Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Sekretny klucz Zapamiętaj mnie

TEMAT: Szkolenie w Mieroszowie

Odp: Szkolenie w Mieroszowie 2011/07/07 10:16 #1650

No i JEST! ŚK! :) fajnie miec ten "papir", b. fajne uczucie.

Andrzej, Wojtek (fly rancho)- dzieki
Wspierali - Roland, Kowis i wieluuuu innych - dzieki

Pozdrawiam
I do zlapania w powietrzu :)
ŚK - od 9/2011
Lotnia: Seedwings Crossover 15

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp: Szkolenie w Mieroszowie 2011/07/08 10:47 #1658

  • Piotrolot
  • Piotrolot Avatar
  • Wylogowany
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Posty: 4295
  • Oklaski: -258
  • Otrzymane podziękowania: 583
Gratulacje i Usciski Lapy z powodu zdanych egzaminow . To nie sa Wasze ostatnie sprawdziany . W lotnictwie nigdy nie bedziecie z siebie zadowoleni . Bedziecie ciagle experymentowac i poszukiwac . Przed Wami stoja nowe wyzwania - Przeloty - Hol za Motolotnia - Sztywnoplaty - Moskito i inne latajace experymenty . Zycze Wam zapalu i sil na dalsze Przelamywanie Barier ku chwale Polskiego Lotniarstwa :)
Pilot Szybowcowy 326 h. Prak Instr. kl 2. Mech.Osługi s-ków do 5700 kg według CZLZ-4i-1311/4/78. Pilot Motolotni Nr. 1072 (25 h) Pilot Moskito - 1 h

Delta Piotrolot

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp: Szkolenie w Mieroszowie 2011/07/08 12:12 #1659

  • Andrelo
  • Andrelo Avatar
  • Wylogowany
  • Czasowo zablokowany
  • Czasowo zablokowany
  • Posty: 1347
  • Oklaski: -172
  • Otrzymane podziękowania: 35
Gratulacje dla lotniarzy i szkoły... za skuteczność :)
Lataj, wnusiu, nisko i powoli
i zwalniaj na zakrętach

Finsterwalder Funfex

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp: Szkolenie w Mieroszowie 2011/07/09 07:12 #1662

Również przyłączam się do gratulacji i życzę tyle samo bezpiecznych lądowań co i startów. Pozdrawiam

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp: Szkolenie w Mieroszowie 2011/07/12 21:38 #1678

Witam serdecznie w moim pierwszym poście.
Narodziła się chęć latania na lotni , trochę filmów już obejrzałem , wiem że to niewiele lecz mimo to chciałbym się dowiedzieć , czy można się starać o kurs przy niesprawnej prawie dłoni (ściska a nie może się otworzyć) , natomiast ręka działa.
Pragnienie się narodziło na airshow festynie.
Jakie koszta takiego kursu , ile to trwa , ile sprzęt kosztuje i co uniemożliwa latania np. noszenie okularów . gdzie się dowiedzieć szczegółów osobiście w Warszawie i okolicach.
Pozdrawiam i dziękuje
Andrzej

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez Andrzej_waw.

Odp: Szkolenie w Mieroszowie 2011/07/12 22:22 #1679

  • Smyk
  • Smyk Avatar
  • Wylogowany
  • Pilot 100+
  • Pilot 100+
  • Habet et musca splenem
  • Posty: 1600
  • Oklaski: -5
  • Otrzymane podziękowania: 59
Podczas lotu trzeba co jakiś czas przekładać ręce, więc z Twoją przypadłością może być ciężko. Z drugiej strony, na lotniach latają ludzie z jednym okiem, jedną nogą. Na upartego dasz radę.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp: Szkolenie w Mieroszowie 2011/07/12 22:35 #1680

  • daf
  • daf Avatar
  • Wylogowany
  • Pilot
  • Pilot
  • |_ /\ T /\ /\/\
  • Posty: 557
  • Oklaski: -3
  • Otrzymane podziękowania: 38

Andrzej_waw napisał: Jakie koszta takiego kursu , ile to trwa , ile sprzęt kosztuje i co uniemożliwa latania np. noszenie okularów . gdzie się dowiedzieć szczegółów osobiście w Warszawie i okolicach.


