Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Sekretny klucz Zapamiętaj mnie

TEMAT: Mikroloty w Oshkosh 2015

Mikroloty w Oshkosh 2015 2016/07/29 23:41 #2020992

-dodac trza,ze na pierwszych dwoch zdjeciach wkladka piankowa
i efekt jej instalacji...

-w powietrzu=wznoszenie wzroslo ponad 20 %,
prawdopodobnie doskonalosc tez!

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Mikroloty w Oshkosh 2015 2016/07/29 23:47 #2020993



-i ruchome obrazki z Oshkosh 2016...

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Mikroloty w Oshkosh 2015 2016/07/30 00:05 #2020994

-dla skrzydla KASPERWING mozna by uzyc dakronu ok. 100 g/m^2,
natomiast w "teksanczykach" ma on o polowe wieksza gramature
i wydaje mi sie,ze porowatosc tkaniny jeszcze sie nie przejawia...

-niedlugo poleci nowy WASPERWING-NG ,bedzie mozna zrobic porownania.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Mikroloty w Oshkosh 2015 2016/07/30 22:07 #2020996

Muszę sprostować Henryka bo w zielonym Kasperwingu jest aktualnie tkanina o gramaturze 110g/m2
Natomiast przed zainstalowaniem wkładek max. wznoszenie jakie rejestrowałem oscylowało w granicach 1,6-1,7m/s po założeniu wkładek poprawiających nosek profilu wznoszenie poprawiło się do 2-2,1m/s, żeby nie zawyżać wyniku to z całą pewnością gwarantowane 0,3-0,4m/s przybyło na dwóch wariometrach sprawdzałem.Drugi wariometr mierzył aż za precyzyjnie bo do aż drugiego zera po przecinku:-) Aktualnie testuję takie urządzenie na pokładzie Kasperwinga:
Załączniki:

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Mikroloty w Oshkosh 2015 2016/07/31 00:41 #2020997

-na szczescie Wojtek,choc mlody wiekiem,jest bardzo solidny
i nie pozwala sobie na wolne zarty nt. latania...

-dlatego zapewne jeszcze nie raz mnie poprawi ale ciesze sie,
ze mnie nie bije! \mocny nie tylko w glowie a rowniez i w recach\.

PS. by KASPERwing latal jeszcze lepiej,proponuje inna kieszen krawedzi natarcia i likwidacje kieszeni dzwigara tylnego...

\by uzyskac gladka powierzchnie calego plata\/

www.homebuiltairplanes.com/forums/attach...r-obraz-0309-359.jpg

=ostra krawedz natarcia ma ulatwiac generacje wiru nadskrzydlowego.

PS=Wojtek od dawna nosi sie z zamiarem dobudowania generatora
takiego wiru,bez drastycznego zwiekszania kata natarcia!

-przyklad od starszego brata,BOING JF32A=

Podziękowali: fotolot

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Mikroloty w Oshkosh 2015 2016/08/03 08:32 #2021007

-praewdopodobnie KASPERwinga mozna bedzie zobaczyc na tradycyjnym Zlocie Amatorow
Konstruktorow w Gorkach k. Mielca \na wysokosci Polanca\,

6 i 7 sierpnia.

-dla amatorow rozrywki tance i poczestunek!
-a dla latajacych sympatyczne lotnisko za stodola-hangarem.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Mikroloty w Oshkosh 2015 2016/08/14 18:30 #2021081

Kol.Wojtek Monycz w charakterze gwiazdy telewizyjnej trzeciej jasnosci:

rzeszow.tvp.pl/26489400/odc-2

po 6-ej minucie, krotka migawka z Aeroklubu Tuszow Narodowy.


www.facebook.com/1445691622317857/photos...5287/?type=3&theater

i na centralnym miejscu,lecz w statyce!

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Mikroloty w Oshkosh 2015 2016/09/03 23:21 #2021142

-a co by szanowne Kolezenstwo powiedzialo,
gdyby Wojtek zarejestrowal predkosc lotu 20-23 km/h przy zdlawionym silniku
z opadaniem 0,5-1,0 m/s ???

-przy 18 km/h opadal ok.2m/s, lekko sie kolyszac i opuszczal nos zwiekszajac predkosc!

dzialo sie to dzis wieczorem,przy wiaterku 2-3 m/s/

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Mikroloty w Oshkosh 2015 2016/09/04 18:20 #2021144

  • fotolot
  • fotolot Avatar
  • Wylogowany
  • Pilot-Uczeń, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Pilot-Uczeń, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Posty: 169
  • Oklaski: -33
  • Otrzymane podziękowania: 89

henryk.doruch napisał: -a co by szanowne Kolezenstwo powiedzialo,
gdyby Wojtek zarejestrowal predkosc lotu 20-23 km/h przy zdlawionym silniku
z opadaniem 0,5-1,0 m/s ???

-przy 18 km/h opadal ok.2m/s, lekko sie kolyszac i opuszczal nos zwiekszajac predkosc!

dzialo sie to dzis wieczorem,przy wiaterku 2-3 m/s/


-wydaje się ,że parametry lotne i możliwość stosowania silników 50KM i więcej czynią z Kasperwinga idealnego kandydata na lekki superholownik mogący dostosować się do każdej lotni(nawet archaicznej) co niekiedy z użyciem "czołgomotolotni" startującej przy 70km/h mogłoby nieść spore ryzyko.....

- jestem pod pozytywnym wrażeniem analiz i usprawnień Wojtka, sam też kombinuję(już prawie 100 godz w poprzednim i tym sezonie) z opracowaniem lekkiego prostego pomocniczego napędu pod sztywnopłaty(takiego aby i w podeszłym wieku móc skutecznie robić termiczne przeloty) - to też latadło jak Kasper ze sterowaniem mieszanym(balnsowo-aerodynamicznym):)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez fotolot.

Mikroloty w Oshkosh 2015 2016/09/04 20:30 #2021145



-tak,to dobry kierunek...

-kiedys nawet widzialem z wydluzonym wozkiem dla 2-osobowego.
(pojawia sie problem ze zwiekszonym momentem bezwladnosci!)

=wozek sobie, a skrzydlo sobie,trzeba wprowadzac linkowe stabilizatory.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Moderatorzy: Leslawsterylnymichalo
Zasilane przez Forum Kunena