Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Sekretny klucz Zapamiętaj mnie

TEMAT: Lijak 07.2013

Lijak 07.2013 2014/02/04 17:42 #12326

Wypowiedź nie na temat - usunięto

Rada Forum
Lotnia Aeros Combat 13.5GT, Paralotnia NIVIUK ARTIK5
www.aeros.com.ua
www.aerospara.com
www.kievprop.com/index.html
www.youtube.com/user/RuslanBushchak/videos
www.facebook.com/ruslan.bushchak
Skype: ruslan-b,
tel. +48 503 547 987
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez Rada Forum.

Lijak 07.2013 2014/02/04 17:55 #12327

Co do pilotażu, to na tym filmie widać jak pilot bardzo ładnie i czysto pilotuje swojego Combata :)

Lotnia Aeros Combat 13.5GT, Paralotnia NIVIUK ARTIK5
www.aeros.com.ua
www.aerospara.com
www.kievprop.com/index.html
www.youtube.com/user/RuslanBushchak/videos
www.facebook.com/ruslan.bushchak
Skype: ruslan-b,
tel. +48 503 547 987
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Lijak 07.2013 2014/02/04 17:57 #12328

  • JWracing
  • JWracing Avatar
  • Wylogowany
  • Pilot 100+
  • Pilot 100+
  • Pilot 400+ ŚK-brak
  • Posty: 76
  • Oklaski: -65
  • Otrzymane podziękowania: 16
miało być tak dla żartów , nu tak żeby troszku podniesc atmosfere rozmowy , nie znasz sie na takich lotniowych żartach?? nu bez przesady Ruslan :lol:
Podziękowali: Kruk

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Lijak 07.2013 2014/02/04 18:05 #12329

Wypowiedź nie na temat - usunięto

Rada Forum
Lotnia Aeros Combat 13.5GT, Paralotnia NIVIUK ARTIK5
www.aeros.com.ua
www.aerospara.com
www.kievprop.com/index.html
www.youtube.com/user/RuslanBushchak/videos
www.facebook.com/ruslan.bushchak
Skype: ruslan-b,
tel. +48 503 547 987
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez Rada Forum.

Lijak 07.2013 2014/02/04 18:28 #12330

  • daf
  • daf Avatar
  • Wylogowany
  • Pilot
  • Pilot
  • |_ /\ T /\ /\/\
  • Posty: 557
  • Oklaski: -3
  • Otrzymane podziękowania: 38
A tak w temacie, fajnie, że to wrzuciłeś Michał. Tego dnia i na całym wyjeździe poza lataniem pamiętam najbardziej chyba te 40 st., brak kubłaka z wodą pierwszego dnia i tegoż samego dnia przymusowe lądowanie.:pinch:
Airborne FUN 160 >> Thalhofer Vector >> Airborne Blitz 146
ZK-B 2012r., w powietrzu 18 godz.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez daf.

Lijak 07.2013 2014/02/04 20:33 #12331

  • Rusek
  • Rusek Avatar
  • Wylogowany
  • Pilot-Uczeń
  • Pilot-Uczeń
  • Posty: 234
  • Oklaski: 2
  • Otrzymane podziękowania: 62
Rusłan musiał bym Cię nie znać Nu Ty moja mordo:D Rada dla Ciebie bez mistrzostwa kochaniutki świata Nu Ty mi sie tu nie Łodzywaj...wten sam pode__jdę i o rad pare zapytam Kierowniku interneta:D Tyy mój=) ALe mam Beke z Ciebie jak To czytam:P Nie radz ludzia jak sam nic nie umiesz...Piwa nie pijesz ale w bamboszach filmi w łóżku redagujesz a od tego klienta na Tym Forum juz mamy:P

Pozdrawiam CIe tam goraca Rusłanie (wiesz tak dla Poruszenia:D)

PS tłumaczenie hehe




Latanie tego dnia bardzo trudne...zrobiłem podstawe ale lot po prostej i totalne topienie...taki komin dnia....
Merlin 158>Climax c4,Litespeed S 4.5> Litespeed S4
Viper S

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Lijak 07.2013 2014/02/04 21:24 #12333

