>> Przepraszam że tak od razu mam prośbę, ale jeśli
>> znajdziesz chwilę to napisz choćby krótko, jak
>> szkolenie wygląda w Flugschule Hochries.
Szkolenie podstawowe odbywa sie na stoku w miejscowosci
Schurain, u podnoza bawarskich Alp.
Dokladna lokalizacja "pasow startowych":
tinyurl.com/nyb388
Zdjecia z wczesniejszych tegorocznych szkolen mozna znalezc na stronie szkoly, np:
www.flugschule-hochries.de/sonstiges/fot...stern2009/index.html
Moim instruktorem jest Klaus "Laurenz" Renz.
"Turnusy" szkolenia podstawowego odbywaja sie mniej-wiecej raz na miesiac, od weekend\'u do weekend\'u.
Moj zaczal sie 23-go maja.
Szkola wykorzystuje skrzydla Tomas\'a Pellicci\'ego:
IKARUS Grashoepfer oraz IKARUS 390.
Szkolenia do licencji A (loty wysokie) odbywaja sie ze szczytu Hochries, na sprzecie wlasnym kursanta.
(Lokalizacja ladowiska:
tinyurl.com/mtfbx9
)
Ten etap jest jeszcze prawie w calosci przede mna...
Moj pierwszy lot ze szczytu skonczyl sie dla mnie krotkim pobytem na obserwacji w szpitalu...
Wedlug swiadkow zdarzenia podchodzac do ladowania zrobilem "cyrkiel".
To co ja pamietam z tego lotu to nienaturalna pozycja w uprzezy, klopoty/niemozliwosc schowania nog i klopoty ze sterowaniem ...
Inna sprawa ze moje skrzydlo, Finsterwalder Perfex, jest dosc "sterowne" (DHV 1-2).
Na razie mam zamiar kontynuowac szkolenie.
Musze sie przekonac czy przyczyna problemow jakich doswiadczylem jest po stronie sprzetu czy to ja sie do tego sportu nie nadaje.
W zalaczeniu fotka z mojego szkolenia.
Pozdrawiam,
Mirek