Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Sekretny klucz Zapamiętaj mnie

TEMAT: Taktyka Przelotowa w Klubie

Odp:Taktyka Przelotowa w Klubie 2009/03/09 22:34 #2007353

  • Piotrolot
  • Piotrolot Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Posty: 4295
  • Oklaski: -258
  • Otrzymane podziękowania: 583
Prawe skrzydlo mialo rowniez kupe roboty bo Peter Achmüller dusil z nas co sie dalo - Psychologos Motywator


Wyznaczono nam dwa zadania na caly wieczor a uczestnikow pogrupowano po pieciu. Kazda grupa miala przygotowac realna trase w Greifenburgu do oblotu.

Edytowany przez: piotrolot, w: 2009/03/09 22:34
Pilot Szybowcowy 326 h. Prak Instr. kl 2. Mech.Osługi s-ków do 5700 kg według CZLZ-4i-1311/4/78. Pilot Motolotni Nr. 1072 (25 h) Pilot Moskito - 1 h

Delta Piotrolot

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp:Taktyka Przelotowa w Klubie 2009/03/09 22:47 #2007354

  • Piotrolot
  • Piotrolot Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Posty: 4295
  • Oklaski: -258
  • Otrzymane podziękowania: 583
Planowanie tras odbywalo sie z uwzglednieniem

1. Systemow wiatrow dolinowych
2. Zagrozenia Rotory
3. Nawiazanie kontaktu z Termika
4. Mozliwosci bezpiecznego ladowania
5. Kat namiaru na punkt w dolocie .

Na przygotowanie zadania mielismy w podgrupach 45 minut . Potem kazda grupa musiala to glosno moderowac a inni mogli zadawac pytania uzupelniajace.



Edytowany przez: piotrolot, w: 2009/03/09 22:51
Pilot Szybowcowy 326 h. Prak Instr. kl 2. Mech.Osługi s-ków do 5700 kg według CZLZ-4i-1311/4/78. Pilot Motolotni Nr. 1072 (25 h) Pilot Moskito - 1 h

Delta Piotrolot

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp:Taktyka Przelotowa w Klubie 2009/03/09 22:52 #2007355

  • Piotrolot
  • Piotrolot Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Posty: 4295
  • Oklaski: -258
  • Otrzymane podziękowania: 583
Pilot Szybowcowy 326 h. Prak Instr. kl 2. Mech.Osługi s-ków do 5700 kg według CZLZ-4i-1311/4/78. Pilot Motolotni Nr. 1072 (25 h) Pilot Moskito - 1 h

Delta Piotrolot

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp:Taktyka Przelotowa w Klubie 2009/03/09 22:58 #2007356

  • Piotrolot
  • Piotrolot Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Posty: 4295
  • Oklaski: -258
  • Otrzymane podziękowania: 583
Carsten nasz Trener Sportowy opracowal extra mape Termiczna regionu Greifenburg. Literka T w kolku zaznaczono ogniska termy W Nikolei - kwadrat strefy aeroklubu zbrania nam ladowania lotnia . Jak jednym uchem uslyszalem od kolezanek ze " Spudnice " moga ladowac to mnie trafil szlag - cholerne glupie kozly z aeroklubu.
Pilot Szybowcowy 326 h. Prak Instr. kl 2. Mech.Osługi s-ków do 5700 kg według CZLZ-4i-1311/4/78. Pilot Motolotni Nr. 1072 (25 h) Pilot Moskito - 1 h

Delta Piotrolot

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp:Taktyka Przelotowa w Klubie 2009/03/09 23:07 #2007357

  • Piotrolot
  • Piotrolot Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Posty: 4295
  • Oklaski: -258
  • Otrzymane podziękowania: 583

Zajelismy pozycje wyjsciowe z Lechem i zaproponowalem traske na Matrei . Jednak grupa wybrala opracowanie lotu do Zettersfeld . Przy okazji skomentowano jak ominac Lienz aby nie dac sie przydusic. Obejscie robimy jak zaznaczono strzalka a nie na skroty !




