Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Sekretny klucz Zapamiętaj mnie

TEMAT: Bezpieczeństwo!!!

Bezpieczeństwo!!! 2015/11/24 11:19 #2019470

  • greg
  • greg Avatar
  • Wylogowany
  • Pilot, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Pilot, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Posty: 104
  • Oklaski: 7
  • Otrzymane podziękowania: 62
Piotrze, czy możesz dokładniej opisać o co chodzi? Ja widzę pilota, który ląduje na rżysku lub drodze gruntowej w termiczny dzień z bocznym wiatrem. Samo lądowanie nie wygląda ani ładnie, ani bezpiecznie. Ponieważ daleko mi do pilotów bawarskich, więc uwolnij mnie od domysłów i dodaj jeszcze jakiś komentarz ;-)
"Latanie dostarcza wrażeń najrozmaitszych - od strachu do zachwytu, od radości i satysfakcji do znużenia i zniechęcenia. Mają one wspólną cechę: zawsze są autentyczne, dotyczą rzeczywistości i nas samych." - Jacek Kibiński "Lotniarstwo dla każdego"
Lotnie: Libre-II, Vega SST, Zefir-2
KL-1988 - Jeżów Sudecki

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Bezpieczeństwo!!! 2015/11/24 14:19 #2019475

  • Piotrolot
  • Piotrolot Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Posty: 4295
  • Oklaski: -258
  • Otrzymane podziękowania: 583
Oj stawiasz mnie pod tablica @ , to wycinek z moich zbiorow Prasowych Fly Glide . Masz racje tu zadzialal wiatr boczny , ktory w ostatniej fazie mogl podwiac pilota . Brak kol na sterownicy - albo moda spowodowala najgorsze i probe lamania karku . Widac , ze Mandi jest stalowy . Z pewnoscia bylo albo cholernie turbulentnie , albo Pilot postanowil nie ladowac na zmeczonych wymarznietych nogach . Ostatnio tez poszurarem ptakiem ale szkoda mi bialej uprzezy . Musze powrocic do ladowan na podwoziu . Ladowanie na Brzuchu na wykoszonej trawie jest najbardziej bezpiecznym powrotem pod warunkiem Nie trzymania sterownicy Kciukiem. Ogolnie Mistrzowie Wala w glebe a Mlodziez po kursie lata czysto i Bezpiecznie . Potem zaczynaja sie ..........
Pilot Szybowcowy 326 h. Prak Instr. kl 2. Mech.Osługi s-ków do 5700 kg według CZLZ-4i-1311/4/78. Pilot Motolotni Nr. 1072 (25 h) Pilot Moskito - 1 h

Delta Piotrolot
Podziękowali: greg

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Bezpieczeństwo!!! 2015/11/24 14:34 #2019477

  • Smyk
  • Smyk Avatar
  • Wylogowany
  • Pilot 100+
  • Pilot 100+
  • Habet et musca splenem
  • Posty: 1600
  • Oklaski: -5
  • Otrzymane podziękowania: 59
Po czym wnosicie, że na zdjęciu jest lądowanie wiatrem bocznym?
Ja nie widzę i dla mnie jest to po prostu problem z kontrolowaniem lotni przy ziemi. Może uczył się swoopów i za późno zaczął wyciągać nogi, przez co rozbujał lotnię na niskiej energii i zahaczył?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Bezpieczeństwo!!! 2015/11/24 15:17 #2019479

  • greg
  • greg Avatar
  • Wylogowany
  • Pilot, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Pilot, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Posty: 104
  • Oklaski: 7
  • Otrzymane podziękowania: 62

Smyk napisał: Po czym wnosicie, że na zdjęciu jest lądowanie wiatrem bocznym?

Zdjęcie trzecie: imć Mandi wita się z ziemią i unosi chmurę polnego kurzu. Tuman dryfuje sobie spod lotni do prawego skraju zdjęcia ;-)
Co do przyczyn mam tylko domysły, dlatego zapytałem Piotra.
"Latanie dostarcza wrażeń najrozmaitszych - od strachu do zachwytu, od radości i satysfakcji do znużenia i zniechęcenia. Mają one wspólną cechę: zawsze są autentyczne, dotyczą rzeczywistości i nas samych." - Jacek Kibiński "Lotniarstwo dla każdego"
Lotnie: Libre-II, Vega SST, Zefir-2
KL-1988 - Jeżów Sudecki

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Bezpieczeństwo!!! 2015/11/24 19:12 #2019483

