Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Sekretny klucz Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT: Szkola Moto - lotniowa

Szkola Moto - lotniowa 2014/09/07 06:50 #2015868

  • Piotrolot
  • Piotrolot Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Posty: 4295
  • Oklaski: -258
  • Otrzymane podziękowania: 583
Czas na przekladke Ratunku i polatanie Moto . Pogoda od tygodni nie rozpieszcza w Bawarii . Ciagle " kondensuje pelen sufit " a slonca nie widac od tygodni . Zona nad morzem melduje telefonicznie , ze wlasnie tam ma super pogode i sie opala . Wreszcie meteorolodzy zapowiadaja poprawe pogody na mapie Isobar . Od dawna nie slucham zapowiadanych bzdur w TV dla rencistow w postaci obrazkow i malowanych ikon .




Wyjazd z Monachium do Egwail - Ingolstadt to prawie tyle samo co na Hochries tylko na polnoc . Tu zadomowila sie Szkola w ktorej od lat poprawiam swoje latanie w holu lotni za Motolotnia . Po przewitaniu sie , jak zwykle zaczelo sie ......







Zaczelo sie stresowo , bo latanie Lotniowe a tym bardziej ladowania lotnia bezogonowcem wykonujemy idealnie pod wiatr . Z tego powodu Instruktor wprowadza duzo zamieszania i stresu . Treike to juz prawie " samolot " ale daje sobie rade z odhylkami wiatru w czasie ladowania . Gorzej jest z Lotnia , NO i co na to powie " Wierza Kontroli " ?????? Jak na zlosc mielismy wiatr poludniowy , czyli w poprzeg pasa startowego




Na lotnisku Textylni zajmowali wyznaczony kwadrat do kompensacji Busoli i nie przeszkadzalo to nikomu , ze obok nas kolowaly rasowe maszyny



Rozlozylem sie prawie na Polu Golfowym . Widac , ze uzytkownicy lotniska to chyba sami pracownicy od Audi - Ingolstadt albo Pracownicy Rafinerii Ingolstadt . Na co sie tu nie spojrzy to wyglada tu takie " cacane " przystrzyzone i wypieszczone . Nawet stare samobiezne walce do walowania lotniska zaparkowane w kszakach blaszcza nowym lakierowaniem . Co z tego jak instruktor szkoly " Szaleje "




Popatrzcie ile kosztuje taki sztywny Treicke w klasie do 120 kg na kolach od taczki . Za ta uzywke koledzy zapacili 6 000 Euro :( Silnik jednocylindrowy - skrzydlo od Bautek . Wozek sztywny Nie skladalny . Musieli przywiesc wozek na Przyczepce a nie w kabinie kombiaka .







Pozycja siedzaca tzw " na kiblu "







Tu wreszcie widac kat Prosty pomiedzy sterownica a kilem a nie jak w moim Treicke kat rozwarty od Airpilarek







i pokolowala pieknosc za 6 000








ICARO wymysla Opcje przezroczystej sterownicy . Cale skrzydlo kosztuje 10 000 Euro . Rudi dodal , ze Nowy Atos od AIR kosztuje juz 20 000 Euro . Nasze latanie zaczyna kosztowac jak utrzymanie samolotu . Dla rekordzistow marzacych o medalach to rzaden problem




W hangarze Orginalny Jungman na silniku z Hiszpanii . Latal tam w okresie lat 30- tych . Tego dnia Pilot doskonalil ladownia z Instruktorem . Klang silnika przebijal Volkswagena . To cos innego na orginalnych rurach wydechowych bez tlumikow . Mozna bylo ogluchnac . Calosc przebijala Elegancja w Locie . Kibitz i Jungmann to najpiekniejsze przedwojenne maszyny







A w Hangarze parkuje jeszcze takie amerykanskie Cacko Instruktora samolotowego




Piper rowniez Antyk sprawny technicznie

Pilot Szybowcowy 326 h. Prak Instr. kl 2. Mech.Osługi s-ków do 5700 kg według CZLZ-4i-1311/4/78. Pilot Motolotni Nr. 1072 (25 h) Pilot Moskito - 1 h

Delta Piotrolot
Podziękowali: sterylny, Mikołaj, Rusek

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez Piotrolot.

Szkola Moto - lotniowa 2015/01/20 19:12 #2016846

  • Piotrolot
  • Piotrolot Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Posty: 4295
  • Oklaski: -258
  • Otrzymane podziękowania: 583
Sen kazdego Pilota - jednoosobowy - maly i z otwarta kabina




Lotniska pustoszeja - nie kazdego stac na taki luxus - Fura - Skora i Komora :S do tego piekna laska z Twoja karta Kredytowa . Obojetnie czy Motolotnia czy Samolot Ul , koszty utrzymania sa Obalajace : Wladze probuja juz luzowac w Badaniach lekarskich ale czy z tego powodu przybedzie Trajkowiczow ??????(










W Grudniu jak zauwazyliscie ukazal sie Fliger Magazin Spezial . Pozwolilem sobie wstawic ten kosztorys , ponoc " latania dla kazdego "
Ciekawy jestem , czy PLAR uzywa dalej tego chwytu na swoich okladkach . Wlasny przestronny Garaz w Hangarowaniu to Musss , bo jak widzicie 50 % kosztow utrzymania sprzetu pochlania Parkowanie. Najmniejsze koszty latania Ul to latanie Lotnia z napedem Moskito ., i to jest rajcujace ;)
Pilot Szybowcowy 326 h. Prak Instr. kl 2. Mech.Osługi s-ków do 5700 kg według CZLZ-4i-1311/4/78. Pilot Motolotni Nr. 1072 (25 h) Pilot Moskito - 1 h

Delta Piotrolot
Załączniki:

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez Piotrolot.
  • Strona:
  • 1
Moderatorzy: Leslawsterylnymichalo
Zasilane przez Forum Kunena