Jedna z grup wybrala bardzo interesujaca traske trojkata z Silian do Greifenburga poludniowa strona Linzer Dolomiten . Ta alternatywa nalezy juz do dyscypliny " Krolewskiej " bo ratuja tam tylek tylko konwergencje ! Patrz na pierwsza mapke z Terma

Edytowany przez: piotrolot, w: 2009/03/10 00:02
Pilot Szybowcowy 326 h. Prak Instr. kl 2. Mech.Osługi s-ków do 5700 kg według CZLZ-4i-1311/4/78. Pilot Motolotni Nr. 1072 (25 h) Pilot Moskito - 1 h

Delta Piotrolot

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp:Taktyka Przelotowa w Klubie 2009/03/09 23:18 #2007358

  • Piotrolot
  • Piotrolot Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Posty: 4295
  • Oklaski: -258
  • Otrzymane podziękowania: 583
Pilot Szybowcowy 326 h. Prak Instr. kl 2. Mech.Osługi s-ków do 5700 kg według CZLZ-4i-1311/4/78. Pilot Motolotni Nr. 1072 (25 h) Pilot Moskito - 1 h

Delta Piotrolot

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp:Taktyka Przelotowa w Klubie 2009/03/09 23:25 #2007360

  • Piotrolot
  • Piotrolot Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Posty: 4295
  • Oklaski: -258
  • Otrzymane podziękowania: 583
Po przerwie i jedzeniu Peter przygotowal dla nas nastepne zadanie a tu trzeba bylo ruszyc mozgi i stosowac Mateme . Kazdy z nas mial wynalezc sobie traske i przy jakiejs tam wysokosci wyjsciowej obliczyc dolot do nastepnego komina po to aby sie tam ewentualnie zatankowac wysokoscia i przeleciec gran szytow .
Pilot Szybowcowy 326 h. Prak Instr. kl 2. Mech.Osługi s-ków do 5700 kg według CZLZ-4i-1311/4/78. Pilot Motolotni Nr. 1072 (25 h) Pilot Moskito - 1 h

Delta Piotrolot

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp:Taktyka Przelotowa w Klubie 2009/03/09 23:35 #2007361

  • Piotrolot
  • Piotrolot Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Posty: 4295
  • Oklaski: -258
  • Otrzymane podziękowania: 583
Nasza grupa wybrala atak na szczyt Goldeck. Dowiedzielismy sie , ze najlepiej jest go brac od Radelberger alm na poludnie jak zaznaczylem a nie na skroty . Wybralismy sobie dolot do najblizszego ladowiska poprzez gore Latschur . Calosc Carsten pokazal nam w 3 D na mapie cyfrowej. Super realny widok :blink:

1 . Wysokosc wyjsciowa z Goldeck 2442 m
2. Najlepsza Predkosc Doskonalosci przyjelismy 50 km/h
3. Poziom doliny znajduje sie na 570 m wysokosci .
4. Odleglosc do pola 8,3 km
5. Doskonalosc lotni 10

No i czy dolecimy ?????


Pilot Szybowcowy 326 h. Prak Instr. kl 2. Mech.Osługi s-ków do 5700 kg według CZLZ-4i-1311/4/78. Pilot Motolotni Nr. 1072 (25 h) Pilot Moskito - 1 h

Delta Piotrolot

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp:Taktyka Przelotowa w Klubie 2009/03/09 23:40 #2007362

  • Piotrolot
  • Piotrolot Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Posty: 4295
  • Oklaski: -258
  • Otrzymane podziękowania: 583

Leszek Przygotowal dane NAJLEPIEJ i po Mesku z Jajem skomentowal :whistle: :whistle: :whistle:
Na obrazie widac linie ucieczki z Goldek poprzez Latschur w doline na pole :blink:




Leszek ma juz zaliczona trase 60 km w Greifenburgu i obiecal skomentowac ja dla nas w sposob Matematyczny . " Sinus , Cosinus daj Panie 3- "


Edytowany przez: piotrolot, w: 2009/03/09 23:46
Pilot Szybowcowy 326 h. Prak Instr. kl 2. Mech.Osługi s-ków do 5700 kg według CZLZ-4i-1311/4/78. Pilot Motolotni Nr. 1072 (25 h) Pilot Moskito - 1 h

Delta Piotrolot

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp:Taktyka Przelotowa w Klubie 2009/03/09 23:58 #2007364

  • Piotrolot
  • Piotrolot Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Posty: 4295
  • Oklaski: -258
  • Otrzymane podziękowania: 583

Andreas Becker nasz autor internetowej strony komputerowej omawial oblot do okola Greifenburga pasma Kreuzekgruppe . Strefy zaznaczone linia niebieska to odcinki latwe do przelecenia. Czerwona linia zaznaczono odcinki uwazane za trudne.

Pilot Szybowcowy 326 h. Prak Instr. kl 2. Mech.Osługi s-ków do 5700 kg według CZLZ-4i-1311/4/78. Pilot Motolotni Nr. 1072 (25 h) Pilot Moskito - 1 h

Delta Piotrolot

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Moderatorzy: Leslawsterylnymichalo
Zasilane przez Forum Kunena