Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Sekretny klucz Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT: Przeglądy lotni 2007

Przeglądy lotni 2007 2007/04/23 17:10 #2001054

witam !
Przeglądy lotni: Wojciech Stączek i Andrzej Binkowski Wałbrzych adres : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. www.flyadventure.pl Nr wpisu :007 HG (Urzad lotnictwa Cywilnego).

Wojtek i Andrzej

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp:Przeglądy lotni 2007 2007/04/23 19:09 #2001057

  • Piotrolot
  • Piotrolot Avatar
  • Wylogowany
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Posty: 4295
  • Oklaski: -258
  • Otrzymane podziękowania: 583
No wreszcie choc jedno miejsce w Polsce - Gratuluje .
Pilot Szybowcowy 326 h. Prak Instr. kl 2. Mech.Osługi s-ków do 5700 kg według CZLZ-4i-1311/4/78. Pilot Motolotni Nr. 1072 (25 h) Pilot Moskito - 1 h

Delta Piotrolot

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp:Przeglądy lotni 2007 2007/04/23 20:52 #2001064

Witam !
Przegląd lotni, też u Leszka Mańkowskiego.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp:Przeglądy lotni 2007 2007/11/23 00:22 #2001824

  • Piotrolot
  • Piotrolot Avatar
  • Wylogowany
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Posty: 4295
  • Oklaski: -258
  • Otrzymane podziękowania: 583
Ile placa Producenci za Homologacje

Ciagle wspomina sie , ze wysoka cena nowej lotni ma wiele wspolnego z kosztami Homologacji DHV .
a tutaj Fakty ;
Jezeli producent chce przetestowac paragleita placi on lacznie 4810 E
Koszt testu zawiera ;
- test wytrzymalosciowy
- schock test
- Sprawdzenie Danych
- Wytrzymalosc linek na zginanie
- Proby rozciagania
- Lot testowy z Minimalnym ciezarem startowym
- Lot testowy z Maximalnym ciezarem startowym , kazdy po 1400 E

Jezeli producent uzywa do produkcji linek testowanych , redukuje sie opata calkowita o 630 E

Poniewaz producent musi oddac do magazynu DHV zdolny do lotu WZORZEC zwraca mu sie koszty wyprodukowania tego skrzydla.
Jezeli sa nastepne wielkosci tego skrzydla do testu to DHV zaniecha test na Schock , testu wytrzymalosciowego , jak rowniez testu na zginanie linek. Poprzez to redukuje sie calkowicie suma do 3125 E

PLAKIETKA homologacyjna LOTNI kosztuje 3485 E
Jezeli przedstawimy skrzydlo lotni bez VG (ZG )- winda i bez klap do ladowania - odliczane sa koszty testu na Pitsch ( Moment cofajacy ) w wysokosci 400 E
i za druga jazde testowa 560 E
Dlatego redukuje sie koszt calkowity na 2525 E
Kiedy zostaja przedstawione nastepne wielkosci lotni do testu , unika sie testu obciazeniowego . Koszty calkowite redukuja sie na 1995 E
Poniewaz producent musi zdeponowac WZORZEC lotni do Magazynu zwraca mu sie koszty wyprodukowania modelu.
Inne wielkosci danego typu lotni magazynowane sa tylko jako poszycia , bez konstrukcji rurowej.
Producenci krajowi z Niemiec uiszczaja na oplate homologacyjna 7 % podatku
Z Zeszytu DHV nr 148
:)
Pilot Szybowcowy 326 h. Prak Instr. kl 2. Mech.Osługi s-ków do 5700 kg według CZLZ-4i-1311/4/78. Pilot Motolotni Nr. 1072 (25 h) Pilot Moskito - 1 h

Delta Piotrolot

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • Strona:
  • 1
Moderatorzy: Leslawsterylnymichalo
Zasilane przez Forum Kunena