Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Sekretny klucz Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT: Australia

Australia 2009/01/04 19:14 #2006202

Witam!
Nowy sezon i walka na calego
www.moyes.com.au/Forbes2009/Results/Results.aspx
Bardzo ciekawie to ze sa podzielone klasy
Open Spot Club daje to niesamowite mozliwoscie dla wszytkich pilotow. Mam nadzieje ze takie dzielenie na klasy w tym sezonie bedzie wszedzie.
Pozdrawiam Ruslan
Lotnia Aeros Combat 13.5GT, Paralotnia NIVIUK ARTIK5
www.aeros.com.ua
www.aerospara.com
www.kievprop.com/index.html
www.youtube.com/user/RuslanBushchak/videos
www.facebook.com/ruslan.bushchak
Skype: ruslan-b,
tel. +48 503 547 987
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp:Australia 2009/01/05 02:24 #2006205

taaa w klasie klub lata 3 gostkow a w klasie sport lata 9 gostkow a w open ponad 60. to rzeczywiscie daloby nam w polsce spore mozliweosci.
W klasie klub bylby sam Ruslan na targecie. W klasie sport bylby TomekP i Darek, a w open byloby pozostalych trzech. Wybornie, kazdy mialby medal, a wiekszosc mialaby zloty. Cudowne mozliwosci. Idzmy w to.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp:Australia 2009/01/09 09:20 #2006225

Witam!
Niezle odlegosci w taskach ustawiaja
www.moyes.com.au/Forbes2009/Results/comp_result.html
W ostatnim 5 tasku 266,9km i 9 pilotow na mecie
www.moyes.com.au/Forbes2009/Results/20090108_Open_Task05.html .
Kilka lat temu ruscy lotniarze byli malo widczni ale podniesli sie i prosze jakie ruper rezultaty pokazuja. mam nadzieje ze swego rodzaju PERESTROJKA w naszych szeregach da pozytywne rezultaty.
Seredcznie pozdrawiam Ruslan
Lotnia Aeros Combat 13.5GT, Paralotnia NIVIUK ARTIK5
www.aeros.com.ua
www.aerospara.com
www.kievprop.com/index.html
www.youtube.com/user/RuslanBushchak/videos
www.facebook.com/ruslan.bushchak
Skype: ruslan-b,
tel. +48 503 547 987
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp:Australia 2009/01/09 12:34 #2006226

  • Mesiek
  • Mesiek Avatar
  • Wylogowany
  • Pilot, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Pilot, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Jezu jak się cieszę z tych króciutkich wskrzeszeń.
  • Posty: 970
  • Oklaski: 9
  • Otrzymane podziękowania: 148
Królują na niebie Moyes-y Litespeed-y, ale jeden pilot pomyka na Litesporcie! Oczywiście myślę że pana nie trzeba przedstawiać. Kto zerka na OzReport ten zna:) .
Przypomnę, dla niewtajemniczonych że Litesport to masztówka. Miałem w zeszłym roku okazję obejrzeć sobie to skrzydełko z bliska. Śliczne! Jak widać nie tylko śliczne i łatwe w pilotażu.

Faktycznie pozycja rosyjskich pilotów niezła! Ciekawe gdzie chłopaki u siebie latają najwięcej? Gdzie mają u siebie swoje rekordowe miejsca typu Zapata?
lotnie: Atlas, Moyes GTR, WW RamAir, Laminar MR700

Sklep/serwis MOTOR
ul. Bystrzańska 75
43-300 Bielsko-Biała
www.sklepmotor.pl
www.sklep-motor.pl

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp:Australia 2009/01/09 13:51 #2006227

  • Daruś
  • Daruś Avatar
  • Wylogowany
  • Użytkownik jest zablokowany
  • Użytkownik jest zablokowany
  • Posty: 122
  • Oklaski: 2
  • Otrzymane podziękowania: 11
Mnie powaliła Julia Kucharenko

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp:Australia 2009/01/09 14:06 #2006228

Niezrecznie Darek, przeciez masz zone...

