Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Sekretny klucz Zapamiętaj mnie

TEMAT: Bezpieczeństwo!!!

Bezpieczeństwo!!! 2013/06/10 21:40 #9465

Nu co niby mają przekazać te nagrania w tym temacie co ja podałem na początku? Czego się mam dowiedzieć z nagrań lądowań co podałeś? Owszem wspólna platforma jest, to lądowanie. Ale może rozwiń swoją myśl a nie podawaj jedynie filmik. Czy tylko umiesz w YouTune w wyszukiwarce odnaleźć film? Tak to pewnie 99,9% użytkowników netu potrafi.
Konkretnie,co chciałeś przekazać na temat bezpieczeństwa związane z tym filmikiem co ja podałem.
Lotnia Aeros Combat 13.5GT, Paralotnia NIVIUK ARTIK5
www.aeros.com.ua
www.aerospara.com
www.kievprop.com/index.html
www.youtube.com/user/RuslanBushchak/videos
www.facebook.com/ruslan.bushchak
Skype: ruslan-b,
tel. +48 503 547 987
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Bezpieczeństwo!!! 2013/06/11 19:51 #9472

  • Andrelo
  • Andrelo Avatar
  • Wylogowany
  • Czasowo zablokowany
  • Czasowo zablokowany
  • Posty: 1347
  • Oklaski: -172
  • Otrzymane podziękowania: 35
To że zamiast straszyć lepiej na forum lotniowym podawać przykłady jak uniknąć takich sytuacji - btw. tam gdzie szkolenia nie są obowiązkowe to standardowe podejście. Ja może nie jestem lotniarzem ale ze 100 lądowań mam.
Moim zdaniem te filmiki pokazują jak nie przeciągnąć nisko nad ziemią i flarować tuż pod trymową. Wtedy się nie dziobie i nie cyrkluje.
Lataj, wnusiu, nisko i powoli
i zwalniaj na zakrętach

Finsterwalder Funfex

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Bezpieczeństwo!!! 2013/06/11 20:12 #9475

Nie masz 100 lądowań. Jak byś miał 100 lądowań to byłbyś lotniarzem, może bez papierów ale na pewno potrafiłbyś latać.
Lotnie:
Air Wave - Magic Kiss 144,
Wills Wing - HP AT 158
Moyes - Xtralite 147,
Seedwings - Spyder 14
Quasar - Relief 215C
ŚK - od 2007r.
Podziękowali: dane_usuniete

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Bezpieczeństwo!!! 2013/06/12 04:49 #9480

pozdrawiam

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez dane_usuniete.

Bezpieczeństwo!!! 2013/06/12 08:57 #9481

Moge potwierdzic ze to prawda, ale najlepiej niech sie wypowie niedoszły pilot hehe
Ikarus 390

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Bezpieczeństwo!!! 2013/06/12 16:41 #9483

  • Andrelo
  • Andrelo Avatar
  • Wylogowany
  • Czasowo zablokowany
  • Czasowo zablokowany
  • Posty: 1347
  • Oklaski: -172
  • Otrzymane podziękowania: 35

michalo napisał: Nie masz 100 lądowań. Jak byś miał 100 lądowań to byłbyś lotniarzem, może bez papierów ale na pewno potrafiłbyś latać.

spokojnie mam 100 kursowych lądowań (ani jednego cyrkla z przeciągnięcia, ani jednego dziobania): 4+3 dni na Słowacji, 2 w Mieroszowie, 6 u Martina - szkolne zloty prawie 10 dziennie. Niestety nie połamałem żadnemu instruktorowi lotni ani sobie ręki, więc faktycznie szukam krótkiego kursu, żeby nie latać bez papierów.
A że musiałem przez rok żyć bez przychodu to inna kwestia.
Lataj, wnusiu, nisko i powoli
i zwalniaj na zakrętach

Finsterwalder Funfex

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Bezpieczeństwo!!! 2013/06/12 17:00 #9484