  • Mikołaj
  • Mikołaj Avatar
  • Wylogowany
  • Pilot, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Pilot, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Posty: 1014
  • Oklaski: 10
  • Otrzymane podziękowania: 451
Najlepsze jest to, że każdy ma swoje racje i po troszku wszysyc mówią prawdę! Warun był słaby, powietrze było zbyt wilgotne. Jednak można było polatać co pokazał Rusek wykręcając posstawę a i my lataliśmy po 40 minut... Więc nie ma co zwalać na słabą pogodę - z mojej strony uziemił mnie brak umiejętności. Nie potrafiłem wykorzystać noszenia nad tą górką a było tam coś, wąskie ale było. Jakbym był bardziej sprawny to bym wykorzystał i latał dalej. Co do Michała - widać kilka razy, że robi cross control - glowa w jedna a nogi w druga strone.... A u Ruslana ladowanie z przeciagniecia - po przejsciu do pionowej pozycji w kokonie... Wiec wniosek jest prosty - nie ma doskonalych pilotow, wszysyc popelniamy bledy i uczmy sie z tych filmikow po to w koncu sie je kreci.
"Każdy lot ma swoje dostojeństwo" Saburo Sakai

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Lijak 07.2013 2014/02/04 21:34 #12334

  • Rusek
  • Rusek Avatar
  • Wylogowany
  • Pilot-Uczeń
  • Pilot-Uczeń
  • Posty: 234
  • Oklaski: 2
  • Otrzymane podziękowania: 62
Dla tego Latamy bo to nigdy się nie znudzi:))) a tak swoja droga wtedy pod podstawa naciagłem winde na fulla i tak ze zdziwieniem obserwuje jak moja lotnia leci duzo wolniej(gps) hehe jest to kupa złomu bita z kazdej strony:P ale z czasem kupie coć nowszego na miare czasów:)

Morał tylko taki że jak ktoś chce latać to na drzwiach od stodoły...:D to tak dla nowicjuszy:P
Merlin 158>Climax c4,Litespeed S 4.5> Litespeed S4
Viper S
Podziękowali: JWracing

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Lijak 07.2013 2014/02/04 22:29 #12335

Szkoda że z takiego ciekawego zagadnienia, jak sterowanie, zrobiliście cyrk. Smutne jest, to że wiele doświadczonych pilotów nie wzięło udziału w tej dyskusji a wolało siedzieć spokojnie i nie reagować na temat sterowania. Ale z kolei niektórzy doświadczeni piloci, bardzo chętnie zrobili sobie żarcik w tym wątku. Podziwiali porycie w mojej lotni i robili wyliczanki kilometrów. Ciekawie co to komu dało, ta wyliczanka?!!! Mam nadzieje, że ci co chcą się uczyć, to zrobią odpowiednie wnioski z przeczytanego materiału i będą się kontrolować przy swoim lataniu. Przede-wszystkim chodzi mi o sterowanie lotni i nie doprowadzania do przeciągnięcia lotni w locie. Mnie uczono że prędkość to bezpieczeństwo i tego się trzymam.
Fajnie że teraz coraz, to więcej pilotów lata z kamerkami i filmuje swoje loty. Tym samym mamy coraz, to więcej materiału do przestudiowania.
Lotnia Aeros Combat 13.5GT, Paralotnia NIVIUK ARTIK5
www.aeros.com.ua
www.aerospara.com
www.kievprop.com/index.html
www.youtube.com/user/RuslanBushchak/videos
www.facebook.com/ruslan.bushchak
Skype: ruslan-b,
tel. +48 503 547 987
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Lijak 07.2013 2014/02/04 22:47 #12336

  • Andrelo
  • Andrelo Avatar
  • Wylogowany
  • Czasowo zablokowany
  • Czasowo zablokowany
  • Posty: 1347
  • Oklaski: -172
  • Otrzymane podziękowania: 35
Rusłan, a jaki sens ma ta dyskusja jeśli
- i tak się na forum nie dowiesz czy warto przeciągać jedno skrzydło w kominie
- i tak się nie dowiesz jak mieć licencję przy regularnym przeciąganiu jednego skrzydła przy lądowaniu
:D
Lataj, wnusiu, nisko i powoli
i zwalniaj na zakrętach

Finsterwalder Funfex

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez Andrelo.
Moderatorzy: Leslawsterylnymichalo
Zasilane przez Forum Kunena