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp:Australia 2009/01/09 14:13 #2006229

  • Mesiek
  • Mesiek Avatar
  • Wylogowany
  • Pilot, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Pilot, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Jezu jak się cieszę z tych króciutkich wskrzeszeń.
  • Posty: 970
  • Oklaski: 9
  • Otrzymane podziękowania: 148

Mnie powaliła Julia Kucharenko

Niezrecznie Darek, przeciez masz zone...

:laugh: :laugh: :laugh:

to fajne jest ;-)

tak serio już to polecam zaglądać do blogów. Ja ostatnio staram się to robić w miarę systematycznie.
Bardziej staram się czytać niż czytam, ale trochę się uczę języka przy okazji. Polecam w tym temacie zawodów w Forbes :
http://westcoastbrit.blogspot.com/
i
http://texair.blogspot.com/
lotnie: Atlas, Moyes GTR, WW RamAir, Laminar MR700

Sklep/serwis MOTOR
ul. Bystrzańska 75
43-300 Bielsko-Biała
www.sklepmotor.pl
www.sklep-motor.pl

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp:Australia 2009/01/09 14:15 #2006230

Jula Kucharenko jeszcze niedawno robila pierwsze kroki. Ale dzienki dobrym trenerom i samozaparczju robi ogromne postempy w zawodach. Panowie poprostu trzeba latac i jzdzic na zawody. Nasze towarzystwo lotniowe powoli skleja sie w jedno cale. Pomijac kilka drobnych nieporozumien to lotniarstwo nabiera rozpedu. Wiadomo ze nie tak jak trzeba ale zawsze to cos jak nic. Darek Perens stwarza dla nas fantastyczna mozliwosc w rozwijaniu sie i sciganiu sie na zawodach. Mam nadziej ze w tym sezonie wiele znas pokaze dobre wyniki nie tylko w XCC ale rowniez i na zawodach. Nie musza to byc medale a poprostu bardzo dobra praca na zawodach.
Moza warto wspulnie ustalic wyjazdy na najblizsze zawody?
Naprzyklad 1-10 maja Krym, Puchar Ukrainy.
Bardzo prosze pisac swoje propozycje
Serdecznei pozdrawiam Ruslan
Lotnia Aeros Combat 13.5GT, Paralotnia NIVIUK ARTIK5
www.aeros.com.ua
www.aerospara.com
www.kievprop.com/index.html
www.youtube.com/user/RuslanBushchak/videos
www.facebook.com/ruslan.bushchak
Skype: ruslan-b,
tel. +48 503 547 987
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp:Australia 2009/01/09 14:24 #2006231

Mesiek napisał:

Królują na niebie Moyes-y Litespeed-y, ale jeden pilot pomyka na Litesporcie! Oczywiście myślę że pana nie trzeba przedstawiać. Kto zerka na OzReport ten zna:) .
Przypomnę, dla niewtajemniczonych że Litesport to masztówka. Miałem w zeszłym roku okazję obejrzeć sobie to skrzydełko z bliska. Śliczne! Jak widać nie tylko śliczne i łatwe w pilotażu.



Taak, widac wiec jak duze znaczenie maja umiejetnosci pilota w naszym sporcie.
Jak producent inwestuje w dobrych pilotow, zeby latali na jegoo skrzydlach to ma wyniki, a jak nie inwestuje to najlepsza zyleta nie pomoze.

Zreszta na wyprawie naszej wrzesniowej bylo widac kto brylowal.. Sterylny na Discusie. Oczywiscie pewnie na bezmasztowie latal by w poszerzonym rewize, szybciej i dalej, ale jednak doswiadczenie i umiejetnosci sie tutaj licza.

Tak czy inaczej, lepiej latac na skrzydle latwiejszym niz pozwalaja umiejetnosci, niz odwrotnie.
Ja sie przyznaje do bledu, zawsze bylem zbyt zachlanny na lepsze skrzydlo i potem sie stresowalem wiecej niz to bylo potrzebne. Dopiero teraz sie dogadalem ze swoja obecna lotenka. I mimo, ze kusilo mnie zeby kupic nowsza, lepsza, to jednak biore oddech gleboki i zostaje przy tej. Za czeste zmiany szkodza pewnosci siebie.

Edytowany przez: JacekJJ, w: 2009/01/09 14:27

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • Strona:
  • 1
Moderatorzy: Leslawsterylnymichalo
Zasilane przez Forum Kunena