-
Piotrolot
-
Autor
-
Wylogowany
-
Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
-
-
Posty: 4295
-
Oklaski: -258
-
Otrzymane podziękowania: 583
-
-
-
-
|
Czas na przekladke Ratunku i polatanie Moto . Pogoda od tygodni nie rozpieszcza w Bawarii . Ciagle " kondensuje pelen sufit " a slonca nie widac od tygodni . Zona nad morzem melduje telefonicznie , ze wlasnie tam ma super pogode i sie opala . Wreszcie meteorolodzy zapowiadaja poprawe pogody na mapie Isobar . Od dawna nie slucham zapowiadanych bzdur w TV dla rencistow w postaci obrazkow i malowanych ikon .
Wyjazd z Monachium do Egwail - Ingolstadt to prawie tyle samo co na Hochries tylko na polnoc . Tu zadomowila sie Szkola w ktorej od lat poprawiam swoje latanie w holu lotni za Motolotnia . Po przewitaniu sie , jak zwykle zaczelo sie ......
Zaczelo sie stresowo , bo latanie Lotniowe a tym bardziej ladowania lotnia bezogonowcem wykonujemy idealnie pod wiatr . Z tego powodu Instruktor wprowadza duzo zamieszania i stresu . Treike to juz prawie " samolot " ale daje sobie rade z odhylkami wiatru w czasie ladowania . Gorzej jest z Lotnia , NO i co na to powie " Wierza Kontroli " ?????? Jak na zlosc mielismy wiatr poludniowy , czyli w poprzeg pasa startowego
Na lotnisku Textylni zajmowali wyznaczony kwadrat do kompensacji Busoli i nie przeszkadzalo to nikomu , ze obok nas kolowaly rasowe maszyny
Rozlozylem sie prawie na Polu Golfowym . Widac , ze uzytkownicy lotniska to chyba sami pracownicy od Audi - Ingolstadt albo Pracownicy Rafinerii Ingolstadt . Na co sie tu nie spojrzy to wyglada tu takie " cacane " przystrzyzone i wypieszczone . Nawet stare samobiezne walce do walowania lotniska zaparkowane w kszakach blaszcza nowym lakierowaniem . Co z tego jak instruktor szkoly " Szaleje "
Popatrzcie ile kosztuje taki sztywny Treicke w klasie do 120 kg na kolach od taczki . Za ta uzywke koledzy zapacili 6 000 Euro Silnik jednocylindrowy - skrzydlo od Bautek . Wozek sztywny Nie skladalny . Musieli przywiesc wozek na Przyczepce a nie w kabinie kombiaka .
Pozycja siedzaca tzw " na kiblu "
Tu wreszcie widac kat Prosty pomiedzy sterownica a kilem a nie jak w moim Treicke kat rozwarty od Airpilarek
i pokolowala pieknosc za 6 000
ICARO wymysla Opcje przezroczystej sterownicy . Cale skrzydlo kosztuje 10 000 Euro . Rudi dodal , ze Nowy Atos od AIR kosztuje juz 20 000 Euro . Nasze latanie zaczyna kosztowac jak utrzymanie samolotu . Dla rekordzistow marzacych o medalach to rzaden problem
W hangarze Orginalny Jungman na silniku z Hiszpanii . Latal tam w okresie lat 30- tych . Tego dnia Pilot doskonalil ladownia z Instruktorem . Klang silnika przebijal Volkswagena . To cos innego na orginalnych rurach wydechowych bez tlumikow . Mozna bylo ogluchnac . Calosc przebijala Elegancja w Locie . Kibitz i Jungmann to najpiekniejsze przedwojenne maszyny
A w Hangarze parkuje jeszcze takie amerykanskie Cacko Instruktora samolotowego
Piper rowniez Antyk sprawny technicznie
Pilot Szybowcowy 326 h. Prak Instr. kl 2. Mech.Osługi s-ków do 5700 kg według CZLZ-4i-1311/4/78. Pilot Motolotni Nr. 1072 (25 h) Pilot Moskito - 1 h
Delta Piotrolot
|