczać skrzydło poniżej discusa skoro tu w zależnosci od tego jak masz nastawioną windę to albo masz prawie jedynkę albo prawie 3jke ta winda naprawdę zmienia charakterystykę tego skrzydła ;)i z grzecznej dziewczynki robi się ... wyuzdana

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp:Sliczny WW Ultra Sport na DHV 2010/03/12 01:35 #2010907

Jest sens. Winda dziala nieco inaczej niz zrozumiales z testow, ale dzis juz za bardzo zmeczony jestem, zeby tworzyc wiecej.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp:Sliczny WW Ultra Sport na DHV 2010/03/12 09:56 #2010911

  • Mesiek
  • Mesiek Avatar
  • Wylogowany
  • Pilot, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Pilot, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Jezu jak się cieszę z tych króciutkich wskrzeszeń.
  • Posty: 970
  • Oklaski: 9
  • Otrzymane podziękowania: 148

Mianowicie znalazłem sobie - bo tak wspaniale się składa że WW ma atest DHV i Discus też atesty DHV do obu lotni





www.dhv.de/DHVonlineDB/source/technictes...esetid=-1&nopr=1




www.dhv.de/DHVonlineDB/source/technictes...esetid=-1&nopr=1



W zasadzie Gumi to powinieneś po przejżeniu tych testów zrozumieć że troszkę mijasz się z prawdą porównując WW US do Discusa, ale nie od razu Rzym zbudowano. Spokojnie. Różnica między DHV1-2, a DHV2 jest zauważalna. Jednak różnica między DHV 1-2, a DHV 2-3 jest już spora (moim zdaniem)Nie jest to różnica między +1-2 st.C, a +2-3st.C. Zwróć uwagę, że skala jest dość krótka(w przeciwieństwie do temperatury).
Nie masz discusa, ale Discusa C. Nie wiem jak to zmienia charakterystykę tej lotni. Możliwe że tylko zmieni się cosik przy naciągniętej windzie. Nie wiem.

Ja uważam jednak ,że straszenie Ciebie, że będziesz miał problemy z lataniem na tym skrzydle, jest trochę na wyrost. (IMHO)Dasz radę!. Musisz jedynie nie pakować się na początku sezonu w zbyt trudne warunki i mentalnie dopracować lądowania. Kombinuję nad drugą częścią "Miłego Trudne Początki". Może tam znajdziesz coś dla siebie, co Ci pomoże. Cięzko to idzie, bo autorytetem w tej kwestii nie jestem i muszę się podpierać wiedzą innych. Moim zdaniem powinienes koniecznie zaopatrzyć się w radyjko. Przy lądowaniu podpowiedzi z lądowiska bardzo ułatwiają sprawę. Pamiętaj, że każdy z nas na szkoleniu miał w tej części lotu ciągły kontakt z instruktorem. Takich lądowań zaliczyliśmy sporo. To bardzo pomaga (choć nie spowodaowało, że robimy to już super). Ty nie miałeś takiej szansy. Myślę, że każdy z nas chętnie Ci pomoże gdy będziesz w powietrzu, a któryś z nas na dole. Straszyć cię nie ma sensu. Musisz bardzo mocno popracować w tym sezonie nad elementami, którym nie mogłeś, nie dałeś rady popracować wcześniej. Będzie trudniej, bo i skrzydło trudniejsze, ale jak zachowasz dużą dozę cierpliwości w połączeniu z pracą to dasz radę.
lotnie: Atlas, Moyes GTR, WW RamAir, Laminar MR700

Sklep/serwis MOTOR
ul. Bystrzańska 75
43-300 Bielsko-Biała
www.sklepmotor.pl
www.sklep-motor.pl

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp:Sliczny WW Ultra Sport na DHV 2010/03/12 10:44 #2010912

no ok to lecimy ;)

Discus 15 vs WW Ultra sport ;)

Obsługa naziemna i Start
discus c15 WW - c15 ma 1-2 WW ma 2 za start opis ten sam czyli:
przeciętna prędkość startu, "neutralna aerodynamika balansu" i nieco ciężki na tył


lot po prostej:
za wyłączoną windę C 15 ma 2jke za włączoną (100%) ma 3jke ;)

i jeden detal jak niema windy wcale to tu faktycznie co zresztą sam aeros podaje w instrukcji - skrzydło można rozbujać ;) są też nieco większe prędkości
ale nie wiem czy to jest ten pazur ;)

zakręty
tu jest różnica - przy wyłączonej windzie to skrzydło ma "przeciętnie krótkie reakcje " i przeciętnie mało siły trzeba użyć żeby wywołać zakręt.


z kolei przy pełnej windzie skrzydło potrzebuje "przeciętnie dużej" siły by wejść w zakręt i przeciętnie dużo czasu potrzebuje żeby zwiększyć/ zmniejszyć kąt ;)

WW w tym miejscu ma przeciętne reakcje - mnie się wydaje - tu raczej koledzy od discusow powiedzą ale naciągnięcie delikatne windy może spowodować że to się uśredni ;)



Przeciągnięcia
na wyłączonej windzie praktycznie to samo ;) w Dc15 na 100% windy coś się tam dzieje ale nie wiem czy jakoś strasznie ;) czytałem test combata to było dużo ciekawych figur w tym miejscu ;)

Lądowanie:
ww łatwe i proste c15 przeciętne
znalezienie flary w WW łatwe w c15 przeciętnie trudne do znalezienia.

dla porównania polecam combata ;)
www.dhv.de/DHVonlineDB/source/technictes...esetid=-1&nopr=1

i ja sobie tu psyche przygotowuje na sezon ;) proszę mi tu żadnych strachów nie pisać !! ;)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • Strona:
  • 1
  • 2
Moderatorzy: Leslawsterylnymichalo
Zasilane przez Forum Kunena