  • daf
  • daf Avatar
  • Wylogowany
  • Pilot
  • Pilot
  • |_ /\ T /\ /\/\
  • Posty: 557
  • Oklaski: -3
  • Otrzymane podziękowania: 38
Abstrahując od braku przychodów...nie wiem gdzie Ty chcesz znaleźć "krótki kurs" i co to znaczy krótki?Weekendowy?
Zaskocz Nas tu wszystkich wreszcie i zrób te papiery a mniej pisz...i spójrz na liczbę oklasków pod swoim awatarem....liczby nie kłamią..
Airborne FUN 160 >> Thalhofer Vector >> Airborne Blitz 146
ZK-B 2012r., w powietrzu 18 godz.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez daf.

Bezpieczeństwo!!! 2013/06/12 17:23 #9485

Andrelo - jak jesteś zainteresowany, to możemy pojechać na Krym się wyszkolić. Po tym jak piszesz co juz potrafisz, to z tymi umiejętnościami zrobisz papiery w ciągu 4-6 dni. A to oznacza ze następny tydzień będziesz latać samodzielnie, jako pełnoprawny pilot. :) Jak będziesz potrzebować wsparcia, to chętnie ci pomogę, tylko musisz chcieć być lotnizrzem :)
Pomijając te wszystko docinki na forum i minusy, zresztą ja też mam minusy, ale do moich minusów, to niektórym i +100 nie pomogą :lol:. To pomijające te docinki i czasami pyskówki, to mam takie odczucie że jesteś spoko gość :) Tak więc reasumują, jak chcesz jechać na szkolenie, to możesz dołączyć do tych, co męczą mnie już od dłuższego czasu, krwiopijcy, napaleńcy,(kilka przyszłych lotniarzy :lol: ) na wyjazd szkoleniowy. Wyjazd by była w drugiej połowie września na 2 tygodnie. Ilość ograniczona, maksymalna ilość to 6 osób.
Lotnia Aeros Combat 13.5GT, Paralotnia NIVIUK ARTIK5
www.aeros.com.ua
www.aerospara.com
www.kievprop.com/index.html
www.youtube.com/user/RuslanBushchak/videos
www.facebook.com/ruslan.bushchak
Skype: ruslan-b,
tel. +48 503 547 987
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Bezpieczeństwo!!! 2013/06/12 20:23 #9486

  • Andrelo
  • Andrelo Avatar
  • Wylogowany
  • Czasowo zablokowany
  • Czasowo zablokowany
  • Posty: 1347
  • Oklaski: -172
  • Otrzymane podziękowania: 35

daf napisał: nie wiem gdzie Ty chcesz znaleźć "krótki kurs" i co to znaczy krótki?Weekendowy?

gdzie? masz na myśli jakąś teorię spiskową? :D Może to prawda? Bo mi jest trudno znaleźć wytłumaczenie, że można na kursie połamać lotnię, sobie ręce i mieć licencję, a nie cyrklując i nie dziobiąc mieć problem.
Ale cóź, cała Europa stoi otworem :Lol: to tylko kwestia potwierdzenia lotów.

Zaskocz Nas tu wszystkich wreszcie i zrób te papiery a mniej pisz...i spójrz na liczbę oklasków pod swoim awatarem....liczby nie kłamią..

Myślę że warto wrzucać takie filmiki, może mniej ludzi zrobi sobie krzywdę jak będą mogli zobaczyć czy lądować na minimalnej często z przeciągnięciem (bo tak lądują kursanci po przejściu z danki na floatera) czy na efekcie podłoża (a tak na dance się nie da) - do tego wystarczy dojść do wniosku, że przy lądowaniu należy wytracić prędkość (na odpowiedniej wysokości), a nie wytracać wysokość.
Lataj, wnusiu, nisko i powoli
i zwalniaj na zakrętach

Finsterwalder Funfex

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez Andrelo.

Bezpieczeństwo!!! 2013/06/24 17:35 #9582

Zatrważające


Lotnia: Funfex

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Moderatorzy: sterylnyLeslawmichalo
Zasilane przez Forum Kunena