Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Sekretny klucz Zapamiętaj mnie

TEMAT: Co dalej ze Skrzycznem ?

Co dalej ze Skrzycznem ? 2015/06/04 23:50 #2018196

cze,
jest coś może ustalone na jutro z transportem?
...
Synairgie Club 15 > Tecma Nuage 150
Napęd "Glebogryzarka"

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Co dalej ze Skrzycznem ? 2015/06/07 23:59 #2018200

  • bodzio
  • bodzio Avatar
  • Wylogowany
  • Pilot-Uczeń, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Pilot-Uczeń, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Posty: 410
  • Oklaski: 5
  • Otrzymane podziękowania: 37
Jak wyszło ???

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Co dalej ze Skrzycznem ? 2015/06/08 08:27 #2018201

  • Mikołaj
  • Mikołaj Avatar
  • Wylogowany
  • Pilot, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Pilot, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Posty: 1014
  • Oklaski: 10
  • Otrzymane podziękowania: 451
Wyszło połowicznie. Wjechaliśmy terenową półciężarówką.

Kolejny raz odbiliśmy się od obsługi wyciągu, która odmawia współpracy. Mają swoje racje. Wagonik remontowy (to nie jest wagonik transportowy!) jest podwieszony blisko lin. Istnieje ryzyko zaczepienia lotni o liny, w momencie gdy kolejka gwałtownie zmienia swój kąt. Konieczne są próby z obserwacją z ziemi w ciągłym radiowym kontakcie z obsługą kolejki. Taką próbę można przeprowadzić w środku tygodnia, gdy ruch turystów jest niewielki.

Działającym rozwiązaniem jest wjazd na górę "na pace". Za 150 złotych Rafał dysponujący terenową półciężarówką może wwieźć około 8 lotni i lotniarzy. Zaletą tego rozwiązania jest wygoda, szybkość wjazdu i bezpieczeństwo np. sztywnopłatów. Rafał (503 309 204) podjeżdża pod dolną stację wyciągu i dowozi pod samo startowisko. Myślę, że lepszej opcji wjazdu na górę nie ma. Bez ceregieli, przeładunku na pośredniej stacji, noszenia na start. Wjazd zajął nam około 15 minut. W kabinie są dwa miejsca siedzące, na pace zmieści się reszta pilotów i uprzęże.
"Każdy lot ma swoje dostojeństwo" Saburo Sakai
Podziękowali: michalo, bodzio, frnandu

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Co dalej ze Skrzycznem ? 2015/06/08 13:54 #2018206

  • bodzio
  • bodzio Avatar
  • Wylogowany
  • Pilot-Uczeń, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Pilot-Uczeń, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Posty: 410
  • Oklaski: 5
  • Otrzymane podziękowania: 37
No to chyba takie rozwiązanie jest najlepsze. Ten kolega Rafał jest ze Szczyrku ?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Co dalej ze Skrzycznem ? 2015/06/08 15:20 #2018209

  • Mikołaj
  • Mikołaj Avatar
  • Wylogowany
  • Pilot, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Pilot, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Posty: 1014
  • Oklaski: 10
  • Otrzymane podziękowania: 451
Nie wiem skąd on jest, przybywa w ciągu 15 minut
"Każdy lot ma swoje dostojeństwo" Saburo Sakai
Podziękowali: bodzio

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Co dalej ze Skrzycznem ? 2015/06/27 22:10 #2018322

Być może za tydzień wschód od piątku bierzcie wolne zróbcie mi prezent i wpadnijcie z lotniami :)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Co dalej ze Skrzycznem ? 2015/07/10 08:03 #2018411

Nasze szybkie taxi i wdzięczyny kierowca Rafał :)
ps. nie odstraszajcie się ceną transportu, wyjechaliśmy w dziewiątkę z pięcioma lotniami w niecałe 20min, a miejsca nie brakowało.
Załączniki:
Podziękowali: Leslaw

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez Matthew.

Co dalej ze Skrzycznem ? 2015/07/11 12:34 #2018416

  • VEGA
  • VEGA Avatar
  • Wylogowany
  • Instruktor, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Instruktor, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Posty: 990
  • Oklaski: 16
  • Otrzymane podziękowania: 295
...no nie wiem, czy zdecyduję się załadować Atosa z tylko jednym punktem podparcia.
Wyboista droga robi swoje, zagrożenie jest duże.
Może Rafał zrobi kiedyś drugą podpórkę na tyle paki. :)
Taką do szybkiego zamontowania, bo jasne jest, że nie często będzie w użyciu.
Pozdrawiam Pawel by VEGA
Lotniowe aktualności z Austrii i Niemiec, wyniki VEGA XC-CUP, historia lotniarstwa, zawody, techniczne porady itp - zapraszam na:
www.vega-lotnie.eu

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Co dalej ze Skrzycznem ? 2015/12/21 10:12 #2019749

  • Piotrolot
  • Piotrolot Avatar
  • Wylogowany
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Posty: 4295
  • Oklaski: -258
  • Otrzymane podziękowania: 583
Brak sniegu i brak dochodow Koleji Linowej z powodu zjazdowej turystyki narciarskiej , jest swietna okazja do dyskutowania z wlascicielem koleji o sensownosci niebezpiecznych wysokich latarni oswietleniowych na Zarze i w obrebie startowisk Lotniowych . Dalej to okazja do wytlumaczenia przewoznikom ze nasz sport Lotniowo-Paralotniowy uprawiamy caly rok a Nie tylko kiedy spadnie snieg !!!!! Lepiej aby do zgromadzenia turystow i gapiow na Gorze , Kolej pomogla nam wybudowac Rampy Startowe , ktore sluza tez swietnie jako miejsca do odpoczynku i relaxu w sloncu . Dzieki globalnemu ociepleniu akcjonariusze narciarstwa niech szybko sie przebranzowia i nastawia na masowa Turystyke Lotniowo-Paralotniowa ;) Do uprawiania narciarstwa niech sluza nam dalej wyjazdy w wysokie Tatry albo Alpy .
Pilot Szybowcowy 326 h. Prak Instr. kl 2. Mech.Osługi s-ków do 5700 kg według CZLZ-4i-1311/4/78. Pilot Motolotni Nr. 1072 (25 h) Pilot Moskito - 1 h

Delta Piotrolot

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Moderatorzy: Leslawsterylnymichalo
Zasilane przez Forum Kunena