  • Piotrolot
  • Piotrolot Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Posty: 4295
  • Oklaski: -258
  • Otrzymane podziękowania: 583
a niech tam Wieje z ktorej chcecie . Podziele sie chetnie jeszcze tym ze ladowanie na brzuchu przy ostatnim locie w Greifenburgu dokonalem bezpiecznie , ale z dokreceniem na dobiegu na jedno kolo . Przeciez podprowadzilem idealnie w lozu wiatru - pojechalem po fajnej trawie i nagielo do cyrkielka . W szybownictwie kontrujemy noga w kierunku wiatru i przyduszamy skrzydlo lotka , a u nas mozemy tylko cialo przewazyc pod wiatr . Dlatego kole i kufy obojetnie jakie ratuja tylek przed wborowaniem sie w " krowie lajno "

Tak naprawde chodzilo mi o sprzet nowej generacji i zadzieranie nosa przez " Starych " polamancow . Albo nie podepna sie do lotni , albo wlatuja w Dolinki -"Kociolki " bez mozliwosci ucieczki albo teraz cholernie modne - latanie na zawietrznej gory bo jej sciana patrzy do slonca i "wypieka Bable " :(
Pilot Szybowcowy 326 h. Prak Instr. kl 2. Mech.Osługi s-ków do 5700 kg według CZLZ-4i-1311/4/78. Pilot Motolotni Nr. 1072 (25 h) Pilot Moskito - 1 h

Delta Piotrolot

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez Piotrolot.

Bezpieczeństwo!!! 2015/12/02 20:49 #2019607

  • Piotrolot
  • Piotrolot Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Posty: 4295
  • Oklaski: -258
  • Otrzymane podziękowania: 583
Serwus Panie i Panowie @ , w Bawari trwa testowanie przez Goprowcow systemu laserowego ostrzegania w wypadkach i poszukiwaniach zaginionych . To co ??? oprocz telefonu z GPS - swiec dymnych - gwizdka - stroboskopow powinnismy chyba dla wlasnego dobra wiszac gdzies na drzewie w nocy wyslac taka wiazke swiatla w strone zabudowan ?????? Kuzwa moj Tenax juz nawet gasnicy nie pomiesci :( no ale zajrze do sklepu Conrad Elektronic . Czy taki dlugopis laserowy jest drogi ????? Kiedy prowadzac Tramwaj przejechano mi tym po oczach . Sila tej wiazki jest brutalna od Foto radaru



Pilot Szybowcowy 326 h. Prak Instr. kl 2. Mech.Osługi s-ków do 5700 kg według CZLZ-4i-1311/4/78. Pilot Motolotni Nr. 1072 (25 h) Pilot Moskito - 1 h

Delta Piotrolot
Załączniki:

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez Piotrolot.

Bezpieczeństwo!!! 2015/12/22 14:51 #2019757

Bardzo dużo dowiedziałam się na temat bezpieczeństwa, na co przede wszystkim zwracać uwagę, bo nic złego się nie stało. Niedługo mój pierwszy raz lotem i chcę się do niego bardzo dobrze przygotować i spokojnie lecieć, wiedząc, że jestem w 100% bezpieczna.
Jest z nami 375 Dostawców wózków widłowych .
Podziękowali: Piotrolot

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Bezpieczeństwo!!! 2016/02/08 22:03 #2020101

  • Piotrolot
  • Piotrolot Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Pilot 100+, Sponsor lotnie.pl 2015
  • Posty: 4295
  • Oklaski: -258
  • Otrzymane podziękowania: 583
Nawet dwa spadaki czasami ........ w Akrobacji . Swietej Pamieci Guido rowniez latal z dwoma "paczkami "


Pilot Szybowcowy 326 h. Prak Instr. kl 2. Mech.Osługi s-ków do 5700 kg według CZLZ-4i-1311/4/78. Pilot Motolotni Nr. 1072 (25 h) Pilot Moskito - 1 h

Delta Piotrolot

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez Piotrolot.

Bezpieczeństwo!!! 2016/02/09 01:32 #2020103

  • bodzio
  • bodzio Avatar
  • Wylogowany
  • Pilot-Uczeń, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Pilot-Uczeń, Sponsor lotnie.pl 2016
  • Posty: 410
  • Oklaski: 5
  • Otrzymane podziękowania: 37
Piotrolot mam pytanie czy własnie w tym wypadku zginął Guido ? Bo zdawało by się ,ze szybkość nie była zbyt duża przy kontakcie z ziemią.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Bezpieczeństwo!!! 2016/02/09 01:46 #2020104

Guido nie zginal w wypadku lotniowym. Zginal podczas awaryjnego ladowania na malym, dzikim, odrzutowcu ze stajni Red Bull wracajac z pokazow.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Moderatorzy: sterylnyLeslawmichalo
Zasilane przez Forum Kunena