Jesli idzie o szkolenie w PL to zajrzyj tu : www.aeromania.com.pl/nauka-latania/419-o...szkolenia-lotniowego . Prawnie - okulary nie wykluczaja z latania na lotni, chyba , ze nosisz -10, wtedy to juz kwestia nawet Twojego bezpieczenstwa, innych tez. :huh:

PS. Wielkie gratulacje dla kolejnych pilotow lotniowych i dla szkoly rowniez!!! Tak trzymac!:woohoo:
Airborne FUN 160 >> Thalhofer Vector >> Airborne Blitz 146
ZK-B 2012r., w powietrzu 18 godz.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez daf.

Odp: Szkolenie w Mieroszowie 2011/07/13 07:41 #1681

Andrzej_waw napisał: czy można się starać o kurs przy niesprawnej prawie dłoni (ściska a nie może się otworzyć) , natomiast ręka działa.


Latając na lotni rękami pracuje się dość intensywnie, trzeba sterownice to ciągnąć to odpychać, przekładać ręce, trzeba także dobrze "czuć" siły. Może być problem z Twoją ręką ale moim zdaniem pierwszy dzień szkolenia naziemnego potrafiłby to zweryfikować. A może paralotnie? Kilka lat temu czytałem w Przeglądzie Lotniczym relację z udanego szkolenia paralotniowego osoby bez dłoni.

Andrzej_waw napisał: co uniemożliwa latania np. noszenie okularów .

Formalnie wystarcza Twoje oświadczenie o dobrym stanie zdrowia bądź prawo jazdy. Żadnych innych badań, przynajmniej na chwilę obecną.

pozdrawiam

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez dane_usuniete.

Odp: Szkolenie w Mieroszowie 2011/07/13 08:24 #1682

Dzięki za odpoweidzi.
Prawko kat.B zrobiłem już po wypdku.
Wiem , że np.jazda na rowerze to w sumie nic z lotniami , ale ręka trzyma kierownicę jak "stal" więc jak ściśnie to może być tylko problem w czasie lotu z puszczeniem.
W najbliższym czasie wybiorę się pod wzkazane adresu na forum i porozmawiam z instruktorem , czy da radę , bo chęci są , natomiast gorzej z możliwościami jakie aktualnie teraz mam.Ale jest chęć a to podobno jest najważniejsze.
Mniej / więcej jaki jest naćisk przy odpychaniu bądź przydziąganiu drążka za który trzymam w czasie lotu jest potrzebne aby spokojnie i bezpiecznie kierować lotnią ?
Pozdrawiam i gratuluje zdanego egzaminu :)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez Andrzej_waw.

Odp: Szkolenie w Mieroszowie 2011/07/13 11:07 #1683

  • daf
  • daf Avatar
  • Wylogowany
  • Pilot
  • Pilot
  • |_ /\ T /\ /\/\
  • Posty: 557
  • Oklaski: -3
  • Otrzymane podziękowania: 38

Andrzej_waw napisał: ...jak "stal" więc jak ściśnie to może być tylko problem w czasie lotu z puszczeniem.

Musisz sprobowac. Roland slusznie zasugerowal paralotnie. Tam rece wlasciwie 100% czasu sa na sterowkach - od samego startu - i tam powinny caly czas byc, nie masz koniecznosci przekladania rak.

Andrzej_waw napisał: Mniej / więcej jaki jest naćisk przy odpychaniu bądź przydziąganiu drążka za który trzymam w czasie lotu jest potrzebne aby spokojnie i bezpiecznie kierować lotnią ?

Nie sa to duze sily, aczkolwiek odczuwalne i zmieniaja sie wraz z predkoscia lotu (tj. powinny sie zmieniac - wieksza sila przy wiekszej predkosci , przynajmniej na lotni 'dobrze' latajacej). Chyba nic nie pomylilem, jak cos niech ktos mnie skoryguje.:unsure:
Airborne FUN 160 >> Thalhofer Vector >> Airborne Blitz 146
ZK-B 2012r., w powietrzu 18 godz.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez daf.
Moderatorzy: Leslawsterylnymichalo
Zasilane przez Forum Kunena