Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Sekretny klucz Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT: Co się stanie gdy Pilot nie.........,

Co się stanie gdy Pilot nie........., 2008/07/09 21:15 #2004739

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp:Co się stanie gdy Pilot nie........., 2008/07/09 22:26 #2004740

  • Smyk
  • Smyk Avatar
  • Wylogowany
  • Pilot 100+
  • Pilot 100+
  • Habet et musca splenem
  • Posty: 1600
  • Oklaski: -5
  • Otrzymane podziękowania: 59
"Good to hear that he is ok. Too bad the press was there to give the sport more negative attention. I guess the added distraction of the press being there contributed to this accident."

To komentarze z youtube\'a

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp:Co się stanie gdy Pilot nie........., 2008/07/10 10:37 #2004741

  • sterylny
  • sterylny Avatar
  • Wylogowany
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Posty: 661
  • Oklaski: 8
  • Otrzymane podziękowania: 224
Tylko raz zdarzył mi się taki "start". Pierwszą rzeczą o której pomyślałem to: wyczepić się. Myślę, że holujący się pilot powinien nauczyć się "odruchu wyczepnego" w sytuacji awaryjnej. Gdyby lotniarz z filmiku szybko się wyczepił to skończyłoby się tylko na otarciach (tak jak w moim przypadku kiedyś...)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp:Co się stanie gdy Pilot nie........., 2008/07/10 16:40 #2004742

ZNAM PRZYPADEK ODSTARTOWANIA ZA WINDĄ NA LOTNI BEZ PODPIĘCIA ,WYCIĄGARKOWY ZORIENTOWAŁ SIĘ GDY PILOT BYŁ NA 5 METRACH,PO ZLUZOWANIU LINY LOTNIA SZŁA NA DUŻEJ PRĘDKOŚCI W LEKKIM PRAWYM ZAKRĘCIE I UDEŻYŁA W ZIEMIE KRAWĘDZIĄ NATARCIA CO W ZNACZNYM STOPNIU ZAMORTYZOWAŁO UPADEK .PILOT PRZEŻYŁ

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp:Co się stanie gdy Pilot nie........., 2008/07/11 13:03 #2004743

  • art_c
  • art_c Avatar
  • Wylogowany
  • Pilot Motolotni
  • Pilot Motolotni
  • Posty: 383
  • Oklaski: 14
  • Otrzymane podziękowania: 205
Mam taką refleksję: problem nie podpięcia się pilota przed startem jest znany od początków lotniarstwa. Było opisywanych wiele tego typu wypadków, w tym śmiertelnych. I pewnie większośc lotniarzy otarła się o tę przesłankę.
Współczesne lotnie mają już osiągi szkolnych szybowców i do ich budowy stosuje się wciąż coraz bardzej wyrafinowane materiały itd. I przy całym tym wysiłku konstruktorzy zapomnieli o rozwiązaniu kwestii: "jak uniemożliwic start bez podpięcia".
Po chwili namysłu wpadłem na prosty, choc prowizoryczny i wymagający samodyscypliny pomysł: taśma typu "remove before flight".
Pzdr-
A.

Edytowany przez: Artur Caban, w: 2008/07/11 15:33

Edytowany przez: Artur Caban, w: 2008/07/11 15:48

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • Strona:
  • 1
Moderatorzy: Leslawsterylnymichalo
Zasilane przez Forum Kunena