Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Sekretny klucz Zapamiętaj mnie

TEMAT: Prędkość trymowa

Prędkość trymowa 2013/03/02 13:09 #8629

  • Kruk
  • Kruk Avatar
  • Wylogowany
  • Pilot
  • Pilot
  • Transformacja...
  • Posty: 368
  • Oklaski: 6
  • Otrzymane podziękowania: 36
chyba nie o rysunki tu chodzi....
Bautek Skip

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Prędkość trymowa 2013/03/02 13:11 #8630

  • Andrelo
  • Andrelo Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Czasowo zablokowany
  • Czasowo zablokowany
  • Posty: 1347
  • Oklaski: -172
  • Otrzymane podziękowania: 35

Kruk napisał: chyba nie o rysunki tu chodzi....

to brednie podobno są
Lataj, wnusiu, nisko i powoli
i zwalniaj na zakrętach

Finsterwalder Funfex

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Prędkość trymowa 2013/03/02 13:15 #8631

  • Kruk
  • Kruk Avatar
  • Wylogowany
  • Pilot
  • Pilot
  • Transformacja...
  • Posty: 368
  • Oklaski: 6
  • Otrzymane podziękowania: 36
Nic nie rozumiesz, niestety.... :(
Bautek Skip

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Prędkość trymowa 2013/03/02 13:42 #8632

  • Andrelo
  • Andrelo Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Czasowo zablokowany
  • Czasowo zablokowany
  • Posty: 1347
  • Oklaski: -172
  • Otrzymane podziękowania: 35
Dokładnie rozumiem to, ze ktoś za każdym razem gdy coś przedtsawiam mówi, ze to brednie, robi się z tego afera, a potem się okazuje, ze to jakiś głupek był.
Nie wiem dlaczego to tak działa, ale z pewną kategorią ludzi to działa tak ZAWSZE.

Zamiast merytorycznie porozmawiać o diagramach.
Lataj, wnusiu, nisko i powoli
i zwalniaj na zakrętach

Finsterwalder Funfex

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez Andrelo.

Prędkość trymowa 2013/05/22 11:33 #9294

  • Andrelo
  • Andrelo Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Czasowo zablokowany
  • Czasowo zablokowany
  • Posty: 1347
  • Oklaski: -172
  • Otrzymane podziękowania: 35
Znalazłem filmik pokazujący to co na diagramach:
Diver Dave leci w wietrze poziomym (diagram 1), przelatuje nad klif (diagram 2) - jeśli utrzymałby sterownicę w tym położeniu by przeciągnął, więc za każdym razem musi na chwilę ściągnąć sterownicę, po czym może przywrócić jej położenie (diagram 3) uzyskując prędkość względem powietrza (btw. w przypadku latania w zasadzie ZAWSZE mówi się o prędkości jako prędkości względem powietrza i kierunkach wiatru jako kierunku wiatru pozornego) z powrotem uzyskując stan z diagramu 1.

Lataj, wnusiu, nisko i powoli
i zwalniaj na zakrętach

Finsterwalder Funfex

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez Andrelo.
Moderatorzy: Leslawsterylnymichalo
Zasilane przez Forum Kunena